Lex
|
tuurlijk...en anders als het niet waait houden we toch een kwallengevecht..jij gaat er toch altijd al in staan
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Hoe groot skimboardje heb je Lex? Toch wel 200 bij 100 hoop ik he anders kom je echt niet vooruit morgen..........hehe
|
|
|
Lex
|
we zullen zien...weer.nl geeft lokaal toch bft 4 ( 24 km/h) meot genoeg zijn om lol te hebben
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
tuurlijk...en anders als het niet waait houden we toch een kwallengevecht..jij gaat er toch altijd al in staan wahaha das waar....nou er moet wel wat wind staan hoor..
|
|
|
Lex
|
ik ben er morgen denk ik wel....het word iig lekker weer..dus dan vinden mijn ouders het ook wel best
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
ik ben er morgen denk ik wel....het word iig lekker weer..dus dan vinden mijn ouders het ook wel best
Je bent er toch vrij vaak te vinden wel, heb je zulke aardige ouders die je iedere keer brengen Lex
|
|
|
Lex
|
jaaaaa , en mijn vader heeft ook een kite gekocht (14 emter torch 05 ) (grinnik_kitesmiley) . En mijn ouders houden van het strand gelukkig
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
jaaaaa , en mijn vader heeft ook een kite gekocht (14 emter torch 05 ) (grinnik_kitesmiley) . En mijn ouders houden van het strand gelukkig Top... een vader die ook kite, dan is het nogal makkelijk idd. als het een beetje waait wil die ook meteen het water op haha
|
|
|
Lex
|
ja...en nu hij nog geen board heeft mag ik zijn kite lenen... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
ja...en nu hij nog geen board heeft mag ik zijn kite lenen... (grinnik_kitesmiley)
Helemaal fijn dan toch? De Torch 05 is relaxte kite heb deze ook gevaren wat jaartjes terug, enkel dan de 8m2 en 12m2
|
|
|
Lex
|
Ja, en met een 14 kom je eerder weg dan met mijn 12 (tong_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ja, en met een 14 kom je eerder weg dan met mijn 12 (tong_kitesmiley)
Absoluut
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
En, schizofrene Leon, hebben jullie het gezellig hier?? mafkees
Vind die kleine lettertjes overigens leuker dan heel je leesbare tekst eigenlijk Bozz!!
|
|
|
Lex
|
Maarja, kom je denk je morgen?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Maarja, kom je denk je morgen?
Nou als het echt een 4 gaat worden, ga ik het een kans geven omdat ik heel erg zin heb om weer op water te staan. Ik kijk het dus even aan morgen....
|
|
|
Lex
|
ok, mischien tot morgen dan maar! En in 4 meot jij toch wel weg komen met je 15!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Hoop eigenlijk dat het weer is goed gaat blazen, en ik ook daadwerkelijk kan dan!!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
ok, mischien tot morgen dan maar! En in 4 meot jij toch wel weg komen met je 15!
Jawel, maar vanaf 5 is het pas leuk, ik kijk het gewoon nog even aan.. Maar jij in iedergeval veel plezier, en zie je binnenkort zekers anders wel op het water of aan de kant als ik weer op 1 of andere kwal gestapt ben
|
|
|
Lex
|
voor mij is het bij een dikke 4 al wel leuk (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
voor mij is het bij een dikke 4 al wel leuk (grinnik_kitesmiley)
Dat begrijp ik!!! Zeg wij zijn hier de credits aan het opvoeren op dit topic en krijgen er niet eens voor betaald? Hoop wel dat als ze hier Groningen voorbij gaan, wij minstens recht hebben op een compleet verzorgde vakantie naar windzeker en warm land met veel mooie vrouwen en zonder kwallen.
|
|
|
Pjoeloe
|
Al zou iedereen nou ffkes schizofreen worden zitten we zo aan de 200 pagina's!
|
|
|
Pjoeloe
|
Al zou iedereen nou ffkes schizofreen worden zitten we zo aan de 200 pagina's!
ja idd!
|
|
|
Merc
Gast
|
overtuigd, jij bent het!
|
|
|
michiel v geel
|
morgenmiddag/avond mits zeewind wie is er nog op katwijk te vinden?
|
|
|