Omgeving Leiden/Den Haag..Waar gaan we kiten??

Bluecupra

Antwoord #5350 September 14, 2007, 02:27:24
edit2Rapporteer  
hoop dat het zaterdag nog wat gaat worden, is alweer een tijd geleden  ThumpDown
Er

Geen avatar

Antwoord #5351 September 14, 2007, 02:37:42
edit2Rapporteer  
hoop dat het zaterdag nog wat gaat worden, is alweer een tijd geleden ThumpDown

Dan moet er nog heel wat gebeuren. Nu is de verwachting 2 - 4 knopen!  ThumpDown
Jacq

Antwoord #5352 September 14, 2007, 05:32:50
edit2Rapporteer  
Hey guys,
Zit in de nachtdienst. Ik ga morgen eerst even lekker slapen en dan lees ik hier wel waar jullie uithangen!
Micky

Antwoord #5353 September 14, 2007, 06:07:34
edit2Rapporteer  
Jacq, je hebt een pb...  (grinnik_kitesmiley)
Ik ga morgen om half 10 karren. Moet nog ff wat oppikken in Den Haag incl. Jorrit en ga dan ff op de slufter kijken. Watersportweer geeft 18 kn door dus moet leuk worden.....  Joepie
R@bert

Antwoord #5354 September 14, 2007, 12:17:58
edit2Rapporteer  
Goddamn, half 10...dat ga ik niet halen. Zit nu nog op mn werk ThumpDown. KAn denk half 11 a 11 weg, spulletjes halen en dan ff kijken of de schoone slaapster in de land der levenden is..slufter, hmmm...op zich wel ff lachen ofcourse...laat ff weten waar je dan echt bent, voordat ik weer Remy alleen daar sta. Kan ik altijd nog ff kijken waar ik naar toe ga, dude....laterrrrr Joepie (hangloose_kitesmiley)
Micky

Antwoord #5355 September 14, 2007, 13:34:09
edit2Rapporteer  
Slufter will be the place....  (grinnik_kitesmiley) Joepie
Micky

Antwoord #5356 September 14, 2007, 21:37:23
edit2Rapporteer  
Hij was lekkerrrrr......  Joepie en bijna de hele middag zon...  (hangloose_kitesmiley)
R@bert

Antwoord #5357 September 15, 2007, 00:39:49
edit2Rapporteer  
Hij was zeker lekkah !! Joepie Jacq ging ook als een speer, springend over de golven YeSS, ook een paar keer haar gepatenteerde buikschuivers schater...en natuurlijk gezellig,  biertje op de club. De twee DieHard's uit Enschede waren (weer) van de partij !! Een gast had zn kin flink opengehaald tijdens een kiteloop volgens mij ThumpDown...moest naar t ziekenhuis voor hechtingen. En oh ja, ik heb een pinguin gezien op zee (geschokt_kitesmiley)...twijfelde eerst, maar ben toen een meter naast m gaan liggen...zoals verwacht kon hij niet weg vliegen (tong_kitesmiley)..heel apart iig..en nee, ik zie ze niet vliegen schater (tong_kitesmiley)
Jacq

Antwoord #5358 September 15, 2007, 00:54:57
edit2Rapporteer  
Deze schone slaapster werd een beetje laat wakker na haar 4e nachtdienst, pff...
Na de webcam bestudeerd te hebben, toch maar naar Katwijk gereden..Golven vielen idd erg mee. Met Robert zn 9m gevaren en t ging idd zoals boven beschreven. Heb me daar nu ook al berucht gemaakt om mn mooie crashes...Toch jammer dat ze niet mn mooie sprongen herinnerden...
Een pinguin????? Was dat voor of na het biertje  (tong_kitesmiley)
FunkyoneNL

Antwoord #5359 September 15, 2007, 01:00:38
edit2Rapporteer  
voor update met betrekking to het kite weekend lijkt me leuk om mensen uit mij buurt te leren kennen.

Kite Weekend

Wat? Kitesurf Seizoensafsluiter in NL    
Wanneer? 5, 6 en 7 Oktober.
Waar? Roompot Kamperland Zeeland

Hai Kitedudes en -chicks

Het einde van het seizoen zit er al weer een beetje aan te komen. Het windseizoen hebben we al kunnen verwelkomen, maar dat betekent dat de kou er ook weer aan zit te komen. Helemaal geweldig dus voor de die-hards onder ons of weer goede een reden om een non-NL lokatie op te zoeken. De meesten zullen hun hoody's maar weer uit de kast halen. Helaas! Vandaar dat we een afsluiter organiseren van het kiteseizoen nu het nog kan.

