Omgeving Leiden/Den Haag..Waar gaan we kiten??

Micky

Antwoord #850 Februari 28, 2007, 17:24:53
edit2Rapporteer  
Ik had ook al het gevoel dat er iets moois tussen jullie aan het gebeuren is.....  (grinnik_kitesmiley)
FlyGirl

Geen avatar

Antwoord #851 Februari 28, 2007, 21:06:49
edit2Rapporteer  
Update vanuit Oostenrijk;
het is hier warm ,net als bij ons.
Zit in Zell am See, vlak bij saalbach. Zaterdag waren de bergen groen, alleen de pistes waren kunstmatig besneeuwd. Had m`n kite meegenomen omdat je hier op het meer waanzinnig kunt snowkiten.
Maar ik had beter m`n board en wetsuit ook mee kunnen nemen want het is gewoon water ipv ijs.
Maandag is er veel nieuwe sneeuw bijgevallen dus gisteren en vandaag lekker kunnen knallen.
Morgen gaat de temperatuur naar 17 graden, dus dut wordt weer heerlijke blubber....
Verder veel bier en erg gezellig..
Als het volgende week lekker waait maar weer een dagje autoplaya of muiderberg met jullie.
Heb er zin in...
Grtzz!!

michiel v geel

Antwoord #852 Februari 28, 2007, 22:57:13
edit2Rapporteer  
jonges ik baal als een stekker dat ik op school zit en huiswerk moet maken dikke wind lekkere temp en mooie zon
geniet ook ff voor mij terwijl ik TYFUS DUITSE WOORDEN moet leren

mick balen van je werk als je behoefte hebt kan je altijd ff pben (als je wat kwijt wil)
Leon aero2
Gast
Antwoord #853 Maart 01, 2007, 02:56:44
edit2Rapporteer  
Ik denk dat ze niet zo genoten hebben haha fuk wat een wind...
FlyGirl

Geen avatar

Antwoord #854 Maart 01, 2007, 03:34:56
edit2Rapporteer  
Hey Robert, hoe bevalt je auto???
michiel v geel

Antwoord #855 Maart 01, 2007, 05:28:54
edit2Rapporteer  
R@B pb me ff je precieze naam en adresgegevens je merkt vanzelf wel waarom

en nee ik ga dus niet een huis naast je kopen zoals ik al eerder aan had gekondigd
Jacq

Antwoord #856 Maart 01, 2007, 05:48:39
edit2Rapporteer  
Hey guys,
Wat een dag, en ja hoor, we hebben weer genoten!!! Na veel overtuigingspogingen van Robert (dicht bij je auto, overal ondiep, beter weer etc etc) toch naar Schellinkhout gegaan.
En ja...het waaide, pfoeiii.. Eerst Robert maar even laten testen met de 7m. We waren de enigen.
Volgens hem kon ik dit ook wel aan, dus hup, wetsuit aan en gaan met die banaan. En ik moet zeggen, ging best leuk!!!
Soms wel kneiterharde vlagen, dat Robert even aan mn broekkie moest hangen en rond 1330 kon ik m echt niet meer houden. Toen is Robert nog even gegaan en ik naar de kant, waar ondertussen lotgenoten aangekomen waren.
Wij moesten ook stoppen, aangezien we om 1600 met werk een uitje hadden in Snowworld.
Die andere gasten kwamen met een 9m en 10m en moesten het laten afweten, t ging echt hard.
Wel super lekker weer uiteindelijk, maar een paar spatjes regen gehad en de zon kwam steeds meer door.
Fijn ook dat de batterijen van het fototoestel leeg waren toen ik eenmaal op mn plank stond!!
Net dus nog even een uurtje gesnowboard en dat ging na 4 jaar niet gedaan te hebben, wonderbaarlijk goed, ben niet eens uit de lift gevallen.

