|
|
Bodhi
|
En ik pas om 10.00 uur.
|
|
|
|
CHRIZZZZ
|
ikke misch ook ff, moet alleen eerst nog ff werken (huilen_kitesmiley)
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
...en ik tegen 11.00. Kijken of die Ozone beter afgesteld nog hoger komt Bedoel je met beter afgesteld, die update? Ik wil ook morgen nog gaan. Ik moet enkel nog schoentjes gaan halen en een neopreen 1mm vestje voor onder de wetsuit. Weet enkel nog niet waar, mss ouddorp. ciao
|
|
|
JorritPi
|
...en ik tegen 11.00. Kijken of die Ozone beter afgesteld nog hoger komt Bedoel je met beter afgesteld, die update? Ik wil ook morgen nog gaan. Ik moet enkel nog schoentjes gaan halen en een neopreen 1mm vestje voor onder de wetsuit. Weet enkel nog niet waar, mss ouddorp. ciao Ik heb een poosje terug ook een vest gekocht, overigens geen titanium maar één of ander fleece-spul met daaraan een cap die behalve mijn ogen, neus en mond alles geheel waterdicht afsluit met rubber. Ik ben er erg tevreden over en het is waanzinnig warm!
|
|
|
CHRIZZZZ
|
heatseeker mischien?? Dat is wel top spul...
|
|
|
JorritPi
|
Het is een Sola fusion.core vest min 2mm dik, een afsluitencap er aan, kost wel 60euro maar super goed!
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Nee Davidov. Ik bedoel meer gepowered. Ik had te weinig power met de bar helemaal aangetrokken en 5th zit me niet helemaal lekker...
|
|
|
droppie
|
Hmmmm, ga we waarschijnlijk niet halen met de 10m vanuit Cabarete! Wellicht kunnen we een downwinder organiseren! Veel plezier morgen op de Slufter! greettzzzz Jeroen en Richelle
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
ik ga morgen schreeuwen!!!! en kiten!!!! doei!!!!
|
|
|
KiteDemon
|
Hmmmm, ga we waarschijnlijk niet halen met de 10m vanuit Cabarete! Wellicht kunnen we een downwinder organiseren! Veel plezier morgen op de Slufter! greettzzzz Jeroen en Richelle
De 10 is wat aan de grote kant voor op de Slufter met de wind van de laatste tijd. De temperatuur is ook tropisch alleen de kleur van het water en de lucht is ietsje anders.....dus jullie zitten toch echt op de verkeerde lokatie........ (grinnik_kitesmiley) Veel plezier in Cabarete. Vandaag weer de zoveelste dag op de Sluf waarbij je je handen al vol zal hebben aan een 8.
|
|
|
Bodhi
|
ik ga morgen schreeuwen!!!! en kiten!!!! doei!!!!
@ Jeroen & Richelle: veel plezier nog in Cabarete! @ andere mensen: Tot zo! Ben er tussen 10.00 en 10.30 uur.
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Haha, Los van dat het lekker zal wezen op Cabarete had je beter een periode met lage temperaturen kunnen uitzoeken voor daaro. Lekker 12 graden wer hiero... Werken julli trouwens wel eens ooit ?!
|
|
|
LEAF
|
Was weer lekker vandaag! GRRRRRRRRR heerlijk gevaren! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
harryCab
|
Ben een beginnende filmer....per ongeluk is alles op de tape gewist.
Waait het morgen ook nog, kom ik het weer proberen?
|
|
|
CHRIZZZZ
|
cker lekker daggie, k heb nog het een en ander aan foto's geschote. Wel veel mislukt maar ik heb die cam ook nog maar net...
post k ook nog wel ff..... het uploaden duurt alleen zo verrot lang. Wie weet er een relaxte site voor ?? K doe het nu met imageshack.us
|
|
|
|
JorritPi
|
Met 12 graden, knallende wind en een nieuwe geleerde trick was het een heerlijke daggie!
|
|
|