Ik geloof er dus geen bal van dat Saddam dood is.
Check dit filmpje;
http://video.google.com/videoplay?docid=-7532034279766935521&q=label%3A%22saddam+execution%22Denk je nou echt dat, na bijna 3 jaar aan officiële rechtzaken om alles uit de kast te halen en zo zijn 'straf'
te bepalen, saddam uit wordt geleverd en ergens in een donker hol door een paar mannetjes met bivakmutsen ter dood wordt gebracht door middel van opknoping, en daarna meteen op een amerikaans vliegtuig wordt geladen om in familiekring begraven te worden?
volgens mij niet hoor, in dat land zijn ze erg goed in executies filmen (weet je nog dat filmpje van die gegijzelde amerikaanse militair?) en op het 'grote moment' van irak nemen ze hun telefooncamera mee?
Volstrekte bullshit als je het mij vraagt.
Volgens mij is het zo gegaan:
Op het filmpje is saddam te zien, je ziet dat hij valt, maar je ziet hem verder helemaal niet.
op het moment supreme, landt hij op een paar kussens of hij wordt opgevangen en weggebonchourd.
in de kist, alvorens ter dood gebracht, een dubbelganger van saddam (waar hij er genoeg van heeft)
die vervolgens naar zijn familie wordt gestuurd om begraven te worden.
Saddam gaat terug naar amerika om zijn kennis met chemische oorlogsvoering te delen,
zodat amerika niet langer achterloopt op irak die nog steeds bezig is chemische wapens te ontwikkelen,
en het sterkste land ter wereld blijft.
remember 9/11 en die film loose changes?
echt, dit is ook zo'n samenzwering als je het mij vraagt.
wat denken jullie?