Mick het was een ubergeile dag om je 9m uit te proberen, maar ja, helaas zat je baas een beetje tegen.
Flygirl, have fun daar, heb er ook weer zin in gekregen na een uurtje snowworld!
Rob, je auto rijdt idd als een h......ntoeter!
Michiel, je maakt me nieuwsgierig met al dat ge-pb van je!
Leon, jij nog gekite vandaag?
Leon aero2
Gast
Antwoord #857 Maart 01, 2007, 06:04:04
edit2Rapporteer  
Jah!! ben lichtelijk gesloopt de t*ring wat een vlagen, morgen trek ik even niet...haha

Even revalideren nu (grinnik_kitesmiley) met een 7 c even gevaren maar hield hem met mijn gewicht ook nie meer na paar uur, dit moeten dus vlagen geweest zijn van dik 30+
Merc
Gast
Antwoord #858 Maart 01, 2007, 06:15:23
edit2Rapporteer  
Ja hoor ik kan eidenlijk dit weekend!! Dus het moet gewoonweg super weer worden!!
R@bert

Antwoord #859 Maart 01, 2007, 06:38:29
edit2Rapporteer  
Het was idd een ubergeile dag vandaag,he Jacq? gewoon de eerste 1 1/2 uur alleen op t water (met een aantal windsurfers), en gewoon vet knallen !!!! Toe-side ging redelijk goed vandaag, met mooie turns erachter..Heb ook een soort backloop achtige kiteloop gemaakt, met een aardige crash erachter schater..ging zo hard naar beneden dat ik zelfs de grond raakte met m'n lichaam die horizontaal t water raakte.. (geschokt_kitesmiley)
Jacq twijfelde in het begin nog, maar na beetje moed inspreken trok ze toch de stoute schoenen aan en ging t water op en......ze ging echt retegoed!!! Gewoon varen, en op tijd stoppen voor dat stenen dijkje, en hop weer terug, en zo ging ze acher elkaar maar door Joepie. Af en toe werd ze verrast door de choppy omstandigheden (vind je t gek met 35kn wind schater).

Mick echt jammer dat je er niet was....
Leon, beetje skyhigh gegaan?

Dope Shizzle R@bert
R@bert

Antwoord #860 Maart 01, 2007, 06:43:24
edit2Rapporteer  
Hey Robert, hoe bevalt je auto???

Hij rijdt als een h....rentoeter!!! Echt heerlijke bak, met veel ruimte voor de kitespulletjes, haha. Veel plezier nog, en hopen op sneeuw
R@bert

Antwoord #861 Maart 01, 2007, 06:44:57
edit2Rapporteer  
Ik denk dat ze niet zo genoten hebben haha fuk wat een wind...

En of we genoten hebben, COWABUNGA DUDE!!!! Haha...kom maar op met die stormen!!
R@bert

Antwoord #862 Maart 01, 2007, 06:45:41
edit2Rapporteer  
R@B pb me ff je precieze naam en adresgegevens je merkt vanzelf wel waarom

en nee ik ga dus niet een huis naast je kopen zoals ik al eerder aan had gekondigd

Ga je pb-en, gozah...ben benieuwd (ohoh)
Micky

Antwoord #863 Maart 01, 2007, 08:08:02
edit2Rapporteer  
Hee Jacq en Robert! Gaaf dat jullie toch nog lekker gevaren hebben.
Gaat Jacq nou echt opeens raks varen...  ThumpsUp ThumpsUp Dacht even dat jullie niet gegaan zouden zijn. Kolere wat een wind! Bob vloog met die flaporen alle kanten op  (grinnik_kitesmiley)
Baalde idd als een stekker dat ik niet mee kon...was super om mijn 9m eindelijk uit te proberen.
Waarom eigenlijk niet naar de playa? Lijkt me in ieder geval veiliger met die vlagen dan Schellinkhout met die dijk?

Flygirl, balen dat je zo slechte omstandigheden treft..  (cry_kitesmiley)
Wel leuk dat er in ieder geval nog een beetje sneeuw gevallen is. Volgende week lijkt me een strak plan. Sta inmiddels ook al weer ruim 2 weken op te drogen. Veel plezier nog voor de rest van je vakantie.

