Leon aero2
Gast
|
Wind zal idd. in de middag pas beetje leuk gaan worden!! Kom net wat te kort om te zeggen van ik ga het proberen.
|
|
|
Micky

|
Nope ik was zijn wake-up call haha, exact 08:57 heb ik Mick sms gestuurd dat ie beter de deur maar open kon doen voor Bob, voordat dat de nagels er weer in komen te staan.
Dan liggen ze nu zeker knus tegen elkaar aan verder te ronken, haha Niet meer, was wel lekker.... lepeltje lepeltje... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jacq

|
Muiderberg is ook wel ok, maar idd ook pas in de middag..Het is ook NO wind, dus je hebt niet heel veel opties..
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Mogge.....binnenland(muiderberg) kunnen we vergeten.... Katwijk, stoten tot 60km in de middag  Of nudy-beach proberen??? Kan je daar staan, Leon? Is daar snel diep, echt spot voor gevorderd, als je kite daar crasht wordt je niet vrolijk, plus sterke stroming.
|
|
|
Micky

|
Muiderberg is nu 3kn met vlagen 7kn....daar trap ik niet in. Mssn maar ff katwijk checken...
|
|
|
Jacq

|
Ik zei ook vanmiddag, niet nu...ga eerst maar even wakker worden haha..
Kan Katwijk dan met NO wind?
|
|
|
Micky

|
Ik zei ook vanmiddag, niet nu...ga eerst maar even wakker worden haha..
Kan Katwijk dan met NO wind?
Is dan van rechts....waar je duim links zit... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Moet kunnen met die windrichting, Micky jij woont er vlakbij laat maar weten?
Grappig wel is dat ik gister keihard aan het twijfelen was aangaande de wind omdat ik hier maar heel zachtjes de takken van de bomen zag bewegen. Eenmaal aan de kust helemaal top, nu waait het hier wel aardig...maar aan de kust weer niks klaarblijkelijk?
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Die vlaggen staan best wel strak of niet?
|
|
|
Micky

|
is een foto genomen tijdens de laatste storm in 1976.....  (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
is een foto genomen tijdens de laatste storm in 1976.....  (grinnik_kitesmiley) haha Kortom ik kijk het nog wel even aan, en anders ga ik in de middag playa doen uur of 15:00 Dan ga ik zometeen op het gemak maar is wat lijnen proberen te vervangen van een 20inch bar. heb nog 200m staalkabel dus.. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
R@bert

|
dus jullie gaan vanmiddag, gasten? 
|
|
|
Micky

|
Ik wil nu! nu nu nu nu nu nu :  (geschokt_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik wil nu! nu nu nu nu nu nu :  (geschokt_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Nou laat het bad dan maar weer vollopen, en de ventilator op standje 3...
|
|
|
Micky

|
Bob zit in bad, pas er niet meer bij (angry_kitesmiley)
|
|
|
Merc
Gast
|
Thx Mers, maar ik duim nog even dat ie nog terug komt
Die mazzel heb ik zelf een keer gehad. Op zee board kwijt. Ja hoor, net terug van het lopen kom ik aan bij de club gaat mijn telefoon. Mijn board is gevonden. Ik blij scheelt weer veel poen. De vinder leuk beloont en ik kon weer varen.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Het gaat hem even niet worden tot de middag, daarna zijn er dus misschien opties...
Have fun als je Muiderberg of wat dan ook aan gaat doen, ik dus misschien playa maar laat....
Nu ga ik weer wat doen...
|
|
|
Merc
Gast
|
dus jullie gaan vanmiddag, gasten?  Yep!
|
|
|
R@bert

|
Veel plezier allemaal, heb geen tijd. Moet mn 2 kids kite-les gaan geven in de badkuip (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jacq

|
Nu heb ik echt geen reden meer om onder de huishoudelijke klusjes uit te komen (tong_kitesmiley). Leon, succes he met die bar (grinnik_kitesmiley). Vanmiddag gaat m wsl niet worden, iedereen die wel gaat: Have fun  Enne..als je een roze boardje voorbij ziet komen:  It's mine!!
|
|
|
R@bert

|
Nu heb ik echt geen reden meer om onder de huishoudelijke klusjes uit te komen (tong_kitesmiley).
He kite-buddy...anders heb ik nog wel een plekje over in mn badkuip (tong_kitesmiley)
|
|
|
Jacq

|
Voor een kite les?? Kom er aan 
|
|
|
R@bert

|
(grinnik_kitesmiley)