Zijn er nog DIE-HARDS geweest vandaag ???

R@bert

Januari 09, 2007, 23:11:07
edit2Rapporteer  
Zijn er nog echte beulers geweest vandaag? (9 jan, 30knopen, vlagen tot 40knopen!!! (geschokt_kitesmiley)). Waar en met welke maten hebben jullie gevaren? En als er toch foto's zijn gemaakt, ik ben wel benieuwd ThumpsUp
Erik de Berik

Antwoord #1 Januari 10, 2007, 00:18:59
edit2Rapporteer  
Ja ik ook ,kom op met die verhalen! YeSS YeSS YeSS
Pieter

Antwoord #2 Januari 10, 2007, 00:27:43
edit2Rapporteer  
Gewoon op de slufter geweest..........8m kite en gaan...........zon begon zelfs te schijnen moet niet gekker worden deze winter 13 gr.....zonder kap of hanschoenen..........
We waren met een man of 4.
Kevin

Antwoord #3 Januari 10, 2007, 00:42:49
edit2Rapporteer  
Gewoon op de slufter geweest..........8m kite en gaan...........zon begon zelfs te schijnen moet niet gekker worden deze winter 13 gr.....zonder kap of hanschoenen..........
Moet niet gekker worden van mij mag het wel nog warmer worden met steeds deze wind perfect toch alleen dan koop ik toch ook maar een 8
R@bert

Antwoord #4 Januari 10, 2007, 01:11:24
edit2Rapporteer  

Pieter, RESPECT dude...ik denk dat ik ook maar een maatje zakdoek ga bestellen...geen foto's gemaakt btw
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Antwoord #5 Januari 10, 2007, 02:16:52
edit2Rapporteer  
het was vandaag gewoon 'n prachtige dag!!!!!
lekker 'n zomers briesje!!!!!!
ik heb ff met de 6,7 wipika gevaren!!!!!
ik weeg 90kg en dan moet je daar gewoon iets meer wind voor hebben!!!!!(zoals vandaag!!!)
ik ben trouwens op riviera geweest!!!!!
Kevin

Antwoord #6 Januari 10, 2007, 02:43:03
edit2Rapporteer  
het was vandaag gewoon 'n prachtige dag!!!!!
lekker 'n zomers briesje!!!!!!
ik heb ff met de 6,7 wipika gevaren!!!!!
ik weeg 90kg en dan moet je daar gewoon iets meer wind voor hebben!!!!!(zoals vandaag!!!)
ik ben trouwens op riviera geweest!!!!!
Jij dacht meschien kan ik wel 3 kites slopen achter elkaar
nee hoor respect
(HJ) MINI-ME

Antwoord #7 Januari 10, 2007, 04:34:38
edit2Rapporteer  
Kunnen jullie mij een adres geven van de Riviera  Huh Als ik vanuit Harderwijk rechtsaf ga op het verkeersplein in de richting van SIXFLAGS (of hoe het nu ook moet heten) ga kom ik het dan vanzelf tegen???? Zoja moet je op die stek niet eerst de vaargeul oversteken voodat je het ruime sop kan kiezen  Joepie
Kevin

Antwoord #8 Januari 10, 2007, 15:18:04
edit2Rapporteer  
Kunnen jullie mij een adres geven van de Riviera  Huh Als ik vanuit Harderwijk rechtsaf ga op het verkeersplein in de richting van SIXFLAGS (of hoe het nu ook moet heten) ga kom ik het dan vanzelf tegen???? Zoja moet je op die stek niet eerst de vaargeul oversteken voodat je het ruime sop kan kiezen  Joepie
Ja je moet eerst de vaargeul oversteken!!
Verder dacht ik de laatste afslag voor camping Riviera naar recht vanaf Six Flags verder weet ik niet meer precies:P
Vlaardingen

Antwoord #9 Januari 10, 2007, 18:09:01
edit2Rapporteer  
Slufter was "aardig" te doen met 9 meter, een 7 was meer op zijn plaats geweest achteraf.
Inderdaad zacht weer en handschoentjes konden in de tas blijven. Maar was oplettten, toch 39 knoopjes gemeten.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.