JorritPi
|
Moge, zeg ik kan toch wat eerder weg omstreeks 14:00 a 15:00 uur.. Micky wil jij mij even laten weten via sms. postduif of etc. hoe de wind daar is? Dank (kiss_kitesmiley) En veel plezier @ Leon, Micky is al onderweg richting Den Haag. Maar bijdeze...we laten het je weten! Zover ik kan zien is de wind daar (Oostvoorne) ongeveer 24 knopen met uitschieters van 30 knopen.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Thx ben wel weer is toe aan goede sessie.....
|
|
|
JorritPi
|
Hoe lang heb je al niet gekite?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Hoe lang heb je al niet gekite? Veeeeels te lang niet? Dit gevoel heb ik al na 2 windloze dagen
|
|
|
JorritPi
|
hahaha ik ken het...kom je net bij van een flinke sessie begint het al weer flink te jeuken....vorige maand met die windloze dagen zat ik gewoon treurig op het strand naar de flaggen te kijken.. (cry_kitesmiley). Doe mij maar een beetje van dit soort weer. Dan waait het tenminste!
|
|
|
R@bert
|
zie je dat t begint te jeuken?? (tong_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Kreeg net sms van Ome Micky, er staat zo, n 28 knopen bij Oostvoorne...
Lekker.....
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
lekker, nog een uurtje en ik kan ook gaan
Hey, Laurens Ben zelf wat later omstreeks 15:00 misschien zie ik je daar! Have fun, enne "Have a blast met de 7m2" (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
dat gaat zeker lukken:D misschien zie ik je dan nog:)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
T, waait nog goed zo te zien... ik kom eraan jongens......
|
|
|
michiel v geel
|
zaterdag middag katwijk komt er nog iemand?
ik moet eerst medical doen maar dan kan ik zelf ook los gaan
ben dr morgenmiddag ook btw
|
|
|
|
R@bert
|
De foto´s zijn echt vet, Jorrit !! Toppie man...
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Was weer perfect daagje, lekker voldaan, ben om 19:00 van het water gegaan..
Nog even soort van upwinder gemaakt, naar de slufter om nog even van de golven te genieten daar..
|
|
|
Merc
Gast
|
wie waar zaterdag??
|
|
|
JorritPi
|
De foto´s zijn echt vet, Jorrit !! Toppie man...
Jammer dat jij er weer niet op staat he! Volgende keer weer een foto sessie!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Maakt me niet uit wie op de foto,s staan.....mijn held heb ik als desktop, en das veel belangrijker. Vraag me niet welke complexe trick het is? Maar wezen mag ie er groetjes een trouwe Fan (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
michiel v geel
|
gaaaaf mick
kom je dat zaterdag ff op katwijk showen????
word wel een beetje jaloers straks ga je nog beter kiten dan ik
waneer ga jij uitgehaakt beginnen mick?
|
|
|
JorritPi
|
Ooooo heerlijk dit (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley). Mick gaat nog eens wedstrijden winnen met al die nieuwe tricks van 'm. Ik stond er bij en ik keek er na! ja Mick ging echt ruig! Maar zonder dollen, het ging best lekker vandaag!
|
|
|
Micky
|
Was een lekker dagje... (grinnik_kitesmiley) Moet die ene trick nog ff een naampje geven.... (tong_kitesmiley) Thx Jorrit voor de foto's... nu nog ff doormailen... (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
JorritPi
|
Was een lekker dagje... (grinnik_kitesmiley) Moet die ene trick nog ff een naampje geven.... (tong_kitesmiley) Thx Jorrit voor de foto's... nu nog ff doormailen... (hangloose_kitesmiley) Ja Mick, dat is echt de nieuwste trick! Le@n heeft gelijk, supervet
|
|
|
Micky
|
The "10 to 3" jump...
|
|
|
Jacq
|
Hey guys,
Was een lekker dagje. Beetje heel erg weinig geslapen en ik begon met mn lijnen door de war, dus dacht, ik had beter in mn bed kunnen blijven.. Maar het ging uiteindeiljk voor mijn doen SUPER..Hoogte lopen gaat goed, transitions ook steeds beter.. Savonds nog even 1,5 uur geslapen en nu dus weer aan het werk met flink wat Red Bull.
De fotos zijn echt super geworden!
|
|
|