Lex
|
nee spectaculair is het niet meer...maar een rustigaanddagje is ook even lekker.
|
|
|
chicaro
|
hey! Het is weer even geleden dat ik iets van me liet horen... heb het wel allemaal gelezen, hoor, maar had gewoon niet zo veel zinnigs te melden (sealedlips_kitesmiley) Jullie zijn ook al zo'n hecht cluppie!!!! (tong_kitesmiley) Maar vandaag was ik weer eens op oostvoorne! (van 5 tot 8 savonds) Jammer dat velen van jullie er niet (meer) waren, want ben ook wel benieuwd wie jullie allemaal zijn. Wie weet volgende keer. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jacq
|
Dat hecht valt best mee, de helft kent elkaar niet. Vandaar dat die bbq moet komen!!! Liefst op een dag met een beetje wind natuurlijk. Dan zal zeker iedereen er zijn
|
|
|
Micky
|
Net het rooster ietwat gewijzigd......morgen dus kiten voor mij en pas om 18.00 uur beginnen ipv. 11.30....... Ga om 10 uur rijden! Tjeemig, wat heb ik een zin na 2 1/2 week..... (tong_kitesmiley) En...kon je het nog?? Was idd een lekker dagje... (grinnik_kitesmiley) De hele dag zon, straf windje en weer een paar gelande one-footers aan mijn lijstje toegevoegd... (tong_kitesmiley) Moest wel weer ff wennen aan die 9m.... rete-snel dat ding en al 2 maanden alleen maar met mijn 13m gevaren. Hee Lex, thx voor de positieve feedback... Wie was jij dan vanmiddag???
|
|
|
Micky
|
Oh ja, heb Lisa eindelijk persoonlijk ontmoet.... (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
michiel v geel
|
lekker he die 9 (tribal) heb dr gister een dag mee kunnen varen
wanneer komt mijn nieuwe bladder nou!!!!
|
|
|
Lex
|
Net het rooster ietwat gewijzigd......morgen dus kiten voor mij en pas om 18.00 uur beginnen ipv. 11.30....... Ga om 10 uur rijden! Tjeemig, wat heb ik een zin na 2 1/2 week..... (tong_kitesmiley) En...kon je het nog?? Was idd een lekker dagje... (grinnik_kitesmiley) De hele dag zon, straf windje en weer een paar gelande one-footers aan mijn lijstje toegevoegd... (tong_kitesmiley) Moest wel weer ff wennen aan die 9m.... rete-snel dat ding en al 2 maanden alleen maar met mijn 13m gevaren. Hee Lex, thx voor de positieve feedback... Wie was jij dan vanmiddag??? Ik was het meest achterin ( naar Rockanje toe) bezig...daar was het lekker rustig !
|
|
|
koen-tjeee
|
Zijn er toevallig nog mensen die vanmiddag naar Oostvoorne vertrekken? :
|
|
|
R@bert
|
Vandaag terug gekomen na 5 dagen Zeeland...met veel wind !! Zat in Bruinisse bij het grevelingen meer, en heb daar 2 dagen gevaren bij t oude AC restaurant ! Leuke stek btw...makkelijk parkeren en bij hoog water is t retevlak daar. Je kan daar ook ver staan... dinsdag veel wind gehad maar niet zo'n lekkere sessie. ten eerste liep mn kite leeg tijdens t varen, en klapte in 1 x dubbel...na geharrewar weer gestart, had ik mn chickenloop niet goed bevestigd (huilen_kitesmiley)...gisteren daarentegen een vette sessie gehad...full gepowered met mn 9m paar uur kunnen varen met een lekker zonnetje. Was lekker cruisen en af en toe goed de lucht in !! Al met al leuke dagen gehad.... Oh ja, Mick...heb je BESTE vriend nog gezien...Passie !!! @Passie: en, heeft die kanonskogel nog gewerkt ?! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Lex
|
vandaag was ook weer een supermiddag met de 12. En komende week worden we weer verwend . Vanaf maandag elke dag op het water gestaan (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
Vandaag terug gekomen na 5 dagen Zeeland...met veel wind !! Zat in Bruinisse bij het grevelingen meer, en heb daar 2 dagen gevaren bij t oude AC restaurant ! Leuke stek btw...makkelijk parkeren en bij hoog water is t retevlak daar. Je kan daar ook ver staan... dinsdag veel wind gehad maar niet zo'n lekkere sessie. ten eerste liep mn kite leeg tijdens t varen, en klapte in 1 x dubbel...na geharrewar weer gestart, had ik mn chickenloop niet goed bevestigd (huilen_kitesmiley)...gisteren daarentegen een vette sessie gehad...full gepowered met mn 9m paar uur kunnen varen met een lekker zonnetje. Was lekker cruisen en af en toe goed de lucht in !! Al met al leuke dagen gehad.... Oh ja, Mick...heb je BESTE vriend nog gezien...Passie !!! @Passie: en, heeft die kanonskogel nog gewerkt ?! (grinnik_kitesmiley) Welcome back, Rob... (grinnik_kitesmiley) Zal van de week ff je tassie afgooien... Lekker ventje hé, die Passie... (hangloose_kitesmiley) Moet je zijn vriendinnetje eens zien..... (tong_kitesmiley) (tong_kitesmiley) (tong_kitesmiley) Snel weer ff afspreken. Komende week steeds late dienst...
