Mark-Fizzer
|
JJJIIIEEEEHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
Kevin
|
wie verzint het zeg (tong_kitesmiley)
|
|
|
|
|
|
Frits
|
jezus wie verzind het normaal maakt het me niet zoveel uit, maar je kunt het overdrijven met je d's en t's... ;-)
|
|
|
Kevin
|
Uhh sorry zat idd te twijfelen of het d of t was heb dislexie (weet niet eens hoe je het schrijft) dus exuus zal het effe veranderen (shame_kitesmiley)
|
|
|
Frits
|
Dyslexie of niet, een lesje voor wie het nog niet wist ... ik: stam jij: stam+t hij: stam+t en nu nooit meer fout doen!
|
|
|
|
¦Tim¦
|
jezus, wie anders...?
beetje respect zou ook fijn zijn
|
|
|
|
¦Tim¦
|
voor diegene op dit forum die ook christelijk zijn
snap ook wel dat je eht niet zo bedoeld maar let een beetje op met wat je zegt...
|
|
|
|
|
reinout
|
haha, ben niet christelijk hoor (hangloose_kitesmiley) en het maakt me geen reet uit dat je het zo zegt en als er christen zijn lijkt het me zoiezo niet zo slim om in de kitelounge te kijken (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
TH3-HUNT3R
|
dat vink nou weer loos antwoord. ik ben namelijk wel christelijk en stoor me er aan. je kunt toch ook gewoon opletten met wat je zegt? doe je een ander een plezier mee!
|
|
|
reinout
|
ok, tog ff oplette
|
|
|
TH3-HUNT3R
|
volgens mij is het helemaal niet zo moeilijk maar ik denk je er heel wat mensen een boel irritatie met helpt te voorkomen. bij voorbaat dank
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
ja keretjes...als ik zeg kolere turken ben ik morgen dood... kijk ik ben dan wel niet zo van het miij zelf opblazen maar de volgende kom ik opzoeken... mzzsl p.s. beetje respect voor elkaar dus...maar jij bent dus christen...Marc...want wie anders jezus, wie anders...?
|
|
|
Vinni
|
Zeg gewoon ''gert'' ofzo (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
TH3-HUNT3R
|
Marc? wiethefuckisMarc? ???
|
|
|
reinout
|
denk Marc-Icon???
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Srry niet heel duidelijk... de opmerking was naar en van marc-icon Hij zegt nl. J*zus wie anders?? dus hij wil blijk baar niks anders??? mzzsl
|
|
|
|