JorritPi
|
Ja zeker Mick!!! Heb je al weer een kite tot je beschikking dan?
|
|
|
Micky
|
mick dan baal je ook wel echt
maar draai jij serieus downloops?
Blijkbaar niet dus Ik draai ze wel....maar dus blijkbaar niet serieus genoeg... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
He Michiel...waar was je nou weer vandaag? Was weer lekkah Zon, lekker warm en dik 20 knopen denk.Mn 9m was voldoende iig.. (grinnik_kitesmiley) Nice waves also.. Oh ja, ik ben lid geworden... (hangloose_kitesmiley) Stakker......met zo'n rood shirtje...
|
|
|
Micky
|
Ja zeker Mick!!! Heb je al weer een kite tot je beschikking dan?
Nop, heb jij nog iets liggen om te slopen.... (grinnik_kitesmiley) ff serieus, baal als een stekker dat ik mijn 13m gesloopt heb omdat ik steeds hoger, meer one-footers, 360teas (grinnik_kitesmiley) aan het doen was en nu dus helemaal kite-loos ben.... (angry_kitesmiley) (angry_kitesmiley) Heb net op die gare bak van mij 2 hele grote stickers van F-one geplakt dus zit er gevoelsmatig ietwat aan vast. Bandit is toch ook wel een kite waar ik iets mee kan... Die ouwe zooi waar Leoff mee vliegt is toch ook wel lekker..... (tong_kitesmiley) Feul van traich ofzoiets.... Morgen naar Kiterepair en als ik mzzl heb dan doen ze het à la minute.....zoniet dan ben ik verdoemd tot het land van de kite-loosers................ (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
spice
Geen avatar
|
he mick na drie bizarre maanden eindelijk weer beulen. Ga je morgen. Mzzl spijs
|
|
|
Micky
|
he mick na drie bizarre maanden eindelijk weer beulen. Ga je morgen. Mzzl spijs
Hee Brabo (grinnik_kitesmiley) , als je bovenstaand verhaal hebt gelezen dan moet de conclusie zijn dat ik, hoe graag ik ook zou willen, morgen dus ff off-kite ben... (cry_kitesmiley)
|
|
|
Jacq
|
Goedemorgen allemaal, Het waait, laatste dagje voorlopig zo te zien..Gaan we nog? Mick, neem aan dat je om 9uur bij kiterepair voor de deur lag? Hoop dat t lukt om m snel te fixen. Ik ga t liefst naar vlak water, dan lijkt t tenminste nog of ik wat kan . Maar als mn buddy's naar zee gaan, sluit ik aan natuurlijk. Roept u maar
|
|
|
R@bert
|
He Michiel...waar was je nou weer vandaag? Was weer lekkah Zon, lekker warm en dik 20 knopen denk.Mn 9m was voldoende iig.. (grinnik_kitesmiley) Nice waves also.. Oh ja, ik ben lid geworden... (hangloose_kitesmiley) Stakker......met zo'n rood shirtje... Brilletje nodig ?! (tong_kitesmiley) Oranje last time I checked... nee, denk dat ik ook maar tussen 100 kiters ga lopen slalommen , geef mij dan maar golven (grinnik_kitesmiley), haha... He maar ff serieus, nog steeds kite-loos dussss...minder, dude !! Dus die 9m heb je ook nog niet terug, kan je vandaag wel gebruiken volgens mij...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Goedemorgen allemaal, Het waait, laatste dagje voorlopig zo te zien..Gaan we nog? Mick, neem aan dat je om 9uur bij kiterepair voor de deur lag? Hoop dat t lukt om m snel te fixen. Ik ga t liefst naar vlak water, dan lijkt t tenminste nog of ik wat kan . Maar als mn buddy's naar zee gaan, sluit ik aan natuurlijk. Roept u maar Check eerst meetnetten, wind doet rare dingen op dit moment. Ik twijfel ivm N wind over autoplaya, is wel vlak maar vlagerig. slufter niet te doen, blokkendam ook niet, dan ga ik liever dichterbij naar scheveningen.
|
|
|
Jacq
|
de wind is idd super vlagerig vandaag. Check actuelewaterdata...
