Omgeving Leiden/Den Haag..Waar gaan we kiten??

R@bert

Antwoord #5275 September 04, 2007, 00:56:23
edit2Rapporteer  
He Michiel...waar was je nou weer vandaag? Was weer lekkah ThumpsUp Zon, lekker warm en dik 20 knopen denk.Mn 9m was voldoende iig.. (grinnik_kitesmiley) Nice waves also..
Oh ja, ik ben lid geworden... ThumpsUp (hangloose_kitesmiley) Joepie YeSS
JorritPi

Antwoord #5276 September 04, 2007, 04:15:51
edit2Rapporteer  
Ja zeker Mick!!! Heb je al weer een kite tot je beschikking dan?
Micky

Antwoord #5277 September 04, 2007, 06:02:01
edit2Rapporteer  
mick dan baal je ook wel echt

maar draai jij serieus downloops?

Blijkbaar niet dus schater

Ik draai ze wel....maar dus blijkbaar niet serieus genoeg...  (grinnik_kitesmiley)
Micky

Antwoord #5278 September 04, 2007, 06:02:47
edit2Rapporteer  
He Michiel...waar was je nou weer vandaag? Was weer lekkah ThumpsUp Zon, lekker warm en dik 20 knopen denk.Mn 9m was voldoende iig.. (grinnik_kitesmiley) Nice waves also..
Stakker......met zo'n rood shirtje...  loser schater
Micky

Antwoord #5279 September 04, 2007, 06:11:14
edit2Rapporteer  
Ja zeker Mick!!! Heb je al weer een kite tot je beschikking dan?

Nop, heb jij nog iets liggen om te slopen.... Huh (grinnik_kitesmiley)

ff serieus, baal als een stekker dat ik mijn 13m gesloopt heb omdat ik steeds hoger, meer one-footers, 360teas  (grinnik_kitesmiley) aan het doen was en nu dus helemaal kite-loos ben....  (angry_kitesmiley) (angry_kitesmiley)

Heb net op die gare bak van mij 2 hele grote stickers van F-one geplakt dus zit er gevoelsmatig ietwat aan vast. Bandit is toch ook wel een kite waar ik iets mee kan...

Die ouwe zooi waar Leoff mee vliegt is toch ook wel lekker.....  (tong_kitesmiley) Feul van traich ofzoiets.... loser schater

Morgen naar Kiterepair en als ik mzzl heb dan doen ze het à la minute.....zoniet dan ben ik verdoemd tot het land van de kite-loosers................  (geschokt_kitesmiley)
spice

Geen avatar

Antwoord #5280 September 04, 2007, 06:43:41
edit2Rapporteer  
he mick na drie bizarre maanden eindelijk weer beulen. Ga je morgen. Mzzl spijs
Micky

Antwoord #5281 September 04, 2007, 06:51:31
edit2Rapporteer  
he mick na drie bizarre maanden eindelijk weer beulen. Ga je morgen. Mzzl spijs

Hee Brabo  (grinnik_kitesmiley) , als je bovenstaand verhaal hebt gelezen dan moet de conclusie zijn dat ik, hoe graag ik ook zou willen, morgen dus ff off-kite ben...  ThumpDown (cry_kitesmiley)
Jacq

Antwoord #5282 September 04, 2007, 14:46:42
edit2Rapporteer  
Goedemorgen allemaal,
Het waait, laatste dagje voorlopig zo te zien..Gaan we nog? Mick, neem aan dat je om 9uur bij kiterepair voor de deur lag? Hoop dat t lukt om m snel te fixen.
Ik ga t liefst naar vlak water, dan lijkt t tenminste nog of ik wat kan  schater. Maar als mn buddy's naar zee gaan, sluit ik aan natuurlijk.
Roept u maar  ListenToMe
R@bert

Antwoord #5283 September 04, 2007, 14:50:50
edit2Rapporteer  
Stakker......met zo'n rood shirtje... loser schater

Brilletje nodig ?!  loser (tong_kitesmiley) Oranje last time I checked... nee, denk dat ik ook maar tussen 100 kiters ga lopen slalommen schater, geef mij dan maar golven (grinnik_kitesmiley), haha...

