Leon aero2
Gast
|
Hey mensen, Zijn er nog beginnende kiters die dit forum lezen? Ben namelijk wel opzoek naar een beginnende kiter / maatje, zeker i.v.m. de veiligheid. (en altijd handig met oplaten / landen). Let me know! : De meesten zijn altijd bereid om je te helpen, ongeacht kite-niveau. Kite zelf redelijk vaak bij autostand, dus mocht je hulp nodig hebben daar, laat maar weten! Merendeels spreekt hiier ook af waar ze naartoe gaan, er is dus altijd wel iemand die je wil helpen. (tenminste daar ga ik van uit dan) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Hey Leon, long time not seen.... Ik en MINI-ME komen morgen naar autoplaya. Zijn er rond een uurtje of 2. Ziet er goed uit voor de namiddag. Missch.tot morgen. Grtzz.
Hey Ellen, Tis idd. weer tijdje geleden, heb het zelf momenteel beetje druk helaas! Ben bezig met huis, en er zitten paar leuke tussen enkel alles wat ik leuk vind krijg ik net niet rond. Allemaal gedoe, en morgen weer bij een huis kijken dus ben benieuwd.. Had het eerst gemunt op Paleis Soestdijk maar vond dit wat te klein (grinnik_kitesmiley) Veel plezier morgen in iedergeval
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Hey Leon, long time not seen.... Ik en MINI-ME komen morgen naar autoplaya. Zijn er rond een uurtje of 2. Ziet er goed uit voor de namiddag. Missch.tot morgen. Grtzz.
Hey Ellen, Tis idd. weer tijdje geleden, heb het zelf momenteel beetje druk helaas! Ben bezig met huis, en er zitten paar leuke tussen enkel alles wat ik leuk vind krijg ik net niet rond. Allemaal gedoe, en morgen weer bij een huis kijken dus ben benieuwd.. Had het eerst gemunt op Paleis Soestdijk maar vond dit wat te klein (grinnik_kitesmiley) Veel plezier morgen in iedergeval Laat je toch gewoon wat bouwen op carplaya, komen wij uit Zutphen gezellig logeren met een man of 10!!
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Hey Ellen, Tis idd. weer tijdje geleden, heb het zelf momenteel beetje druk helaas! Ben bezig met huis, en er zitten paar leuke tussen enkel alles wat ik leuk vind krijg ik net niet rond. Allemaal gedoe, en morgen weer bij een huis kijken dus ben benieuwd.. Had het eerst gemunt op Paleis Soestdijk maar vond dit wat te klein (grinnik_kitesmiley) Veel plezier morgen in iedergeval Laat je toch gewoon wat bouwen op carplaya, komen wij uit Zutphen gezellig logeren met een man of 10!! Maak hem dan meteen wat groter, want dan kan Leiden en omstreken er ook bij. Wel zo gezellig. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
haha nou ik ga mijn best doen morgen dan bij de bank.... Als het dan toch Soestdijk gaat worden, mogen jullie uiteraard allemaal bij me intrekken hebben we dit forum niet meer nodig, kunnen we s, ochtends aan de ontbijttafel meteen "Live" afspreken waar we gaat kiten. Scheelt hoop getyp (grinnik_kitesmiley) En natuurlijk zorgt de Butler ervoor, dat er iedere morgen een partij verse kites voor de deur ligt.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
zo, oostvoorne was weer ff lekker:D beetje vlagerig, maar wel lekker gepowered, morgen weer!
|
|
|
michiel v geel
|
En natuurlijk zorgt de Butler ervoor, dat er iedere morgen een partij verse kites voor de deur ligt.
jaj e eigen kitebitch
|
|
|
Merc
Gast
|
Ik heb heerlijk gevaren, rustig waatertje en prima windje!
|
|
|
Pjoeloe
|
Gisteren zo'n lekker kitesessie bekommen, ow wat was dat nodig! Hopelijk vanavond weer, die kinderkes geven zichzelf maar een avondje zwemles van de meester moet even een shotje halen op t strand Ik kom helaas niet naar Oostvoorne, want ik zit eind van de middag in hartje A'dam en dat vind ik geen succes met alle shizzle in de trunk. Dus ik ben gewoon m'n homespot te vinden.
|
|
|
Lex
|
komt er nog iemand langs zwijndrecht ? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
koen-tjeee
|
Misschien stom maar onder locaties zie ik niets over autoplaya.. waar is die locatie dan?
|
|
|
koen-tjeee
|
het zijn allemaal rookie's hier incl mijzelf
alleen micky is hier een pro
Okej, ik ben al blij als ik meer dan 10m blijf staan
|
|
|
koen-tjeee
|
De meesten zijn altijd bereid om je te helpen, ongeacht kite-niveau. Kite zelf redelijk vaak bij autostand, dus mocht je hulp nodig hebben daar, laat maar weten!