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
wind is niks, misschien vanaaf nog even proberen. Ik was er gister ook, heel erg vaag, hard/zacht/hard etc. Ene moment ben je underpowered met 7m en dan zwaar overpowered. En als ik nu naar actuele waterdata kijk is het vandaag het zelfde liedje
|
|
|
Micky
|
Hee Rob, ik hoorde je berichtje op mijn voicemail. Vrije dag was omgegooid naar donderdag. Lief van Jacq dat ik met haar 9m mocht varen... Hoop dat jullie een lekker dagje hebben gehad. Waarschijnlijk is donderdag om 12 uur mijn 13m klaar dus daarna op naar de playa... Ik hoor het wel als er nog iemand gaat...
|
|
|
R@bert
|
vandaag met Jacq naar Playa geweest...wind was wel vlagerig, maar goed genoeg voor mn 9m-tje ...Was rare dag met de wind. Op een gegeven monent kwam er een donkere wolk over met poep wind (geschokt_kitesmiley) !!! Er waren gasten met 12m ed bezig die ik langs me zag glijden over t strand, enkele kites werden gereleased (geschokt_kitesmiley)...kwartiertje later zagen we een ambulance op t strand staan .. Waren een paar kiters uit Utrecht, waarvan er 1 zijn been had bezeerd. Kreeg te horen dat z'n enkel haaks op z'n been stond...auw auw. Wsl had hij zich vergist qua diepte van t water wat ik had gehoord...Hoop dat t snel weer beter met m gaat..!!! Op zich heb ik nog redelijk kunnen varen...heb zeker mn hoogte-record weer verbroken...toch, Jacq (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)? Wat een lift heeft die Waroo...wow (geschokt_kitesmiley)!! En af en toe een lekker zonnetje erbij (hangloose_kitesmiley)...Alleen die @&#^%# files (angry_kitesmiley) naar huis, alhoewel ik er 1 niet heb meegemaakt (Zzzzzzz)..sorry Jacq. (shame_kitesmiley) @Mick zie je snel weer met je schatje (je 13m!) (kiss_kitesmiley)
|
|
|
Jacq
|
Was zeker een vreemd dagje op Playa. Wind was idd aan/uit.. Net toen ik dacht van..ff breakie, kwam er toch een harde wind. Iedereen de kant op idd, was een vreemde gewaarwording.. Gelukkig ging dat voor de meesten goed. Het schijnt dat het ongeluk,waar Robert het over had, daarvoor al was gebeurd.
Hey Mick, we konden je niet bereiken, dus voor de zekerheid de 9m maar in de auto gelegd. Ben bang dat het donderdag niet veel gaat worden hoor..of je moet nu heel hard aan je winddansje gaan beginnen!
De terugreis duurde idd weer ellendig lang..en was idd reuze gezellig (thanks Ro (grinnik_kitesmiley))
Zoals het er nu naar uit ziet, moeten we hier weer op teren tot iig volgende week maandag (cry_kitesmiley)
|
|
|
R@bert
|
Was maar een half uurtje toch? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jacq
|
Was maar een half uurtje toch? (grinnik_kitesmiley)
Je hebt 6 km file gemist, dus reken maar uit.. Oja en van de eerste file van 5km heb je geloof ik ook alleen de 1e km meegemaakt...
|
|
|
R@bert
|
ook een manier om een file te vermijden, toch? (tong_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
ook een manier om een file te vermijden, toch? (tong_kitesmiley)
Slaapkop Wel heftig zo'n enkel die haaks staat... (geschokt_kitesmiley) Je moet op Oostvoorne idd oppassen voor de ondiepe plekken... zeker aan de rechterkant vlak voor het vogelreservaat. Lande vrijdag ook 2 keer redelijk hard met mijn reet op het zand! Heb toch nog wel een klein beetje hoop voor donderdag..... (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
Hmmmm, morgen is dus echt vaag..... Windkracht nul tot 4.... dat ie gaat draaien van west naar noord/noord-west is wel duidelijk. Mssn eind van de middag ff Katwijk....
|
|
|
Jacq
|
Hmmmm, morgen is dus echt vaag..... Windkracht nul tot 4.... dat ie gaat draaien van west naar noord/noord-west is wel duidelijk. Mssn eind van de middag ff Katwijk.... Ik ga voor je duimen Mick, maar t zal net aan zijn denk...Maar ja je weet t nooit, wind is een raar gegeven toch .
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ben benieuwd Mick naar het eindresultaat van de reparatie van je kite?
Lijkt me een aardig lastige klus nog, omdat ie zo dichtbij de strut gescheurd is.
Hoop dat je nog kan varen vandaag Have Fun!!
|
|
|
michiel v geel
|
ahh as zaterdag weer eens naar het strand
zit weer op school nu al weer een tussenuur word dr gek van
|
|
|
Micky
|
Het lijkt wel wat te gaan worden.....alleen mijn kite is nog niet klaar... (huilen_kitesmiley) Nu al 8m/s en hij trekt nog aan.....nog maar een keertje bellen naar kiterepair.
|
|
|