Wat is het plan?
In het weekend van 5, 6 en 7 Oktober as. is het plan om zoveel mogelijk dudes en chicks bij elkaar te brengen. Iedereen spreekt zijn eigen netwerk aan (deze mail forwarden oid) en zo komen we tot een clubje van fanatiekelingen die ook zin hebben in een feestje. Er zal wel echt gekite gaan worden, dus met te weinig wind gaat het door naar het weekend van 19, 20 en 21 Oktober.

Vrijdagavond 5 Oktober (of 19/10/2007) zal de aftrap zijn van een geweldig weekend. Er wordt deze avond een feest gehouden in de legertent  bij de Roompot Kamperland. De rest van het weekend zullen we vooral bezig zijn met kitesurfen, kitevideo’s bekijken, genieten van het strandleven onder het genot van een hapje en een drankje. Kortom gewoon een gezellig weekend met kiters onder onder elkaar gewoon lekker genieten en lol maken.We hebben een programma gemaakt diegene die willen, kunnen gezellig meedoen. Wil je meer je eigen ding doen? prima niets is verplicht (bijna) alles mag! Wij zorgen voor party tenten, warme leger tent, en kleine tentjes, DJ, bierbanken eten en drinken enz. En proberen tevens een professionele sportfotograaf het weekend te laten komen.

Kiteles
Het is mogelijk om dit weekend les te volgen.Lessen worden verzorgd door Xwatersport.Com een iko gecertificeerde kiteschool.
Slechts € 150,- voor het hele weekend les incl materiaal gebruik en iko pas.

Kitelounge
Relaxen doe je in stijl, vandaar dat een volledig verzorgde “hangplek” voor je is ingericht. Er staat  een grote groene legertent op de camping, waar je kan loungen als je niet meer op je benen kunt staan. In de avond zullen kitedvd's geprojecteerd worden.

DJ met hele vette beats
Een DJ komt ons de gezellige beats brengen om de avond aangenaam door te komen. Heb je zelf heeele goede muziek, meenemen…!!

Heerlijke BBQ
In de vroege avond kun je al flink snacken, want dat kiten hakt er in! Wij zorgen voor bier, wijn/rose, snacks, vlees, brood noem het maar op.

Ontbijt
De volgende ochtend worden de vroege vogels verwend en is een ontbijtsessie onvermijdelijk. Dit om maar weer zo vroeg mogelijk op het water te kunnen staan.

Wat verwachten we van jullie?

Je neemt je eigen slaapspullen en kitespullen mee. Je spullen zoals brillen, lenzen, maandverbandjes,medicijnen, tandenborstel ook niet vergeten.Je hebt zin in een feestje, je neemt je videocamera/fototoestel/dagboek/mobiel of agenda mee om later aan iedereen te vertellen hoe gezellig het was. Je kunt je gedragen als je een biertje op hebt

Groeten Mike Tukker en Carlos Klop.

Bijlagen: inschrijvings formulier
In samenwerking met www.Xschool.nl en Xwatersport.com

Jacq

Antwoord #5360 September 15, 2007, 01:06:04
edit2Rapporteer  
Klinkt wel heel gezellig allemaal!
Ben zelf met het kitechix weekend ook daar geweest. Hele leuke locatie..
Volgens mij hadden Robert en Erwin ook wel interesse..En een vriendinnetje van mij wil lessen nemen, kan ze net zo goed nog 3 weken wachten en daar alles leren  ThumpsUp
R@bert

Antwoord #5361 September 15, 2007, 01:30:34
edit2Rapporteer  
Een pinguin????? Was dat voor of na het biertje (tong_kitesmiley)

Nou, ik zweer t !! Ik voer er eerst langs, toen dacht ik van, nou...dat dat domme beest niet weg vliegt ofzo...bij t terugvaren leek t op een pinguin!! Dat kan niet, dacht ik maar ben er toen een meter naast gaan liggen, en hij/zij zwom echt heel langzaam voorbij....daarna heb ik m niet meer gezien, boehoe...
FunkyoneNL

Antwoord #5362 September 15, 2007, 01:30:35
edit2Rapporteer  
ind jacq we zijn al met een leuk groepje we gaan gewoon een leuk weekend plezier maken en wat je vriendinnetje betreft 2 dag zou ze denk al een beetje kunnen varen.
Lijkt me leuk kunnen we mekaar lekker leren kennen......
Er

Geen avatar

Antwoord #5363 September 15, 2007, 02:11:20
edit2Rapporteer  
Klinkt goed allemaal.  ThumpsUp Zal het dan dit jaar toch nog gaan lukken de vierde les?!  Joepie Of zal ik toch tot volgend jaar (het vierde jaar  schater ) moeten wachten?!  ThumpDown

Hoop wel dat de kater e.d van 3 oktober (Leidens Ontzet) wel verdwenen is!  (grinnik_kitesmiley)   schater
Er

