hecht pu giethars aan isocap?

WIMPIII

Januari 08, 2007, 19:19:37
edit2Rapporteer  
Iemand hier ervaring mee? Ik had het idee om isocap sheets een centimeter uit te laten steken over mijn board en hierna rail erin te gieten.
Zoniet dan dacht ik de isocap te preparen met een laagje epoxy want dat schijnt wel te hechten heb ik gelezen. Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar niks kunnen vinden. Als niemand hier ervaring mee heeft dan moet ik maar een proefje doen en horen jullie het resultaat nog wel. oh ja, ik gebruik corecell kern.
xav

Geen avatar

Antwoord #1 Januari 09, 2007, 17:41:13
edit2Rapporteer  
He wimp, De binnenkant van het isocap is bewerkt voor een goede hechting. En het lijkt me dat pu giethars hier gewoon perfect op echt. Ik weet overigens niet of het echt makkelijk is om je sheet een cm uit te laten steken. Tevens heb je onder je isocap toch zowiezo laminaat waardoor het pu giethars toch zowiezo zou hechten.
mvg xav
WIMPIII

Antwoord #2 Januari 10, 2007, 00:08:55
edit2Rapporteer  
klopt Xav, heb besloten het toch op een andere manier te doen. Heb gisteren al rails gegoten. Echt leuk spul die pu giethars. BTW de binnenkant is toch de meest gladde kant?
Psychotic

Antwoord #3 Januari 10, 2007, 00:44:26
edit2Rapporteer  
binnenkant van het cap dat ik ken ligt helemaal open, als je daar met een marker een stip op zet word ie er helemaal in gezogen lijkt het wel, buitenkant bluijft ie er bovenop liggen.....
WIMPIII

Antwoord #4 Januari 10, 2007, 03:06:17
edit2Rapporteer  
ok dan, test ik dat ff. bedankt.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.