|
yvesvg
Geen avatar
|
De windsnelheid op 15 mei, 08:10 uur is 6.8 m/s De windstoot op 15 mei, 08:10 uur is 7.8 m/s
Toch genoeg om te varen...
|
|
|
Pjoeloe
|
Gaan er vanmiddag nog piepoltjes het water op dan? Ik zit momenteel op cursus, maar als het gaat waaien ben ik van de partij
|
|
|
JorritPi
|
Help mijn lijnen zijn verrot!!! Waar koop ik goedkoop nieuwe lijnen? En de rest is ook verrot...alle lijnen zeg maar. Airush bar
|
|
|
yvesvg
Geen avatar
|
Ben net terug van brouwersdam, stond 20knopen, heerlijk zonnetje, en max 10 man op heel de dam
|
|
|
Merc
Gast
|
Gaan er vanmiddag nog piepoltjes het water op dan? Ik zit momenteel op cursus, maar als het gaat waaien ben ik van de partij Donderdag?
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Gaan er vanmiddag nog piepoltjes het water op dan? Ik zit momenteel op cursus, maar als het gaat waaien ben ik van de partij Donderdag? Donderdag ziet er op dit moment niet goed uit. Ongeveer 2 tot 5 knopen! De voorspelling voor donderdag was gisteren een stuk beter. Hopelijk valt het allemaal mee. Er kan in 1 1/2 dag nog een hoop veranderen.
|
|
|
michiel v geel
|
ik zit lekker in friesland om te zeilen
word ook nog 1 dagje mirns ingelast mocht er wind zijn
Have fun, chieltje... Vandaar dat je niet op Katwijk was... (grinnik_kitesmiley) nee omdat ik fucking ziek was mongool nee ik las ook je smsje sochtends pas verder ben je nog wel lief
|
|
|
Jacq
|
Morgenmiddag is er even een lekker windje!!
|
|
|
Pjoeloe
|
Het moet echt rap gaan waaien, heb net een Naish Sol 127 (2006) gekocht en die moet noooooodig getest worden
|
|
|
Micky
|
ik zit lekker in friesland om te zeilen
word ook nog 1 dagje mirns ingelast mocht er wind zijn
Have fun, chieltje... Vandaar dat je niet op Katwijk was... (grinnik_kitesmiley) nee omdat ik fucking ziek was mongool nee ik las ook je smsje sochtends pas verder ben je nog wel lief Wat ben je weer lekker genuanceerd, knurft... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
Ben net terug van brouwersdam, stond 20knopen, heerlijk zonnetje, en max 10 man op heel de dam Zag er idd lekker uit vanmiddag.. Moest helaas wijn proeven en lunchen en nog meer wijn proeven... (tong_kitesmiley)
|
|
|
michiel v geel
|
wel opdrinken he dat hele glas niet elke keer uitspugen he
|
|
|
|
Micky
|
Nog ff 2 uurtjes Valkenburgse meer gedaan.... (tong_kitesmiley) Was goed te doen en redelijk stabiele wind.
|
|
|
Merc
Gast
|
Nog ff 2 uurtjes Valkenburgse meer gedaan.... (tong_kitesmiley) Was goed te doen en redelijk stabiele wind. Ben je nog nooit weggejaagt daar??
|
|
|
JorritPi
|
Tnx! Dat is niet duur. maar dan geen Airush. Vanmiddag nog even op Scheveningen gevaren. On-shore!
|
|
|
JorritPi
|
Nog ff 2 uurtjes Valkenburgse meer gedaan.... (tong_kitesmiley) Was goed te doen en redelijk stabiele wind. @ Micky, R@bert, Jacq, iedereen....... we gaan naar El Gouna 26juni. Aanbieding voor 380 euro 8 dagen 4 sterren hotel All-in. Gaan jullie mee?
|
|
|
Pjoeloe
|
@ Micky, R@bert, Jacq, iedereen....... we gaan naar El Gouna 26juni. Aanbieding voor 380 euro 8 dagen 4 sterren hotel All-in. Gaan jullie mee?
hmm klinkt interessant, ik zou eigenlijk in de herfst gaan... maar alvast een voorproefje is misschien niet vervelend
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Het moet echt rap gaan waaien, heb net een Naish Sol 127 (2006) gekocht en die moet noooooodig getest worden Ga je een hoop plezier aan beleven , tis een board met veel pop, en super comfortabel. De graphics zijn niet zo denderend, maar lekker belangrijk, board vaart echt super!!! Ben benieuwd naar je bevindingen (grinnik_kitesmiley) ik heb er hoop lol mee gehad..
|
|
|
Jacq
|
@ Micky, R@bert, Jacq, iedereen....... we gaan naar El Gouna 26juni. Aanbieding voor 380 euro 8 dagen 4 sterren hotel All-in. Gaan jullie mee? Klinkt erg leuk allemaal, maar zit een beetje krap op t moment..al is het wel een rete goede aanbieding!
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Morgenmiddag is er even een lekker windje!!
Waar dan?
|
|
|
|