R@bert
|
Lekkâh met dakje, aub.. (grinnik_kitesmiley) Hee Rob, wat zijn jouw plannen voor donderdag?
Sorry gozâh...(zo goed?) Wil eigenlijk ook wel een x richting Wijk ofzo...zou mooie oefening zijn. Hangt beetje van JAcq af ook, ivm ons werk. We moeten allebei werken, dus mssn is t handiger dan om samen te gaan als dat lukt...
|
|
|
Micky
|
Lekkâh met dakje, aub.. (grinnik_kitesmiley) Hee Rob, wat zijn jouw plannen voor donderdag?
Sorry gozâh...(zo goed?) Wil eigenlijk ook wel een x richting Wijk ofzo...zou mooie oefening zijn. Hangt beetje van JAcq af ook, ivm ons werk. We moeten allebei werken, dus mssn is t handiger dan om samen te gaan als dat lukt... De wind is pal west dus Jacq kan haar rakjes langs de kust varen. Moet volgens mij toch kunnen. Wijk lijkt mij ook wel ok. Ellen komt ook die kant op en Mark en Hans zien dat ook wel zitten. Wel ff allemaal de bestelling voor de bakker doorgeven... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Pjoeloe
|
oow! vette foto's R@! Was zeker een geslaagd dagje met de Naish Crew (grinnik_kitesmiley). Ik moet donderdag nog even aanzien, Mers wil heel graag op zee. Mij maakt het niet uit, ik moet donderdag zoiezo vanuit Utrecht komen ivm cursus. Ik gaat iig proberen van de partij te zijn
|
|
|
Jacq
|
Ellen had het erover dat wijk een goed beginners zeetje is...maar wat moet ik me daar bij voorstellen dan? Ik moet nog over zoveel dingen nadenken, dat die golven niet echt meewerken zeg maar
|
|
|
Micky
|
Ellen had het erover dat wijk een goed beginners zeetje is...maar wat moet ik me daar bij voorstellen dan?
Golven van een metertje of 3 maar in de dalen kan je wel staan.... (tong_kitesmiley)
|
|
|
R@bert
|
Ellen had het erover dat wijk een goed beginners zeetje is...maar wat moet ik me daar bij voorstellen dan?
Had ik ook gehoord, vandaar dat t idee me wel aanstaat, toch?
|
|
|
R@bert
|
Golven van een metertje of 3 maar in de dalen kan je wel staan.... (tong_kitesmiley) (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
Jacq
|
Dit werkt heel overtuigend :
|
|
|
Micky
|
Het strand is daar erg breed dus ook niet zo heel snel diep. Je kan dus verhoudingsgewijs redelijk lang staan... (kiss_kitesmiley)
Dus ook lagere golven... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Jacq, dit betekent in gewone taal dat je het gewoon moet gaan proberen, nieuwe uitdaging?
|
|
|
Pjoeloe
|
Wijk is rieleeeks!
|
|
|
R@bert
|
you go, girl...
|
|
|
Jacq
|
Ik heb al zo veel uitdagingen...maar ja..heb ik keus??
|
|
|
Micky
|
Nop (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
|
Jacq
|
Dat vermoeden had ik al...mannen, pfff...
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
keuze zat in het leven, helaas minder uitdagingen!!
|
|
|
Pjoeloe
|
sprak den wijze Le@n...
|
|
|
Jacq
|
Dat wordt weer zouthappen