He maar ff serieus, nog steeds kite-loos dussss...minder, dude !! Dus die 9m heb je ook nog niet terug, kan je vandaag wel gebruiken volgens mij...
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #5284 September 04, 2007, 14:59:41
edit2Rapporteer  
Goedemorgen allemaal,
Het waait, laatste dagje voorlopig zo te zien..Gaan we nog? Mick, neem aan dat je om 9uur bij kiterepair voor de deur lag? Hoop dat t lukt om m snel te fixen.
Ik ga t liefst naar vlak water, dan lijkt t tenminste nog of ik wat kan schater. Maar als mn buddy's naar zee gaan, sluit ik aan natuurlijk.
Roept u maar ListenToMe

Check eerst meetnetten, wind doet rare dingen op dit moment.

Ik twijfel ivm N wind over autoplaya, is wel vlak maar vlagerig. slufter niet te doen, blokkendam ook niet, dan ga ik liever dichterbij naar scheveningen.
Jacq

Antwoord #5285 September 04, 2007, 15:27:40
edit2Rapporteer  
de wind is idd super vlagerig vandaag. Check actuelewaterdata...
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #5286 September 04, 2007, 15:31:38
edit2Rapporteer  
Ik gok op autoplaya Scheveningen, ben er rond 1200 uur
Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #5287 September 04, 2007, 16:23:35
edit2Rapporteer  
wind is niks, misschien vanaaf nog even proberen. Ik was er gister ook, heel erg vaag, hard/zacht/hard etc. Ene moment ben je underpowered met 7m en dan zwaar overpowered. En als ik nu naar actuele waterdata kijk is het vandaag het zelfde liedje
Micky

Antwoord #5288 September 04, 2007, 21:51:01
edit2Rapporteer  
Hee Rob, ik hoorde je berichtje op mijn voicemail. Vrije dag was omgegooid naar donderdag.
Lief van Jacq dat ik met haar 9m mocht varen...  InLove
Hoop dat jullie een lekker dagje hebben gehad.
Waarschijnlijk is donderdag om 12 uur mijn 13m klaar dus daarna op naar de playa...  Joepie
Ik hoor het wel als er nog iemand gaat...  ThumpsUp
R@bert

Antwoord #5289 September 05, 2007, 00:52:48
edit2Rapporteer  
vandaag met Jacq naar Playa geweest...wind was wel vlagerig, maar goed genoeg voor mn 9m-tje ThumpsUp...Was rare dag met de wind. Op een gegeven monent kwam er een donkere wolk over met poep wind (geschokt_kitesmiley) !!! Er waren gasten met 12m ed bezig die ik langs me zag glijden over t strand, enkele kites werden gereleased (geschokt_kitesmiley)...kwartiertje later zagen we een ambulance op t strand staan .. Waren een paar kiters uit Utrecht, waarvan er 1 zijn been had bezeerd. Kreeg te horen dat z'n enkel haaks op z'n been stond...auw auw. Wsl had hij zich vergist qua diepte van t water wat ik had gehoord...Hoop dat t snel weer beter met m gaat..!!!
Op zich heb ik nog redelijk kunnen varen...heb zeker mn hoogte-record weer verbroken...toch, Jacq (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)? Wat een lift heeft die Waroo...wow (geschokt_kitesmiley)!! En af en toe een lekker zonnetje erbij (hangloose_kitesmiley)...Alleen die @&#^%# files (angry_kitesmiley) naar huis, alhoewel ik er 1 niet heb meegemaakt (Zzzzzzz)..sorry Jacq. (shame_kitesmiley)

@Mick  zie je snel weer met je schatje (je 13m!) (kiss_kitesmiley)
Jacq

Antwoord #5290 September 05, 2007, 02:00:39
edit2Rapporteer  
Was zeker een vreemd dagje op Playa. Wind was idd aan/uit.. Net toen ik dacht van..ff breakie, kwam er toch een harde wind. Iedereen de kant op idd, was een vreemde gewaarwording..
Gelukkig ging dat voor de meesten goed. Het schijnt dat het ongeluk,waar Robert het over had, daarvoor al was gebeurd.