Hee Leon, gaaf dat je eindelijk zelf weer gevaren hebt  (grinnik_kitesmiley) en dan nog wel met een 7entje, watje! Wordt tijd dat je gaat stoppen met Sonja Bakker...  schater

En dan Chieltje onze blije scholier.... tja, es tut mir leidt das du nur am wochenende kiten gehen kanst. Das is richtig Scheisse!  (grinnik_kitesmiley)

Mers, neem nou volgende week gewoon een keertje een dagje vrij! Dan gaat het er eindelijk een keer van komen...  (tong_kitesmiley) Wil trouwens best een keer heel vroeg mijn bed uit om ff in Katwijk ofzo te knalllen! Let me know.

En dan Baasch.......R.I.P.  schater
Merc
Gast
Antwoord #864 Maart 01, 2007, 17:00:34
edit2Rapporteer  

Mers, neem nou volgende week gewoon een keertje een dagje vrij! Dan gaat het er eindelijk een keer van komen...  (tong_kitesmiley) Wil trouwens best een keer heel vroeg mijn bed uit om ff in Katwijk ofzo te knalllen! Let me know.

Ha ha, vrijnemen in het onderwijs kan niet! Maar binnenkort komen er weer feestdagen aan.
Vroeg kiten ja top. Alleen hoe is de branding nu nog in de winter. Ik ben geen extreem gevorderde kiter. De laatste keer op kateijk-noordwijk (in dec) was het echt heel erg vervelnd.

Hoe dan ook kan ik dit weekend zekers en door de weeks op woensdag-donderdg-vrijdag vroeg.
Ik kan wel regelen dat ik een uur later naar mijn werk ga. Ofd tja gwoon eens zikemleden kan natuurlijk ook nog, maar ja niet netjes he.
R@bert

Antwoord #865 Maart 02, 2007, 01:35:12
edit2Rapporteer  
Vandaag nog iemand geweest?? Was weet topweertje...zon, wind (hangloose_kitesmiley)

Dit is nog een impressie van gisteren: Joepie ThumpsUp
Jammer genoeg waren de batterijen op na deze foto's...
Jacq

Antwoord #866 Maart 02, 2007, 01:39:54
edit2Rapporteer  
Vandaag nog iemand geweest?? Was weet topweertje...zon, wind (hangloose_kitesmiley)

Dit is nog een impressie van gisteren: Joepie ThumpsUp
Jammer genoeg waren de batterijen op na deze foto's...

Vandaag heerlijk gewerkt  (huilen_kitesmiley)

Ja beetje jammer van die batterijen.... :Smiley
michiel v geel

Antwoord #867 Maart 02, 2007, 02:16:19
edit2Rapporteer  

Ha ha, vrijnemen in het onderwijs kan niet! Maar binnenkort komen er weer feestdagen aan.
Vroeg kiten ja top. Alleen hoe is de branding nu nog in de winter. Ik ben geen extreem gevorderde kiter. De laatste keer op kateijk-noordwijk (in dec) was het echt heel erg vervelnd.

huh hoe bedoel je Huh de zandbanken zij nu echt mooi geschoven dit betekend hogere mooie golven maar minder
michiel v geel

Antwoord #868 Maart 03, 2007, 03:01:37
edit2Rapporteer  
wie gaat er morgen nog varen R@B moet werken weet ik maar mick kom jij morgen ff katwijk checken??
michiel v geel

Antwoord #869 Maart 03, 2007, 03:01:48
edit2Rapporteer  
de club staat weer
Merc
Gast
Antwoord #870 Maart 03, 2007, 05:24:24
edit2Rapporteer  
ik wil morgen en zondag!
michiel v geel

Antwoord #871 Maart 03, 2007, 06:01:54
edit2Rapporteer  
KATWIJK???
michiel v geel

Antwoord #872 Maart 03, 2007, 06:02:20
edit2Rapporteer  
zondag word echt 0 wind

en morgen regen ff aan kijken hoeveel gergen het morgen is
Jacq

Antwoord #873 Maart 03, 2007, 21:59:39
edit2Rapporteer  
Maandag ziet er wel toppie uit, maar dan kunnen jullie weer niet zeker?
Spoon niet ingelogd
Gast
Antwoord #874 Maart 03, 2007, 23:13:14
edit2Rapporteer  
ik wil ook!!!

maar jah... heb pas drie keer op mn plank gestaan en ben sinds november niet meer geweest (meerdere redenen) maar t jeukt zo he Grin....

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.