Merendeels spreekt hiier ook af waar ze naartoe gaan, er is dus altijd wel iemand die je wil helpen. (tenminste daar ga ik van uit dan) (grinnik_kitesmiley)
Relax, vanmiddag ben ik van plan om na school een tweetal uurtjes op Monster rond te brengen.. Als ik volgende keer naar Oostvoorne ga laat ik het wel weten! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
R@bert
|
Ik kom helaas niet naar Oostvoorne, want ik zit eind van de middag in hartje A'dam en dat vind ik geen succes met alle shizzle in de trunk. Dus ik ben gewoon m'n homespot te vinden.
He Paul...ik moet ook werken. Jij bent op je homespot dusss...ga ff kijken of ik wat uren kan krijgen. Was gisteren tot 22uur zeker licht !! Mssn kom ik nog ff die kant op, anders ff Katwijk
|
|
|
michiel v geel
|
autoplaya is oostvoorne
het was ooit een autostrand vandaar de bijnaam autoplaya
|
|
|
Pjoeloe
|
nog 10 minuten arbeit
|
|
|
Merc
Gast
|
@ Robert, het was tot 21.30 uur nog perfect licht. Heerlijk varene ne de zon zien ondergaan is toch super!
|
|
|
Pjoeloe
|
zoo, net terug. Vanavond met de 9 gevaren, lekker kunnen knallen. Maar op t end kakte die weer een beetje in. Heb nu net m'n avondeten achter m'n kiezen en ga nog ffkes zandkastelen op m'n kamer bouwen weltruste allemaal (kiss_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
Lekker dat jullie hebben kunnen knallen... Had afspraken vandaag en natuurlijk ook nog werken vanavond dus helaas.... (cry_kitesmiley) Hoorde van Henk-Jan (mini-me) dat hij en Ellen een topdag hadden op Oostvoorne.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Lekker dat jullie hebben kunnen knallen... Had afspraken vandaag en natuurlijk ook nog werken vanavond dus helaas.... (cry_kitesmiley) Hoorde van Henk-Jan (mini-me) dat hij en Ellen een topdag hadden op Oostvoorne. Jip was helemaal TOP.... Vlak water, Zon en 18-22 knps wind. Heb lekker kunnen spelen met mijn nieuwe 14m2 en Trax board.. Na wat handige tips van Ellen had ik het hoogte lopen ook wat beter door.. Het is namelijk heel anders hoogte lopen met deze TRAX dan mijn oude 555 nobile.. Toen wij om 21.10 naar de auto's toe liepen gingen er inderdaad nog gasten beginnen aan hun avondsessie....... Mazzel... en autoplaya bedankt maar weer voor de gastvrijheid
|
|
|
Micky
|
Lekker dat jullie hebben kunnen knallen... Had afspraken vandaag en natuurlijk ook nog werken vanavond dus helaas.... (cry_kitesmiley) Hoorde van Henk-Jan (mini-me) dat hij en Ellen een topdag hadden op Oostvoorne. Jip was helemaal TOP.... Vlak water, Zon en 18-22 knps wind. Heb lekker kunnen spelen met mijn nieuwe 14m2 en Trax board.. Na wat handige tips van Ellen had ik het hoogte lopen ook wat beter door.. Het is namelijk heel anders hoogte lopen met deze TRAX dan mijn oude 555 nobile.. Toen wij om 21.10 naar de auto's toe liepen gingen er inderdaad nog gasten beginnen aan hun avondsessie....... Mazzel... en autoplaya bedankt maar weer voor de gastvrijheid In dank aanvaard..... als nachtburgemeester van Oostvoorne.... (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
Je zat trouwens aardig in de buurt met je aantal knopen.... Ongelovelijk zo constant en dat met NO... (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Was idd TOP-dagje!!! Echt keihard genieten. Heb Mick, Jacq en R@ alleen wel gemist..Hopelijk de volgende keer!!! xx
|
|
|
R@bert
|
Mooi zeg, Ellen en HJ !! Lekker kunnen knallen met een dikke 5bft ...Moest tot half 10 werken 's avonds, had nog wat uren erin geknald om eerder weg te kunnen maar ging niet lukken jammergenoeg Had dan wel ff naar Katwijk gegaan of tha homespot van Mers en Pjoeloe, maar helaassssss Next time !!! Greetzzz R@
|
|
|