Jacq

|
Is dat wat voor mij dan? Maakt eigenlijk ook niet uit, na Wijk aan Zee kan ik alles aan  En daar bedoel ik de Brouwersdam mee en niet iets wat met de tussenliggende posts te maken heeft (tong_kitesmiley)
|
|
|
R@bert

|
Wind van rechts als t goed is...je bent nu Pro, Jacq 
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Jij bent na Wijk gedoopt tot bikkel!!!! Jij kan indd alles aan, wat kiten betreft dan hè ;-)
|
|
|
Jacq

|
Wind van rechts...wat moet ik daar mee...wind op zich is goed genoeg...waar die vandaan komt maakt me niet uit, zolang ie maar niet aflandig is (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jacq

|
Jij bent na Wijk gedoopt tot bikkel!!!! Jij kan indd alles aan, wat kiten betreft dan hè ;-)
De rest ook wel hoor, maar daar laat ik me verder niet over uit (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Ahh maak ons een wijs... ;-)
|
|
|
Jacq

|
Jullie zijjn al wijs genoeg
|
|
|
Mark-Fizzer

|
heh wat cru, ik weet nog helemaal nix van je... ;-)
|
|
|
R@bert

|
Wind van rechts...wat moet ik daar mee...wind op zich is goed genoeg...waar die vandaan komt maakt me niet uit, zolang ie maar niet aflandig is (grinnik_kitesmiley)
duh, van rechts dussss..dus NIET aflandig
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Waarom is het nou oostenwind, donderdag is er op Oostvoorne of aan zee nl ook genoeg wind  . Vrijdag dan maar, heb er weer zin in  Wat dacht je van een Brouwersdammetje?? Niet aan gedacht zeker, haha..? Er, donderdag les?? Morgen even naar de nieuwe vooruitzichten kijken voor donderdag en vrijdag. Waarschijnlijk neem ik dan 's middags vrij. Waar kan ik het besten gaan lessen met NO wind? Enkhuizen? Katwijk? Brouwersdam? Of een andere plaats? Wanneer ben jij vrij?
|
|
|
Jacq

|
duh, van rechts dussss..dus NIET aflandig Duhhh, zover was ik zelf ook wel
|
|
|
R@bert

|
Waarom is het nou oostenwind, donderdag is er op Oostvoorne of aan zee nl ook genoeg wind  . Vrijdag dan maar, heb er weer zin in  Wat dacht je van een Brouwersdammetje?? Niet aan gedacht zeker, haha..? Er, donderdag les?? Morgen even naar de nieuwe vooruitzichten kijken voor donderdag en vrijdag. Waarschijnlijk neem ik dan 's middags vrij. Waar kan ik het besten gaan lessen met NO wind? Enkhuizen? Katwijk? Brouwersdam? Of een andere plaats? Wanneer ben jij vrij? Brouwersdam denk, meeste wind...watersportweer is t meest accuraat vaak. Do en Vrij ben ik vrij, dude, maar idd ff de verwachtingen afwachten 
|
|
|
R@bert

|
Is dat wat voor mij dan? Maakt eigenlijk ook niet uit, na Wijk aan Zee kan ik alles aan  Wind van rechts...wat moet ik daar mee...wind op zich is goed genoeg...waar die vandaan komt maakt me niet uit, zolang ie maar niet aflandig is (grinnik_kitesmiley)
duh, van rechts dussss..dus NIET aflandig Duhhh, zover was ik zelf ook wel haha, jij vraagt t...
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Nog even en we zitten op pagina 100!!!
|
|
|
Jacq

|
Weet ik, maar wind van rechts zegt me niet zo veel... En ik begreep al als jij Brouwersdam er in gooit, dat het daar dan niet aflandig zal zijn. Of je moet heel graag van je kite buddy afwillen (grinnik_kitesmiley)..
|
|
|
|
Jacq

|
Vind jou ook lief (tong_kitesmiley)
|
|
|
Jacq

|
Zo...back on topic 
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
hallo mede kiters- essen alles goed daar in het zuiden ? dat word weer varen eind van de week ben blij dat we die donderdag de hele dag hebben gevaren
|
|
|
Jacq

|
Hallootjes.. Beetje trillerig ondertussen, haha... Zou gezellig zijn als we zo'n dag als die donderdag kunnen herhalen..en dan nu met nog betere temperaturen 
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Vrijdag komt het helemaal goed, ff wat positiever kids!!!!!! 
|
|
|
R@bert

|
hallo mede kiters- essen alles goed daar in het zuiden ? dat word weer varen eind van de week ben blij dat we die donderdag de hele dag hebben gevaren
was top toch? Heb je die film al gepost, Hans?
|
|
|
Jacq

|
Ik lees niks negatiefs hoor, we willen donderdag ook zelfs 
|
|
|
R@bert

|
Hallootjes.. Beetje trillerig ondertussen, haha... Zou gezellig zijn als we zo'n dag als die donderdag kunnen herhalen..en dan nu met nog betere temperaturen  Vrijdag komt het helemaal goed, ff wat positiever kids!!!!!!  Donderdag gaan we al beginnen, Fizzer...  voel een pimp suit aankomen (hangloose_kitesmiley)
|
|
|