Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
ja ik ben er ook maard an wel vanaf een uur of 17:00
hoop op mooie avondsessie
mazzel.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ben net terug van schellinkhout, dikke bakken met uitschieters van 35 knopen. Was zelf ff te ruig voor m'n 9 metertje...
|
|
|
Iman
Geen avatar
|
damnit zit echt uit het raam te kijken perfect voor mijn 10tje maar kan wel 2 weken duren voordat ik een nieuwe bar heb voor diegene die het niet weten mijn Bar is doormidden
|
|
|
|
Lex
|
wat een dag. eerst even wennen aan mijn nieuwe board...daarna keihard geknalt...ben nog nooit zo hoog gegaan
|
|
|
Jacq
|
Zo weer terug van een lekker middagje Oostvoorne. Was pas laat, waardoor ik volgens Leon de beste wind gemist heb. Maar het zonnetje scheen en er was nog steeds genoeg wind voor m'n 7m. Samen met Leon mijn springtechnieken nog wat bijgeschaafd (lukt nog steeds niet, daar niet van ). Verder lekker heen en weer gecruisd en we hadden zelfs nog een soort van golven (voor oostvoornse begrippen waren ze best aardig). Ondertussen was het hoog water geworden, even niet echt op gelet. Gelukkig heeft iemand mijn tas op het droge gelegd. Net iets te laat, waardoor de inhoud het niet overleefd heeft, oa telefoon (cry_kitesmiley)) Om 1700 was de wind echt even weg, kwam ook een bui aan en zijn Leon en ik in gaan pakken. Morgen ziet er ook goed uit, maar dan moet er helaas weer gewerkt worden (bedankt Ro (tong_kitesmiley))
|
|
|
Lex
|
ik ben er morgen weer (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Was echt een super dag, was omstreeks de klok van 15:00 wel aardig op zeg. Ondanks dat Jacqueline nog net geen 12 meter hoog sprong. Vond ik dat ze het erg goed deed, want varen kan ze, en heb al "echte" sprongen gezien Wat ik nu echt niet snap van deze dag, is dat ik altijd mijn tas zo, n 7 meter binnen het eerste paaltje leg dus richting de duinen. Mocht het dus hoog water worden, is er dan normaliter niks aan de hand? En weet toch echt bijna zeker dat de tas van Jacq aardig in de buurt van die van mij lag? Gelukkig is het overigens wel iemand geweest met goede bedoelingen die je tas verplaatst heeft? Want alles zat er nog netjes in, even los van de waterschade (angry_kitesmiley) Mijn tas lag echter nog gewoon op zijn plek. Hoop dat je phone het nog gaat doen Jacq Maar allemaal los hiervan, SUPER DAG
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
wat een dag. eerst even wennen aan mijn nieuwe board...daarna keihard geknalt...ben nog nooit zo hoog gegaan Ik zag je gaan Lex, met je nieuwe board
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
leon toch, te sick! die sprongen,nohhhhhhhhhhh, nu moet je hem volgende keer ff keihard lopen op het hoogste punt, volgens mij krijg je dan een ruben loop!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
leon toch, te sick! die sprongen,nohhhhhhhhhhh, nu moet je hem volgende keer ff keihard lopen op het hoogste punt, volgens mij krijg je dan een ruben loop!
Heb ik serieus gedaan in de ochtend, enkel kon op gegeven moment niks anders meer dan springen. Was echt op..... maar zie je nu dat je met die fuels ook hoog kan (grinnik_kitesmiley) Niks geen poeha, we hebben gewoon top kites..... juist voor deze condities. Jij doet overigens echt niets anders meer dan loopen he? Moet zeggen dat je het steeds beter gaat doen in de wat heftigere condities.
|
|
|
Lex
|
en je hoeft niet altijd te loopen (tong_kitesmiley) ...vandaag nog een 720 voor het eerst geland p.s. ben jer mogen weer leon?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
en je hoeft niet altijd te loopen (tong_kitesmiley) ...vandaag nog een 720 voor het eerst geland p.s. ben jer mogen weer leon? Ben ik met je eens... ik zou willen dat ik je kon vergezellen jonkheer Lex, maar moet helaas weer werken (cry_kitesmiley) Veel plezier jij morgen
|
|
|
Lex
|
ok jammer ridder Leon. Dank je....jij werkse dan maar. maar je hebt iig mazzel gehad dat je deze dag mee kon pikken
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Klopt Lex, maar dit zijn de dagen waar ik graag vrij voor neem...
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
ik weet ook niet of ik morgen kom, 3 dagen achter elkaar is wel weer mooi geweest:P ennuh jah ik ben alleen maar aan het lopen, ik MOET het gewoon goed leren doen, niks 1 a 2 meter hoog, maar gewoon loopen op 7 meter hoog:P was vandaag de hele tijd bezig om een timings moment te vinden. ow en met minder winderige dagen wil ik ook nog wel eens raileys doen:P
|
|
|
Micky
|
Net het rooster ietwat gewijzigd......morgen dus kiten voor mij en pas om 18.00 uur beginnen ipv. 11.30....... Ga om 10 uur rijden! Tjeemig, wat heb ik een zin na 2 1/2 week..... (tong_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
Volgende vraag uiteraard.....nog meer gegadigden....
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Veel plezier Mick, maar dit gaat wel goedkomen denk ik!
|
|
|
Lex
|
zoooo was zeker net zo lekker als gister (grinnik_kitesmiley) . 720's lukken nu ook met tailgrab
|
|
|
Jacq
|
Net het rooster ietwat gewijzigd......morgen dus kiten voor mij en pas om 18.00 uur beginnen ipv. 11.30....... Ga om 10 uur rijden! Tjeemig, wat heb ik een zin na 2 1/2 week..... (tong_kitesmiley) En...kon je het nog??
|
|
|
Lex
|
ik heb hem volgens mij mooie sprongen zien maken...als hij dat met die zwart/rode tribal was
|
|
|
Jacq
|
ik heb hem volgens mij mooie sprongen zien maken...als hij dat met die zwart/rode tribal was Dat moet m geweest zijn
|
|
|
Lex
|
dan was die heel lekker bezig....too-side...hij ging als een speer kort samen gevat . Is er morgen nog iemand van jullie? Ik vind jullie allemaal zo gezellig. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|