TtHoM@s
|
ging voor de rest wel lekker ja ik had sinds 1 april niet meer gekite dus had nog wat intehalen (tong_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
Mooi is dat....foto's gaan maken als ik weg ben... Nee hoor, ziet er goed uit... Was al met al een lekker dagje. Balen dat de wind ff uit ging en Jacq dus haar boardje kwijt is.. (cry_kitesmiley) Zie hem al drijven helemaal alleen op zee... (huilen_kitesmiley) Baalde als een stekker dat ik weg moest omdat de wind eigenlijk net lekker begon aan te trekken. Hopelijk morgen weer in de herkansing...
|
|
|
Micky
|
ff serieus de eerste pagina's was eht een leuk topic maar nu is het gewoon een kansloze grijp naar posts geworden
Hee Chieltje, ook al gefrustreerd aan het raken door gebrek aan wind... (grinnik_kitesmiley) nee ik ben de laaste tijd eigenlijk heel relaxed dus dat zit wel goed vind het een kansloop topic worden Als je haar maar goed zit... (grinnik_kitesmiley) Chiel, veel wind....nuttige postigs (in ieder geval over kiten) Geen wind....onzinnige postings waar ook jij goed in bent. Lekker belangrijk... (grinnik_kitesmiley) Kom snel weer ff naar katwijk als er wind staat.
|
|
|
Jacq
|
Mooi is dat....foto's gaan maken als ik weg ben... Tja je moet wat als je geen board meer hebt (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
Je mocht toch zeker nog wel ff varen van Leon of Rob.... (grinnik_kitesmiley) Jammer dat jullie zo uit de route waren anders had je mijn boardje kunnen lenen....(zie pb) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jacq
|
Ik durf niks meer te lenen (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
Ik durf niks meer te lenen (sealedlips_kitesmiley)
Ach Jacq, dit gebeurd je (hopelijk) maar één keer! Ik mocht ook altijd jouw 9 lenen en ook die had ik naar de kl*te kunnen varen. Dus als je een boardje nodig hebt....let me know. Mits ik uiteraard zelf wil varen.. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
De noordoostenwind is overwegend matig, kracht 3 of 4, maar 's middags langs de westkust mogelijk vrij krachtig, 5 bft
Ook ik heb nog board, dusse no problemo als je nog wilt varen
Ga denk ik in de middag nog even kijken uur of 13:00 t,was op zich toch wel lekkere dag toch los van je boardje
|
|
|
Micky
|
Wedden dat er morgen om 10 uur ergens gewoon genoeg wind staat....
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Wedden dat er morgen om 10 uur ergens gewoon genoeg wind staat.... Ligt Bob rondt die tijd weer op je schoot?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Wedden dat er morgen om 10 uur ergens gewoon genoeg wind staat.... Wil jij alweer bijtijds Mick? Ik vind het prima!! Heb jij nog wat aan je dag, en misschien pak je nog wat wind mee omstreeks 11:00
|
|
|
Micky
|
Bob heeft de laatste dagen de (ongelovelijke irritante) behoefte om de slaapkamerdeur om 9 uur in de ochtend te bestormen met nagels, blaffen en wat ie nog meer in zijn gekke hoofd kan verzinnen om mij wakker te krijgen en mij met de illusie op te zadelen dat hij moet plassen maar eigenlijk gewoon wil spelen.
Zoooo, is dat een volzin of niet op 1 komma na gelaten.... (tong_kitesmiley)
Ben dus vroeg wakker als Bob zijn neurose doorzet... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jacq
|
Ik vond t weer een top dagje hoor, vind t sowieso altijd erg gezellig! Ik ga eerst maar s een boardleash aanschaffen voordat ik jullie boards ga lenen, haha.. Morgen maar ff kijken als ik wakker ben, heb op zich wel weer zin, voel een stijgende lijn, die nodig s doorgezet moet worden
|
|
|
Micky
|
Sommige mensen waren idd verbazingwekkend goed bezig.... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Bob heeft de laatste dagen de (ongelovelijke irritante) behoefte om de slaapkamerdeur om 9 uur in de ochtend te bestormen met nagels, blaffen en wat ie nog meer in zijn gekke hoofd kan verzinnen om mij wakker te krijgen en mij met de illusie op te zadelen dat hij moet plassen maar eigenlijk gewoon wil spelen.
Zoooo, is dat een volzin of niet op 1 komma na gelaten.... (tong_kitesmiley)
Ben dus vroeg wakker als Bob zijn neurose doorzet... (grinnik_kitesmiley)
Prima beest, die zorgt er tenminste voor dat er beetje op burgelijke tijden wat gebeurd haha Ik bel of sms u morg. wel even.... truste
|
|
|
Micky
|
Ben niet zo van dat burgelijke.....maar toch bedankt (grinnik_kitesmiley) Weltrusten.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ben niet zo van dat burgelijke.....maar toch bedankt (grinnik_kitesmiley) Weltrusten.
Was ik al achter, helaas Bob niet....maar dat merk je wel omstreeks 09:00 als de nageltjes in je deur staan (grinnik_kitesmiley) doegie
|
|
|
Jacq
|
Slaap lekker allemaal
|
|
|
Micky
|
lokale tijd vr, 27-04 za, 28-04 zo, 29-04 ochtend NO 3-4 NO 4 O 3 middag NO 4-5 NO 4 NO 3-4 avond NO 4-5 NO 4 NO 4
Dit geldt voor Hoek v Holland en is na uitgebreid onderzoek de beste optie......maarrrrr morgen mssn nieuwe kansen.... (tong_kitesmiley)
|
|
|
Jacq
|
Geen wake up call van Bob vandaag? Het is al 9.30!!
De wind komt vanmiddag pas een beetje en ik kan maar tot uiterlijk 15 uur! Gaan jullie nog wel?
|
|
|
Merc
Gast
|
Jaqc ik weet da Paulus zijn board wil verkopen.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Nope ik was zijn wake-up call haha, exact 08:57 heb ik Mick sms gestuurd dat ie beter de deur maar open kon doen voor Bob, voordat dat de nagels er weer in komen te staan.
|
|
|
Jacq
|
Thx Mers, maar ik duim nog even dat ie nog terug komt
|
|
|
Jacq
|
Nope ik was zijn wake-up call haha, exact 08:57 heb ik Mick sms gestuurd dat ie beter de deur maar open kon doen voor Bob, voordat dat de nagels er weer in komen te staan.
Dan liggen ze nu zeker knus tegen elkaar aan verder te ronken, haha
|
|
|