|
|
|
Jacq
|
Hey guys, Idd veel wind volgende week. Wie gaat wanneer? Ik moet morgen werken, maar als er mensen gaan, ga ik proberen vrij te nemen. DInsdag en woensdag ben ik vrij. Donderdag en vrijdag nachtdienst, maar kan ik smiddags dus ook. Laat maar weten
|
|
|
R@bert
|
Ik heb morgen nog vrij, maar daarna rukdiensten...!! 1030 beginnen en om 1900uur vrij. Maar als t blaast dan ga ik ook maar proberen vrij te nemen, of mijn oude punnik-blessure gaat weer op spelen...haha
|
|
|
R@bert
|
Vandaag terug gekomen na 5 dagen Zeeland...met veel wind !! Zat in Bruinisse bij het grevelingen meer, en heb daar 2 dagen gevaren bij t oude AC restaurant ! Leuke stek btw...makkelijk parkeren en bij hoog water is t retevlak daar. Je kan daar ook ver staan... dinsdag veel wind gehad maar niet zo'n lekkere sessie. ten eerste liep mn kite leeg tijdens t varen, en klapte in 1 x dubbel...na geharrewar weer gestart, had ik mn chickenloop niet goed bevestigd (huilen_kitesmiley)...gisteren daarentegen een vette sessie gehad...full gepowered met mn 9m paar uur kunnen varen met een lekker zonnetje. Was lekker cruisen en af en toe goed de lucht in !! Al met al leuke dagen gehad.... Oh ja, Mick...heb je BESTE vriend nog gezien...Passie !!! @Passie: en, heeft die kanonskogel nog gewerkt ?! (grinnik_kitesmiley) Welcome back, Rob... (grinnik_kitesmiley) Zal van de week ff je tassie afgooien... Lekker ventje hé, die Passie... (hangloose_kitesmiley) Moet je zijn vriendinnetje eens zien..... (tong_kitesmiley) (tong_kitesmiley) (tong_kitesmiley) Snel weer ff afspreken. Komende week steeds late dienst... He Mick, is goed man. Zie mn tassie wel verschijnen...Heb Passie maar even gesproken, en wat pillen verkocht (geschokt_kitesmiley)...haha, pijnstillertje voor zn hoofdpijn bedoel ik dan. Ben er op 1 of andere manier wel bij deze week...zie je
|
|
|
R@bert
|
Morgen gaat t in t zuiden waaien volgens aantal bronnen !! Ik ga wsl....nog meer gegadigden???
|
|
|
|
R@bert
|
Van mij wel, dude. Ctc je nog wel...
|
|
|
michiel v geel
|
wat was het plan dan naar de hufters toe met zuid?
|
|
|
Jacq
|
Als jullie naar de Slufter gaan, ga ik niet mee. Moet om 17.00 ook weer terug zijn in Zoetermeer
|
|
|
michiel v geel
|
moet je bij robert zijn waar hij heen gaat
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Wat een frustrerende dag!!!
Omstreeks 14:00 had ik vandaag moeten parachute springen, en had er helemaal zin in. Alles zag er echt heel goed uit, aangaande het weer…lekker zonnetje enz.
Nou alles werd uitgelegd, pakken aan en op naar het vliegtuig. Had me al helemaal voorbereid. Eenmaal bij het vliegtuig betrok de lucht ineens razendsnel, donkere wolken en zelfs regen gehad. Begon dus ook wel aardig te waaien ineens, het zou er dus omhangen. Na nog 15 minuten gewacht te hebben werd er een “no go” aangekondigd.
Safety First, i know… maar frustrerend echt wel! Dus volgende keer maar weer poging…
|
|
|
R@bert
|
balen, dude... is echt heel vet, parachute-springen!!! Volgende x beter !
|
|
|
michiel v geel
|
ik wil nog een keer gaan skidiven indoor
schijnd alleen wel duuur te zijn
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
ik wil nog een keer gaan skidiven indoor
schijnd alleen wel duuur te zijn
Een Skydive outdoor, is ook niet echt goedkoop. Sprak daar met aantal "die hards" en die waren vrij afhankelijk van de mensen die zoals ik, de eerste poging wagen. Voor hun kosten dekkend, voor de dingen die hun echt tof vinden. En da,s echt niet een saaie tandemsprong ;-) Heb gesproken met iemand die al meer dan 2000 sprongen op zijn naam had staan. En eerlijk gevraagd of een tandem sprong hem nog uberhaupt nog wel wat deed? Hij moest hier wel aardig om lachen! Een tandem sprong kost zo,n 250 euro, voorbereiding is ongeveer 15minuten. Vrije val zo, n 30 a 40 seconden. Wat ik echt vervelend vond vandaag, is dat het ideaal begon, met niet veel mensen. En we zouden naar de 4km gaan ipv. de standaard 3km. Maar er komen meer dagen ;-)
|
|
|