Hey Mick, we konden je niet bereiken, dus voor de zekerheid de 9m maar in de auto gelegd. Ben bang dat het donderdag niet veel gaat worden hoor..of je moet nu heel hard aan je winddansje gaan beginnen!

De terugreis duurde idd weer ellendig lang..en was idd reuze gezellig (thanks Ro  (grinnik_kitesmiley))

Zoals het er nu naar uit ziet, moeten we hier weer op teren tot iig volgende week maandag  (cry_kitesmiley)
R@bert

Antwoord #5291 September 05, 2007, 02:12:35
edit2Rapporteer  
Was maar een half uurtje toch? (grinnik_kitesmiley)
Jacq

Antwoord #5292 September 05, 2007, 02:14:01
edit2Rapporteer  
Was maar een half uurtje toch? (grinnik_kitesmiley)
Je hebt 6 km file gemist, dus reken maar uit..

Oja en van de eerste file van 5km heb je geloof ik ook alleen de 1e km meegemaakt...
R@bert

Antwoord #5293 September 05, 2007, 02:28:57
edit2Rapporteer  
ook een manier om een file te vermijden, toch? (tong_kitesmiley)
Micky

Antwoord #5294 September 05, 2007, 06:09:29
edit2Rapporteer  
ook een manier om een file te vermijden, toch? (tong_kitesmiley)
Slaapkop  loser

Wel heftig zo'n enkel die haaks staat...  (geschokt_kitesmiley)
Je moet op Oostvoorne idd oppassen voor de ondiepe plekken... zeker aan de rechterkant vlak voor het vogelreservaat. Lande vrijdag ook 2 keer redelijk hard met mijn reet op het zand!
Heb toch nog wel een klein beetje hoop voor donderdag.....  (hangloose_kitesmiley)
Micky

Antwoord #5295 September 06, 2007, 06:53:29
edit2Rapporteer  
Hmmmm, morgen is dus echt vaag..... loser
Windkracht nul tot 4.... dat ie gaat draaien van west naar noord/noord-west is wel duidelijk.
Mssn eind van de middag ff Katwijk....  Joepie
Jacq

Antwoord #5296 September 06, 2007, 11:30:58
edit2Rapporteer  
Hmmmm, morgen is dus echt vaag..... loser
Windkracht nul tot 4.... dat ie gaat draaien van west naar noord/noord-west is wel duidelijk.
Mssn eind van de middag ff Katwijk.... Joepie

Ik ga voor je duimen Mick, maar t zal net aan zijn denk...Maar ja je weet t nooit, wind is een raar gegeven toch  loser.
Leon aero2
Gast
Antwoord #5297 September 06, 2007, 13:13:45
edit2Rapporteer  
Ben benieuwd Mick naar het eindresultaat van de reparatie van je kite?

Lijkt me een aardig lastige klus nog, omdat ie zo dichtbij de strut gescheurd is.

Hoop dat je nog kan varen vandaag Have Fun!!

michiel v geel

Antwoord #5298 September 06, 2007, 19:00:51
edit2Rapporteer  
ahh as zaterdag weer eens naar het strand

zit weer op school nu al weer een tussenuur word dr gek van
Micky

Antwoord #5299 September 06, 2007, 20:13:05
edit2Rapporteer  
Het lijkt wel wat te gaan worden.....alleen mijn kite is nog niet klaar...  (huilen_kitesmiley)
Nu al 8m/s en hij trekt nog aan.....nog maar een keertje bellen naar kiterepair.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.