Micky
|
ff serieus de eerste pagina's was eht een leuk topic maar nu is het gewoon een kansloze grijp naar posts geworden
Hee Chieltje, ook al gefrustreerd aan het raken door gebrek aan wind... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Hee Leon, welcome back Nog gelachen met Bassie... (grinnik_kitesmiley) Goedemorgen jonkheer Micky, gaat u nog varen vandaag? T, moet lekker worden... Ik weet niet of je kan, maar stuur je even een pb over mijn meest intieme vragen, en waar ik ga varen (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jacq
|
Hey Duik, nu weten we nog niet wat jij uitspookt op Schiphol..
Robert had het goed geraden. Ik werk bij de verkeersleiding op de toren. Jij net als robert ook gate agent? Yep
|
|
|
Jacq
|
De windsnelheid 10m. op 26 april, 08:00 uur is 7 m/s De windstoot op 26 april, 08:00 uur is 7.6 m/s
Dit is Oostvoorne nu, de wind is Noord..moet kunnen toch?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Zekers te weten...
|
|
|
Merc
Gast
|
have fun!
@ Jaqc, welke site check jij altijd?
|
|
|
Jacq
|
Bovenstaande info heb ik van www.windzoeker.nl gehaald. Op Brouwersdam waait t helemaal lekker door!
|
|
|
|
Micky
|
Oostvoorne ziet er ook goed uit.....
|
|
|
Jacq
|
Wij zijn onderweg!!
|
|
|
Micky
|
Naar de playa of b''dam?
|
|
|
R@bert
|
playa.....als Jacq een beetje op tijd is (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
ok, tot zo
|
|
|
Aurel
|
Komt er nog iemand naar Scheveningen straks???
|
|
|
Pjoeloe
|
tis weer eens om te janken! (cry_kitesmiley)
|
|
|
TtHoM@s
|
Car bitch (tong_kitesmiley) be there
|
|
|
michiel v geel
|
ff serieus de eerste pagina's was eht een leuk topic maar nu is het gewoon een kansloze grijp naar posts geworden
Hee Chieltje, ook al gefrustreerd aan het raken door gebrek aan wind... (grinnik_kitesmiley) nee ik ben de laaste tijd eigenlijk heel relaxed dus dat zit wel goed vind het een kansloop topic worden
|
|
|
Merc
Gast
|
tis weer eens om te janken! (cry_kitesmiley)
moet je weer werken???
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Volgens mij zijn jullie nog niet terug?! Lekker dagje geweest? (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
michiel v geel
|
net terug heelijk met 10m kunnen knallen op katuk
wel veel stroming
|
|
|
Jacq
|
Hey allemaal,
Net terug idd..niet door het varen maar door die #$%^& files!!
Vanmorgen iets te laat vertrokken (sorry Ro), via Eurofun voor een zomerpakje, richting Oostvoorne. Mick en Leon waren er al. Zonnetje scheen, windje was net aan voor 12M. Mijn rakjes gingen echt weer leuk, de transitions bijna, haha...
Totdat de wind ineens weg viel en mijn kite in het water belandde, met mijn kite in het windvenster, waardoor ik van mijn board weggetrokken werd..Kwam er dus never nooit meer bij. Mick deed nog een poging om mijn board te pakken, maar aangezien de wind zo matig was , kwam hij ook niet meer uit t water. Jullie raden het al wsl...board weg (cry_kitesmiley). Op een gegeven moment toch maar naar de kant gegaan, de jongens hebben allemaal nog gezocht, maar helaas niet meer teruggevonden.
Al met al..een zeer gezellige dag, lekker weertje, wetsuit rijker, boardje armer....
|
|
|
|
Jacq
|
Ik kan bodydraggen als de beste, vraag maar aan Mick, haha... Maar zoals ik al zei, mijn kite lag in het windvenster en ik werd van mijn board weg getrokken. Mijn board bleef liggen..
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Dat is even minder. (huilen_kitesmiley)
|
|
|