Micky
|
Thx voor je pb-tje leon... : : (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
Schiet idd lekker op zo, he Mick
|
|
|
Micky
|
Schiet idd lekker op zo, he Mick Yep, kom net thuis van werken en alweer 2 pagina's erbij... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Zeg Mick!! Ik wil niet vervelend zijn maar volgens mij beantwoord jij je eigen vragen hier!! (grinnik_kitesmiley) Gaat het wel helemaal goed!! Kijk dat ik nou zoiets doe is totaal begrijpelijk : Maar nooit geweten dat jij ook die kant had haha pff het moet echt is flink gaan waaien weer... Ben wezen stappen, en het is allemaal iets vroeger geworden dan verwacht stap nu net binnen en het is klokslag 05:40. Zal wel een flink ondernemende dag gaan worden vandaag : ..... truste
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
poepzooi, 2 weken spanje en 3 dagen gevaren..niksLAND!:P doe mij Nederland maar, alleen is het hier nu ook een beetje windloos
|
|
|
Micky
|
poepzooi, 2 weken spanje en 3 dagen gevaren..niksLAND!:P doe mij Nederland maar, alleen is het hier nu ook een beetje windloos
Dat is balen..... ligt zo ongeveer gelijk met wat hier in NL aan de hand was/is. Ik heb ook 3x gevaren in de afgelopen 2 weken. Ziet er alleen nu wel heel erg ruk uit voor de komende week... (shame_kitesmiley) (angry_kitesmiley)
|
|
|
|
Er
Geen avatar
|
@ Mers, ik ga zeker kijken als ik niet in Bloemendaal aan Zee ben. Zijn er ook herhalingen? Nog bedankt voor de info. (kiss_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
Zeg Mick!! Ik wil niet vervelend zijn maar volgens mij beantwoord jij je eigen vragen hier!! (grinnik_kitesmiley) Gaat het wel helemaal goed!! Kijk dat ik nou zoiets doe is totaal begrijpelijk : Maar nooit geweten dat jij ook die kant had haha pff het moet echt is flink gaan waaien weer... Ben wezen stappen, en het is allemaal iets vroeger geworden dan verwacht stap nu net binnen en het is klokslag 05:40. Zal wel een flink ondernemende dag gaan worden vandaag : ..... truste En....alweer wakker.... (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Zeg Mick!! Ik wil niet vervelend zijn maar volgens mij beantwoord jij je eigen vragen hier!! (grinnik_kitesmiley) Gaat het wel helemaal goed!! Kijk dat ik nou zoiets doe is totaal begrijpelijk : Maar nooit geweten dat jij ook die kant had haha pff het moet echt is flink gaan waaien weer... Ben wezen stappen, en het is allemaal iets vroeger geworden dan verwacht stap nu net binnen en het is klokslag 05:40. Zal wel een flink ondernemende dag gaan worden vandaag : ..... truste En....alweer wakker.... (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Echt wakker ben ik nooit, maar op dit moment ben ik toch wel aardig opgeladen. En dan moet je eigenlijk het water op...... maar ja.... (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley) Je kan misschien wat later nog varen, maar het betere stuntwerk zit er echt niet in.. (wilde plaatje uploaden van wind status, en ook ik krijg deze melding) De upload directory is vol. Probeer een kleiner bestand en stuur een bericht naar de beheerder. Micky, heb jij per ongeluk al onze eigen ingezongen mp3,s geupload, van de karaoke sessies van de afgelopen 3 jaar. Praat je toch al gauw over 4 terabytes, en weet niet of dit forum daar wel zo geschikt voor is?
|
|
|
Micky
|
LOL (grinnik_kitesmiley) slappe server hiero
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
LOL (grinnik_kitesmiley) slappe server hiero Ergens wel jammer, want jij hebt de stembanden van een gewiekste nachtegaal, en ik die van een schrale kokmeeuw.. De combinatie is daarom zekers de moete waard haha Jammer wel dat je het niet hebt kunnen uploaden, had een gouden kans geweest voor kitehigh en zijn members... Tis dat wij niet geven om promotie, en ons maar gewoon als nuchtere en normale mensen voordoen op dit forum, en ook in de omgang Tis misschien ook maar beter zo van die melding van kitehigh, als het je wel gelukt was met die uploads hadden we weer hele hordes fans achter ons aan gehad?
|
|
|
Micky
|
Voorronde X-factor kwamen we niet eens binnen... (cry_kitesmiley) Hee Leon, bij gebrek aan wind onze oude hobby maar weer eens oppakken??? Weet alleen niet meer precies hoe dat oud-Hollands breinaaldpunten slijpen nou ook alweer precies ging...
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Voorronde X-factor kwammen we niet eens binnen... (cry_kitesmiley) Hee Leon, bij gebrek aan wind onze oude hobby maar weer eens oppakken??? Weet alleen niet meer precies hoe dat oud-Hollands breinaaldpunten slijpen nou ook alweer precies ging... Nou, toen ze mijn stem hoorde lieten ze ons niet meer binnen, dus was beetje mijn schuld eigenlijk... Zekers gebrek aan wind, als we nu een t-shirt hadden gehad van venm.tk hadden we achter de meiden aan gekund...maar ja? T, zal dan wel weer Oud Hollandsch breinaaldpunt slijpen worden...
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Zeg, Micky Ik ben bezig met een paar sokken voor je ;-) Enkel had even geen schaap zo snel voor de wol Dus heb hier de honden maar even onder handen genomen (grinnik_kitesmiley) Moet zeggen Sint-bernards hebben het niet snel koud, maar na deze behandeling hoorde ik ze toch echt flink niessen na een tijdje.... http://www.breien.nl/Prima voor de windloze dagen.. (Heb dit trouwens nog echt gehad ook vroeger op school (geschokt_kitesmiley)) Ik was er zo goed in dat ik met enkel de bol wol, weer zo het hele schaap bij elkaar had..
|
|
|
michiel v geel
|
vanmiddag nog 3uur kunnen lessen
viel nog goed te varen zag ik
|
|
|
JorritPi
|
Ik moest vandaag ook nog een lesje draaien...aan het eind van de middag ging het wel...maar om echt lekker te varen? We moeten toch maar weer een brute windkracht 7 bestellen... hahaa
|
|
|
|
Myzrael
Gast
|
KNMI zegt 12 tot 18 knopen aan zee dus kan goed kloppen. Wel bagger........morgen opendag van een school
|
|
|
Pjoeloe
|
omg (geschokt_kitesmiley) dat word avondeten skippen en knallen
|
|
|
Merc
Gast
|
Paulus we eten wel na het kiten! (tong_kitesmiley) Zie je op het strand!
Alvast bedankt voor het lenen van je board (kiss_kitesmiley) (kiss_kitesmiley)
|
|
|
koen-tjeee
|
Hey mensen, Zijn er nog beginnende kiters die dit forum lezen? Ben namelijk wel opzoek naar een beginnende kiter / maatje, zeker i.v.m. de veiligheid. (en altijd handig met oplaten / landen). Let me know! :
|
|
|
michiel v geel
|
het zijn allemaal rookie's hier incl mijzelf
alleen micky is hier een pro
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Check this out (geschokt_kitesmiley)
Niemand geweest van jullie vandaag omstreeks de middag?
Weet dat Pjoeloe en Mers zijn, die kunnen flink los gaan...
|
|
|