R@bert
|
haha....komt door de snelheid, dude... . Ga niet kiten om knap te wezen, dat laat ik aan jou over, schatje
|
|
|
R@bert
|
leuk hoor zo ik wil graag weer eens met jullie varen (spreken we nog wel af)
He dude, ben jij nog geweest vandaag? Btw, waarom had je nou mn naam en adres nodig laatst??
|
|
|
|
Jacq
|
leuke fotos r@ jij word van het kiten ook niet knapper (merk het bij eigen fotos)
jacq gaat super!!!! joe joe joe
leuk hoor zo ik wil graag weer eens met jullie varen (spreken we nog wel af)
Het was ook echt een mooie dag om foto's te maken, heerlijk met dat zonnetje! Het gaat idd eindelijk beter, zie wel door die foto's dat er nog flink aan de houding gewerkt moet worden, maar ben allang blij dat ik nu een beetje normaal heen en weer kan varen, zonder al teveel entertainment te verzorgen Volgende keer gewoon gezellig mee gaan hoor!
|
|
|
Merc
Gast
|
Ik vraag me soms af of jullie niet partime werken?
|
|
|
B@rt
Geen avatar
|
He B@rt en Jacq.... was zeker gezellig...ben nog bruin geworden ook (grinnik_kitesmiley), was van nature al een beetje voorgebakken.. . Voor de anderen die niet zijn geweest, jullie hebben wat gemist (tong_kitesmiley) heb foto's geplaatst op mn topic: https://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=23093.0ps Jacq, werk ze zo...groetjes Super fotos R@bert. Volgende keer wil ik ook zulke actiefotos leveren.... (grinnik_kitesmiley) maar misschien nog een paar keer oefenen bij 30kn en een kleinere kite (shame_kitesmiley)
|
|
|
R@bert
|
Ik vraag me soms af of jullie niet partime werken?
Nee, gewoon 100% full-time. Prioriteiten stellen, he? Dagje vrij gevraagd vandaag, was worth it !!!
|
|
|
michiel v geel
|
deze mensen werken waneer ze willen
micky leef je nog hoe was je gesprek met je werkgever?
|
|
|
Micky
|
Yep, still allive and kicking (grinnik_kitesmiley) Was zaterdag dus jarig en Paulien had een hotel in Bergen aan zee geboekt. Zondag lekker gewandeld met Bob en s'avonds lekker gegeten in de Kleine Prins(aanrader). Vanochtend na het ontbijt eindelijk voor het eerst aan mijn 9m gehangen... Strak blauw, ca. 28 kn en gaaaan.... Was helemaal geweldig. Golven van 2 meter en hoger.... LOL. Heb natuurlijk aan jullie gedacht en was ervan overtuigd dat jullie ook op het water zouden staan. Net het levende bewijs gezien. Leuk dat er weer wat nieuwe gasten in ons topic verschijnen...welcome! Kikke foto's buddy's Jacq.......helemaal gaaf om te zien dat je zo goed gaat. Ga waarschijnlijk wel het entertainment missen.... (cry_kitesmiley) En Chieltje, na vandaag ben ik klaar voor Katwijk... (hangloose_kitesmiley) (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
michiel v geel
|
voor de nieuwlingen dit dit is micky hij is (prettig) gestoord en een uberposter
|
|
|
R@bert
|
Heeeee Micky!!! He´s ALIVE!!! Dus jij hebt t ruime sop gekozen? Vet man...dus t wordt tijd om Chieltje te pesten op zee...haha (grinnik_kitesmiley) Denk dat ik er ook wel ready voor ben... (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
michiel v geel
|
haha ik ben erg benieuwd ho jullie het doen het is waaschijnlijk ff wennen maar ik denk dat jullie het ook wel aankunnen (of niet dus) ff leren bodydraggen he upwind
|
|
|
|
michiel v geel
|
jij ga zo zeker weer varen
op school is het weer saai
|
|
|
R@bert
|
Nee, dude.... vandaag een dagje rust, haha...pokkeweer ook btw, %$#"regen...!!!
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Geweldige foto`s Robert!! Damn wat lekker! Jacq, je gaat als een speer zo te zien!! Geweldig. Moeten snel weer even afspreken!! Had vandaag naar Mirns zullen gaan maar m`n ktemaatje heeft afgebeld en heb geen zin om zover te rijden met het risico dat ik alleen sta..balen dus. Succes guys en tot snel (misschien op Muiderberg ofzo..is ook relaxed, kun je overal staan en voor mij 1 ipv 2 uur rijden..) Grtzz.
|
|
|
Jacq
|
He Flygirl, Ik kom je zeker een keer vergezellen op Muiderberg. Zo te lezen gaan mn buddies allemaal richting de grote boze zee en daar zie ik mezelf nog niet echt gaan. Ben blij als ik een paar 100 meter zonder te crashen kan maken en met die golven ben ik waarschijnlijk zo weer terug bij af. Muiderberg is voor mij denk ook ongeveer 1 uurtje rijden. We keep in touch!
|
|
|
michiel v geel
|
jacq ben jij van plan om uiteindelijk wel op zee te varen/
|
|
|
Jacq
|
He Michiel, Ben t uiteindelijk wel van plan ja, vond die babygolfjes op Oostvoorne gister al leuk, al kan ik er nu nog niet veel mee. Het is nu nog een kwestie van overleven, haha... En aangezien ik nog regelmatig van mn board val, vind ik het nu wel prettig om in ondiep water te oefenen.
|
|
|
michiel v geel
|
het probleem is dat je de overstap toch moet maken
mij lijtk het makkelijker als je alles in het diepe leerd puur omdat het heel demotiverend is als je opeens de zee op moet en niks kan dan opeens niks meer kan
kom gewoon mee met R@ as weekend als hij toch gaat dan kijk je hoet het bevalt
|
|
|
Jacq
|
Hebben we wel aanlandige wind dan, dan weet ik iig dat ik nog thuiskom, haha
|
|
|
Merc
Gast
|
het probleem is dat je de overstap toch moet maken
mij lijtk het makkelijker als je alles in het diepe leerd puur omdat het heel demotiverend is als je opeens de zee op moet en niks kan dan opeens niks meer kan
kom gewoon mee met R@ as weekend als hij toch gaat dan kijk je hoet het bevalt
Dus aankomend weekend Katwijk??
|
|
|
Merc
Gast
|
Hebben we wel aanlandige wind dan, dan weet ik iig dat ik nog thuiskom, haha
of je maakt een downwinder erg leuk trouwens!!
|
|
|
michiel v geel
|
jah as zondag varen op kawijk zaterdag ben ik verhinderd (papa 50)
|
|
|