|
Lex
|
dat verzachte de pijn weer een beetje. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
R@bert
|
Heb geen tijd gehad vandaag...MAAR dinsdag gaat t weer blazen !!! NW zo te zien.... Ben vrij, dussssssss @ Mark, Mick en Jacq nog geweest? @ Er welke andere hobby's (grinnik_kitesmiley) (tong_kitesmiley) Heeft toch niks met een plakkie ham te maken, he?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Heb Mick nog even gezien, en was heeeeel goed bezig. Enkel is hem iets behoorlijk rottigs overkomen aangaande zijn gear. Hij zal zijn verhaal wel doen.
Kon hem nog een beetje troosten vandaag, maar wel sneu allemaal
|
|
|
Lex
|
Ik heb mick ook nog gezien. Maar hij ging te hard om iets te kunnen roepen.
|
|
|
R@bert
|
Heb Mick nog even gezien, en was heeeeel goed bezig. Enkel is hem iets behoorlijk rottigs overkomen aangaande zijn gear. Hij zal zijn verhaal wel doen.
Kon hem nog een beetje troosten vandaag, maar wel sneu allemaal
Micky is zeker "on the roll"!!!! Moeite om m bij te houden die ouwe rakker....(uhum) ik hoop dat t meevalt iig, maar zo te horen zal t wel niet. Nou, heb nachtdienst zo, dus ik lees z'n posts wel vannacht...
|
|
|
michiel v geel
|
god ik moet ook weer eens gaan varen joh heb echt al 2/3 weken niet meer normaal op een plankje gestaan
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Heb geen tijd gehad vandaag...MAAR dinsdag gaat t weer blazen !!! NW zo te zien.... Ben vrij, dussssssss @ Mark, Mick en Jacq nog geweest? @ Er welke andere hobby's (grinnik_kitesmiley) (tong_kitesmiley) Heeft toch niks met een plakkie ham te maken, he? Was niet wat je dacht. Met die hobby ben ik altijd heeeeeel snel klaar! : Ik hoop dat de schade voor Micky niet te groot is.
|
|
|
R@bert
|
dinsdag, Er en Michiel....are you there?
|
|
|
michiel v geel
|
morgenochtend nog ff kijkeno f ik er een kortessesie uit kan persen
moet om half 3 op school zijn
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Ga je naar Katwijk? Hoe laat? Ik heb afspraken (werk).
|
|
|
R@bert
|
Ga je naar Katwijk? Hoe laat? Ik heb afspraken (werk). Ben de hele dag vrij dusssss....depends on the wind !!!
|
|
|
Micky
|
Ola, was idd een lekker dagje. Lekker windje, zonnetje maar wel rete-druk. Na een uurtje varen dacht ik Leon wel ff na te kunnen doen met een downloopje.....helaas niet voldoende doorgetrokken en kabam, vol op het strand en een scheur in mijn kite van dik een meter... (geschokt_kitesmiley) Gelukkig mocht ik nog ff aan Leon zijn 11m fuel hangen dus nog wel ff lekker kunnen varen en jumpen Zo heb je 2 kite's en zo heb je helemaal niets meer... (cry_kitesmiley) (9m is op vakantie in Frankrijk omdat er volgens mij een constructie fout in zit....trekt naar links als de neten en de lijnen zijn precies even lang) Morgen dus maar snel naar kiterepair.nl en hopen dat ze mij snel kunnen helpen... (hangloose_kitesmiley) Verder dus wel een leuk dagje en vooral die one-footers gaan steeds beter... Moet dus ff kijken of ik dinsdag van de partij kan zijn....en anders donderdag. Ps: Jorrit, snel weer ff afspreken... En Leoff, thx gozer....
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Hey Mickey, dat is even minder. Hopelijk kan men bij kiterepair.nl je snel van dienst zijn. Succes.
|
|
|
Micky
|
Hey Mickey, dat is even minder. Hopelijk kan men bij kiterepair.nl je snel van dienst zijn. Succes. Thx Er... Gaan we jou dit jaar nog live meemaken op het water of gooi je er nog een lesje tegen aan.... (grinnik_kitesmiley) De vijfde les verdeeld over vijf jaar kost je wel een kratje bier.... (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Niet overdrijven. Ik ben pas aan de vierde les toe... : Heb er gisteren heel even aangedacht om te gaan.... Achteraf blij dat ik niet gegaan ben ivm de drukte. Hopelijk gaat het dit najaar nog lukken. (grinnik_kitesmiley) Maar ik zie het heel somber in. Mijn werkdagen zijn voor de komende weken al weer vol met afspraken en in de weekende is de playa overvol! (cry_kitesmiley)
|
|
|
Er
Geen avatar
|
@ Jacq, ben jij nu nog geweest? Zo ja, hoe was het en waar? Ik verwacht nog wel een verslag.
|
|
|
Micky
|
Ik heb mick ook nog gezien. Maar hij ging te hard om iets te kunnen roepen.
Hee Lex, harder roepen of moet ik langzamer varen.... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
R@bert
|
Fucked up, Mick...maar ik weet hoe t voelt ! (cry_kitesmiley) Nooit meer loopen bij de kant dussss.. (tong_kitesmiley) (geschokt_kitesmiley) Hoop dat ze bij kiterepair idd snel kunnen helpen. Morgen middag gaat t een kleine 20knoopjes waaien volgens watersportweer, en dinsdag 22 a 23 knopen....dus . Ik ben op Katwijk te vinden iig. Vraag Michieltje anders ff om een kite te lenen, die heeft er zoveel in de verkoop staan.... Hoop tot snel, gozer
|
|
|
Jacq
|
Jeetje wat balen zeg Mick!! Ik ben niet meer geweest gister, maar als ik lees dat er 100 kiters waren op Oostvoorne, ben ik er blij om. Vandaag gaat niet lukken. Morgen ben ik vrij. Maar wil eigenlijk wel weer een keer naar een vlak watertje.
|
|
|
michiel v geel
|
mick dan baal je ook wel echt
maar draai jij serieus downloops?
|
|
|
Ricardo
|
Ik ga nu ff buurten op Kijkduin!! 9 / 11 meter per sec!! Ziet er goed uit dus!!
|
|
|
Jacq
|
mick dan baal je ook wel echt
maar draai jij serieus downloops?
Blijkbaar niet dus
|
|
|
Robberto
|
Gaan er morgen nog mensen naar Playa??
Ga ik de namiddag uit school, ben vroeg klaar. Het leven van student zijn bevalt mij nu al weer (grinnik_kitesmiley) heb ik lkkr de tijd om te lere kite... Aangezien ik nog een beginner ben!!
|
|
|