gevaarlijk???? dat valt toch wel mee!!!!ik vind het juist heel fijn als veel mensen mij vriend noemen!!!! maar soms zijn mensen die zeggen dat jij hunnie vriend bent, eigenlijk toch geen vriend!!! maar jij bent wel mijn vriend!!! waar vaar je??? doei!!!! je vriend!!!!
ik vind het ook fijn als vrienden mij vriend noemen!!! maar goed ik vaar op het moment niet!!ik he'b zo ongeveer m'n hele set kites naar de klotjes!!! 2van de 3!!!!! en die 3e is lek!!!kan ik 'n half uur varen en dan snel naar de kant pompen!!!!! maar normaal het liefst mirns!!!maar verder ook overal!!!!workum horst riviera nunspeet autoplaya slufter brouwersdam breezandijk!!!noem maar op!!!
ligt er ook n btje aan of je het snet koud hebt!!!! ik kan ´n hoop kou hebben!!!! dus gewoon 5-3 pakkie en schoentjes!!!! verder lekker niets!!! ik hou het zo nog de heledag vol!!maar dat zal per persoon verschillen!!!! gewoon niet telang stil gaan staan!!dan koel je af!!!!
Ok mensen , bedankt 4 alle reacties ..... T ziet r vandaag wel chill uit, zonnetje en rond de 10 graden. Maybe today ff proberen ..... Latersssssssssssssss