Jacq
|
Dat is even minder. (huilen_kitesmiley) Ja ik baal best wel...ben ook bijna blut, had ik eindelijk mijn setje compleet, krijg je dit verdorie! Het was vandaag een goede dag voor jou geweest Er, er werden lessen gegeven!
|
|
|
Jacq
|
en je kreeg je kiten niet meer uit het water?
Dat duurde idd even, er was niet veel wind op dat moment, dus hij wilde niet naar de rand van het windvenster en het was in het diepe stuk, dus ik kon ook niet even opzij lopen...
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
hmm zuur was afgaand tij, ik hoop niet voor je dat ie richting de openzee gaat:( was wel een lekkere dag vandaag!
|
|
|
|
Jacq
|
en staat je nr erop?
Nee (cry_kitesmiley), ik heb m nog niet zo lang en dat moest ik nog doen helaas..
|
|
|
Lex
|
Aii balen Jacq, maar grote kans dat hij wel weer gevonden word, volgende keer als je gaat mischien even heel de kom inlopen? Ik houd mijn ogen open, en hou ook de duitse fora in de gaten en de tweedehands sites....wat voor boardje was het precies?
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Ik baal ook ENORM! Ben bang dat men mij zeer binnenkort in een dwangbuis kan afvoeren! Heb al weken niet kunnen varen. Werk liet het toch weer niet toe. (huilen_kitesmiley) Heb hier nog een Naish boardje liggen. Lenen.
|
|
|
Jacq
|
Ik hoop t, heb dus mn naam/tel er niet op staan, dus dan moet diegene ook bekend zijn met het kite forum. Het is een roze Nobile 555 2007..Er zitten aardig wat krassen op de onderkant en een bevestiging voor een boardleash.. Bedankt iig
|
|
|
Alferink
|
Oo dat was jij dus, die d'r board kwijt was.
Ik denk dat hij naar zee is gedreven, gezien afgaand water en wind vanaf die kant.
Maarja, toch hopen dat iemand hem vind en hem terug kan geven (tong_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Oo dat was jij dus, die d'r board kwijt was.
Ik denk dat hij naar zee is gedreven, gezien afgaand water en wind vanaf die kant.
Maarja, toch hopen dat iemand hem vind en hem terug kan geven (tong_kitesmiley)
Die gedachten kloppen, heb test gedaan met eigen board voordat ik verder ging zoeken.. dreef idd. richting open zee. T, was eigenlijk soort van boardzoek dag, eerst die van Robert, terwijl ik dacht dat ie van Jacq was daarna die van Micky.... en daarna nergens Jacq haar board te bekennen, terwijl Micky trachtte dezen te redden zonder wind in eerste instantie. Het waren gewoon de meest rottige omstandigheden ineens, want kon geen eens die van Mick normaal aan de kant krijgen. Dus in die tussentijd is die van Jacq gewoon flink afgedreven richting zee.. Later nam wind weer toe, maar ga er maar aan staan.....goed en snel hoogte lopen was met deze richting ver te zoeken soms
|
|
|
Pjoeloe
|
hmm, nou ik ben ook net pas terug.. lang leve de files idd @ Jacq: is wel flink balen van je boardje. Voelde me vooral lullig toen ik vanmiddag zo stocked op t strand stond en dat je dan dat te horen krijgt (shame_kitesmiley) Heb je al wat topics geplaatst op de dieverse kite fora? Bel ook even naar de plaatselijke KNRM, wil ook nog wel eens helpen @ Mick: hmm, volgens mij hebben we mekaar net weer mis gelopen. Volgende keer beter. @ Ro + Jacq: jullie waren ook ineens weg (cry_kitesmiley) Al met al heb ik me toch aardig vermaakt vanmiddag. Had vanochtend niet echt op zitten letten toen Jacq zei dat het al 8ms waaide.. ik zat met knopen in m'n hoofd
|
|
|
michiel v geel
|
das niet zo snugger he (huilen_kitesmiley)
|
|
|
Jacq
|
Hey Paul,
De files waren extreem he, erg frustrerend idd...maar ja... Je was te ver weg om je aandacht te trekken, maar dacht dat je wel door had dat we aan het inpakken waren, sjorrie!
Je hebt Mick idd gemist, die moet altijd rond 17.00 werken, dus op tijd weer weg.
Jij bent mn boardje ook niet tegen gekomen dus, jammer.... Heb het hier en op hanglos geplaatst, ga idd even kijken of ik de kustwacht nog kan bereiken. Hard duimen maar, maar ben ook bang dat ie heel zielig op de grote boze zee dobbert...
|
|
|
R@bert
|
@Paul sorry gozah...we moesten snel weg. Ik had ook nog tennis-training vanavond, dus moest op tijd terug zijn. Net gehaald maar door die f.ckfiles @Jacq Vind t nog steeds ongelooflijk dat je m kwijt bent. We waren allemaal zo dichtbij...aahhh (angry_kitesmiley) verder wel een leuke dag.Zal zo nog wat foto's plaatsen
|
|
|
Jacq
|
Besef het zelf ook nog niet helemaal geloof ik...
Gelukkig was het verder idd een erg leuk en gezellig dagje met een super lekker zonnetje in mijn nieuwe zomer pakkie (positief blijven denken toch??)
|
|
|
R@bert
|
Besef het zelf ook nog niet helemaal geloof ik...
Gelukkig was het verder idd een erg leuk en gezellig dagje met een super lekker zonnetje in mijn nieuwe zomer pakkie (positief blijven denken toch??)
Don't worry,be happy
|
|
|
R@bert
|
Leon: foto 1 en 2, en Paulus
|
|
|
R@bert
|
Moi.. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
R@bert
|
Myself..(foto 1 en 2), en Speedy Jacq (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jacq
|
Kunt u die foto van mij weer verwijderen aub, wat erg!!! Leuk wel he, die haren van mij op jouw actie foto, geeft t net even iets extra's , haha
|
|
|
TtHoM@s
|
jaa was een leuk daggie (grinnik_kitesmiley) 2 nieuwe tricks geland (tong_kitesmiley) al verging de eerste en laatste F 16 me niet zo lekker 1e keer me knie verdraait laatste keer moest ik lucht happe (tong_kitesmiley)
|
|
|
Alferink
|
Maar toch, sta ik ook op de (harige) foto, tenminste me kite dan.
|
|
|
Jacq
|
jaa was een leuk daggie (grinnik_kitesmiley) 2 nieuwe tricks geland (tong_kitesmiley) al verging de eerste en laatste F 16 me niet zo lekker 1e keer me knie verdraait laatste keer moest ik lucht happe (tong_kitesmiley) Oei, dat is pijnlijk, zal je nog wel ff last van hebben! Waar vaarde jij mee?
|
|
|
TtHoM@s
|
die gele waroo 12 ik weet niet of die echt verdraait is maar ik heb er iig nu nog last van (angry_kitesmiley)
|
|
|