FunkyoneNL
|
ik heb het idee dat sommige mensen zich vervelen of misschien wel de naweeen van leids ontzet.... ik weet het niet weet wel dat ik de wind mis.......
|
|
|
kitewouter
|
pfffff.. zoals afgelopen zondag.. loop je opt strand van scheveningen met de zon op je kop.. en amper wind! ben er maar snel weg gegaan;)
|
|
|
michiel v geel
|
vrijdagmiddag lijkt er een lichtpuntje
iemand plannen?
|
|
|
FunkyoneNL
|
ja denk dat ik voor me baas vrijdag ziek ben van het niet kunnen kiten.... Nee kan niet hoop op een zaterdag of zondag.
|
|
|
Micky
|
ik heb het idee dat sommige mensen zich vervelen of misschien wel de naweeen van leids ontzet.... ik weet het niet weet wel dat ik de wind mis.......
10x voor het slapen gaan bovenstaande onzin opdreunen....wedden dat er maandag wind is... (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
haha als het nu geen orkaan word weet ik het niet meer hoor? Nog ff geen orkaan Leon....mijn 9m heeft zijn vakantie verlengd... (huilen_kitesmiley) (angry_kitesmiley)
|
|
|
FunkyoneNL
|
maar micky had je dit niet eerder kunnen doen?? Nu is er pas na het weekend wind!
|
|
|
Micky
|
maar micky had je dit niet eerder kunnen doen?? Nu is er pas na het weekend wind!
Moet za/zo werken.... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
FunkyoneNL
|
Wahaha en ik doordeweeks........
|
|
|
Er
Geen avatar
|
@ Jacq, goede reis en fijne vakantie. En ik hoor graag de verhalen zodra je weer terug bent.
|
|
|
Micky
|
Vakantie Ga je vluchten voor de aankomende wind... (grinnik_kitesmiley) Have fun, heb een vaag vermoeden waar je heen zou kunnen gaan... (tong_kitesmiley)
|
|
|
|
Jacq
|
Hey kitevriendjes!! Ik knijp er idd even tussen uit. Ga vanmiddag proberen mee te komen naar Bangkok. Daar blijf ik 1 a 2 nachtjes. Dan even chillen op een eilandje. Neem m'n kitespullen niet mee, maar wie weet komt t er nog wel van). Volgende week door naar Kuala Lumpur waar een vriendinnetje aan komt en de week erop weer samen naar huis. Ik hoop voor jullie dat er wat wind gaat komen. Zag er gister nog hoopvol uit voor volgende week, maar na een nachtje slapen is er weer niet veel van over! Als het over 2 weken dan maar weer waait (grinnik_kitesmiley). Ga nu snel m'n tas inpakken!! Tot snel weer (kiss_kitesmiley) Ga jullie missen hoor (cry_kitesmiley)
|
|
|
Jacq
|
Have fun, heb een vaag vermoeden waar je heen zou kunnen gaan... (tong_kitesmiley) Jij dacht de Fililpijnen zeker? Dat doen we later of begin volgend jaar, deal? En dan gaan jullie gezellig mee!
|
|
|
R@bert
|
Jacqie!!! Veel plezier....have fun !!!! Ga mn buddy wel missen... (cry_kitesmiley). Ik weet dat je inmiddels al in t vliegtuig zit, dus goede reis
(kiss_kitesmiley) Ro
|
|
|
Er
Geen avatar
|
@ Ro, gefeliciteerd met je vader. Hebben ze het lekker?
|
|
|
FunkyoneNL
|
Veel plezier jacq,
Daarom kon je kite weekend niet komen whaha ik had het ook wel geweten.....
|
|
|
michiel v geel
|
dames
morgen 4 uur aanwezig op katwijk
nog groupies die mij komen aanmoedigen?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Veel plezier Jacq!
|
|
|
FunkyoneNL
|
Geen groupie en mocht ik tijd hebben had ik zelf wel op het water gestaan........ whaha
|
|
|
michiel v geel
|
helaas dan ben je niet welkom nee kom langs en spreek me ff aan ik vaar met contra 14 morgen waarschijnlijk let maar op een stuiterend gastje met dreadlocks
|
|
|
FunkyoneNL
|
oke denk dat ik het niet red! maar probeer het wel whaha
|
|
|
Micky
|
let maar op een stuiterend gastje met dreadlocks
Eindelijk een goed zelfbeeld, chieltje.... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jacq
|
Hey guys, Thanks allemaal! Ben goed meegekomen naar Bangkok (open ticket, dus altijd weer spannend) Ben nu aan t denken wat ik na Bangkok wil gaan doen, dus dacht, laat ik in de tussentijd ff kijken hoe het met de wind bij jullie staat. Dinsdag ziet er leuk uit. Ik ga duimen voor jullie. Als jullie dan duimen voor wat zon, ben ik ook weer blij (grinnik_kitesmiley)
@ Mike, dat is idd de reden dat ik niet naar het reserve weekend kan, goede reden wel toch, haha
|
|
|