Micky
|
Wij zitten al op pagina 8.... hunnie pas op 93 Als je de tijd toen hun begonnen deelt door het aantal pagina's en dat vergelijkt met ons....... (grinnik_kitesmiley) Het leuke is dat "ze" zo lekker happen.... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
zag net dat melvin 1981 ons ook komt versterken....lol... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
En dan bedoel ik morgen op de playa......
|
|
|
Merc
Gast
|
Hey vrijdag kiter....
Gaat er ook nog iemand van dit gezelschap op zaterdag of zondag? Ik kan vrijdag echt niet, zit vast aan een studiedag op mijn werk. Lang leve het onderwijs!
Wie oh wie in het weekend?
|
|
|
michiel v geel
|
jah ik wil zaterdag ook wel iemand die me meeneemt mick?
|
|
|
Micky
|
jah ik wil zaterdag ook wel iemand die me meeneemt mick?
Helaas jongen, ik moet werken anders had ik je met liefde meegenomen...
|
|
|
Micky
|
Wat een topdag op de autoplaya Dikke wind en voor playa begrippen een enorme klotsbak. Jacq was weer onze rots in de branding (grinnik_kitesmiley) Thx voor het lenen van je 9m (kiss_kitesmiley) Bleuberry heeft ook lekker staan beuken vandaag, was gezellig En Rien kite beter dan dat ie loopt.. (sealedlips_kitesmiley) en alles heel gehouden vandaag he Rien Wat ging ik trouwens hoog, he (tong_kitesmiley) Echt een super dag, hoorde alleen net dat ik moet werken. We hebben een zieke... ps: leuk idee Jacq die kleinkinderen... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
michiel v geel
|
balen
mick je word te te klef
ik maakt het uit.
|
|
|
Merc
Gast
|
balen
mick je word te te klef
ik maakt het uit.
ha ha ha .... dat biedt mogelijkheden!!! Maar eh ik heb ook auto! @ Micky , super dat jullie het weer eens zo leuk gehad hebben. Maar hoezo kite lenen en jacq dan?
|
|
|
Jacq
|
Jacq heeft gelukkig nog een 7m liggen en is dan zo lief om de 9m uit te lenen in ruli voor een lekker bakkie thee. Het was zeker een topdag. Heerlijk weer, alleen dat hoge water he Mick, best lastig . Was alleen te laat op werk, tja die files he. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Merc
Gast
|
enne dit weekend ook druk met kiten of met werken?
|
|
|
jer@en
|
denk ga toch maar een keertje meedoen om die noorderlingen te verslaan. ben ook regelmatig op de playa te vinden met een north rhino. hoop zondag van de partij te zijn. hopelijk met een nieuw boardje. jeroen.
|
|
|
Micky
|
enne dit weekend ook druk met kiten of met werken?
Helaas moet er gewerkt worden....damm! balen
mick je word te te klef
ik maakt het uit.
ha ha ha .... dat biedt mogelijkheden!!! Maar eh ik heb ook auto! @ Micky , super dat jullie het weer eens zo leuk gehad hebben. Maar hoezo kite lenen en jacq dan? Mogelijkheden zijn er altijd en overal... : Mochten jullie nog gaan, have fun.
|
|
|
Micky
|
balen
mick je word te te klef
ik maakt het uit.
Nou wilde ik net een keer met je afspreken om in Katwijk te gaan beulen..... (cry_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
denk ga toch maar een keertje meedoen om die noorderlingen te verslaan. ben ook regelmatig op de playa te vinden met een north rhino. hoop zondag van de partij te zijn. hopelijk met een nieuw boardje. jeroen.
Welkom bij de club... Helaas zit zondag er niet in voor mij....veel plezier.
|
|
|
Merc
Gast
|
Hoi en welkom, groot gelijk. Maar ik zie het persoonlijk niet als een wedstrijd. Het is een fijt dat wij gezelliger zijn! Hoe laat wil je gaan en waar kom je vandaan Jeroen?
|
|
|
AvA
|
Ja was zeker lekker gister, ga zo maar weer die kant op
|
|
|
Merc
Gast
|
Ja was zeker lekker gister, ga zo maar weer die kant op enne morgen?
|
|
|
|
Jacq
|
Ik moet helaas ook werken morgen (angry_kitesmiley)
|
|
|
michiel v geel
|
mick ga jij morgen nog? kan jij mij btw jouw 06 even pben
|
|
|
Merc
Gast
|
Mooi, ik hoor vavond hoelaat we vertrekken. Er is nog plaats in de auto. Dus wie mee wil stuur aub je mobile nummer via een pb dan bel ik je wel.
gr.
|
|
|
|
Merc
Gast
|
Het wordt gezellie, Yanick heeft zich ook aangemeld via de mail. Ik moet helaas ook werken morgen (angry_kitesmiley)
STERKTE
|
|
|