R@bert
|
Die torch is gaaf!!!!
Die is t mooist....
|
|
|
Micky
|
mooie kites boy's en girl lekkerre kleuren zo in de zon zien er nog helemaal nieuw uit gaan jullie donderdag ook nog ergens varen ? Had Mark nog ff aan de phone vanmiddag.... het zuiden krijgt minder wind donderdag dus waarschijnlijk Katwijk of Wijk aan zee. ff afwachten wat de wind gaat doen. Hopelijk gewoon 20 plus aan de kust...
|
|
|
Jacq
|
Die torch is gaaf!!!!
Die is t mooist.... :
|
|
|
R@bert
|
He Leon, hoe vind je mn X to tha Z P.I.M.P suit?? Tha bomb, he? . Rete-soepel dingetje, lekker warm...
|
|
|
R@bert
|
mooie kites boy's en girl lekkerre kleuren zo in de zon zien er nog helemaal nieuw uit gaan jullie donderdag ook nog ergens varen ? Kan ik mn 9m Boxer eindelijk ff uitlaten...
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
weet dat je mark aan de lijn had we zijn net de siamese tweeling / bassie en adriaan / peppie en kokkie we hebben een directe verbinding een zogenaamde kitelijn via gps sateliet
|
|
|
Micky
|
He Leon, hoe vind je mn X to tha Z P.I.M.P suit?? Tha bomb, he? . Rete-soepel dingetje, lekker warm... Patser.... (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
R@bert
|
(tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jacq
|
Hey ik ben gewoon ongemerkt ook kite guru geworden Nu nog leren kiten (tja, ik dacht, laat ik jullie maar voor zijn )
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
He Leon, hoe vind je mn X to tha Z P.I.M.P suit?? Tha bomb, he? . Rete-soepel dingetje, lekker warm... Niks van aantrekken hoor wat anderen zeggen over die Torch, ik vind hem tof.. Heb nog helemaal niet naar je pakkie gekeken eigenlijk? Ga ik nu doen.. Nu nog leren kiten...hee er was me er 1 voor wat typisch zeg (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Mooi pakkie Robert, ik was keihard opnieuw die foto,s aan het kijken en daar had je hem niet aan, doe even versnelde blik naar je avatar en,t kwartje valt..
|
|
|
R@bert
|
Ja, ik dacht zal m niet full size posten... (tong_kitesmiley). Mn kop zo groot is niet goed voor de gezondheid voor menige kitehigh leden
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ik ben nog aan het denken welke ik ga oplaten (grinnik_kitesmiley) ben ik in een BESTE BUI (grinnik_kitesmiley) of ben ik een beetje REBEL (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
R@bert
|
ik ben nog aan het denken welke ik ga oplaten (grinnik_kitesmiley) ben ik in een BESTE BUI (grinnik_kitesmiley) of ben ik een beetje REBEL (grinnik_kitesmiley) Je bent de "BESTE REBEL" Maakt dit t makkelijker?? haha
|
|
|
Micky
|
ik ben nog aan het denken welke ik ga oplaten (grinnik_kitesmiley) ben ik in een BESTE BUI (grinnik_kitesmiley) of ben ik een beetje REBEL (grinnik_kitesmiley) Ach Hans, je hebt elke kite-winkel in Noord-Holland leeg gekocht dus je zal toch nog wel meer keus hebben...
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Als jullie nou geen progressie meer boeken, weet ik het niet meer hoor? Nieuwe kites, boards, suits enz. dus daar kan het niet meer aan liggen Nu werken aan de techniek....
|
|
|
Jacq
|
Aan de spullen ligt het niet iig, hahaha
|
|
|
R@bert
|
Als jullie nou geen progressie meer boeken, weet ik het niet meer hoor? Nieuwe kites, boards, suits enz. dus daar kan het niet meer aan liggen
Net onze Ooster-buren..Spullen, maar kiten ho maar
|
|
|
Jacq
|
Ach, zolang we maar lol hebben toch
|
|
|
Micky
|
Ga mij een beetje een zwerver voelen met die afgerachte f-one zooi.... (huilen_kitesmiley) (huilen_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
R@bert
|
Join team Naish, dude (grinnik_kitesmiley)...Jacq is de dealer
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ga mij een beetje een zwerver voelen met die afgerachte f-one zooi.... (huilen_kitesmiley) (huilen_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Niet doen Micky, dat zijn mensen met geld!! Jij bent tenminste echt...
|
|
|
Micky
|
Join team Naish, dude (grinnik_kitesmiley)...Jacq is de dealer Aan de spullen ligt het niet iig, hahaha
Ga mij een beetje een zwerver voelen met die afgerachte f-one zooi.... (huilen_kitesmiley) (huilen_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Niet doen Micky, dat zijn mensen met geld!! Jij bent tenminste echt... Whoeahahahahaaha, ik ben en blijf gewoon een (echte : ) f-one slet... (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
R@bert
|
Je vindt t wel lekkah..!! (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|