Geen avatar

Antwoord #5364 September 15, 2007, 02:19:04
edit2Rapporteer  
Hij was zeker lekkah !! Joepie Jacq ging ook als een speer, springend over de golven YeSS, ook een paar keer haar gepatenteerde buikschuivers schater...en natuurlijk gezellig, biertje op de club. De twee DieHard's uit Enschede waren (weer) van de partij !! Een gast had zn kin flink opengehaald tijdens een kiteloop volgens mij ThumpDown...moest naar t ziekenhuis voor hechtingen. En oh ja, ik heb een pinguin gezien op zee (geschokt_kitesmiley)...twijfelde eerst, maar ben toen een meter naast m gaan liggen...zoals verwacht kon hij niet weg vliegen (tong_kitesmiley)..heel apart iig..en nee, ik zie ze niet vliegen schater (tong_kitesmiley)

Super dat het weer zo lekker ging. Ik dacht dat jullie naar de slufter zouden gaan?! Als ik dit geweten had was ik ook even naar Katwijk gekomen (om iets te drinken). Jammer.
Jacq

Antwoord #5365 September 15, 2007, 02:23:53
edit2Rapporteer  
Een pinguin????? Was dat voor of na het biertje (tong_kitesmiley)

Nou, ik zweer t !! Ik voer er eerst langs, toen dacht ik van, nou...dat dat domme beest niet weg vliegt ofzo...bij t terugvaren leek t op een pinguin!! Dat kan niet, dacht ik maar ben er toen een meter naast gaan liggen, en hij/zij zwom echt heel langzaam voorbij....daarna heb ik m niet meer gezien, boehoe...

Ja ja.... :Smiley...En waarom zeg je het nu pas dan eigenlijk?
Jacq

Antwoord #5366 September 15, 2007, 02:26:57
edit2Rapporteer  
@Er...ik was pas laat wakker..en ik denk ook niet dat ze echt op mij zitten te wachten op de Slufter..Bij Airtime heb ik nog voor wat entertainment kunnen zorgen, terwijl ze daar aan hun koude biertjes zaten..had je idd bij kunnen zitten.
Gaan we voor 6/7/8 oktober dan? Het reserve weekend kan ik niet, dus het MOET waaien dan!
En die kater..die drinken we daar wel weer weg  YeSS
FunkyoneNL

Antwoord #5367 September 15, 2007, 02:32:22
edit2Rapporteer  
hai we proberen te mikken op het 1e weekend..... ik ga er zelf vanuit maar bij geen wind hebben we die datum als alternatief...... we willen toch kiten..... groetjes mike
Er

Geen avatar

Antwoord #5368 September 15, 2007, 02:45:36
edit2Rapporteer  
@ Jacq en Ro, zijn jullie vrijdag 5 oktober ook al vrij? Of in de gelegenheid om 's middags al te gaan? Zodat ik alvast even kan oefenen. Zo ja, dan moet ik vrijdag alvast een dag of halve dag vrij plannen.

@ Jacq, ga jij ook 2 en 3 oktober vieren?!  YeSS  Joepie
FunkyoneNL

Antwoord #5369 September 15, 2007, 02:46:40
edit2Rapporteer  
en by the way ik zoek nog een paar mensen die vrijdag middag al kunnen helpen met de tent opzetten Wink Joepie
Jacq

Antwoord #5370 September 15, 2007, 03:05:43
edit2Rapporteer  
en by the way ik zoek nog een paar mensen die vrijdag middag al kunnen helpen met de tent opzetten Wink Joepie
Heb die vrijdag late dienst, dus dat gaat m sowieso niet worden, sorry..
JorritPi

Antwoord #5371 September 15, 2007, 03:12:54
edit2Rapporteer  
Lekker daggie gevaren!! Pinguin of Zeehond? Ik heb trouwens vandaag op één van de zandbanken een eind van de Slufter vandaag een hele groep zeehonden gezien...gebeurt wel vaker zo'n zeehond maar niet is zo'n grote groep!
KICKE

Verder...mick, die downlooptje van je moet ik toch ook maar eens gaan proberen..  loser
FunkyoneNL

Antwoord #5372 September 15, 2007, 03:14:14
edit2Rapporteer  
oke no problem jacq jammer zijn er al een paar maar zoek nog sterke kerels Smiley
Er

Geen avatar

Antwoord #5373 September 15, 2007, 03:18:18
edit2Rapporteer  

Hebben jullie de verwachtingen voor dinsdag en woensdag op windguru al gezien?!  ListenToMe  Joepie  ThumpsUp  (grinnik_kitesmiley)  YeSS
FunkyoneNL

Antwoord #5374 September 15, 2007, 03:20:58
edit2Rapporteer  
whehe ja maar ik moet werken dus draaide gauw weg.........
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.