R@bert
|
Als er wind is kom ik ff kijken denk, ff kijken wie er nog meer gaan..
@the boys....gaan jullie nog?
|
|
|
R@bert
|
Morgen en overmorgen gaat t waaien !!! WIE GAAT WAAR?! (grinnik_kitesmiley) Ik ben op katwijk te vinden of zijn er nog andere suggesties !!
|
|
|
|
JorritPi
|
Scheveningen! Ik ben van de partij!
|
|
|
R@bert
|
Scheveningen! Ik ben van de partij! Kom je niet een keertje in Katwijk kijken, dude...heerlijk rustig daar . Strandtentje er vlak naast, chill...kan je wel oppikken van centraal of heb je een auto tegenwoordig?? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
R@bert
|
let maar op een stuiterend gastje met dreadlocks
Eindelijk een goed zelfbeeld, chieltje.... (grinnik_kitesmiley) @ Mick...ga jij nog, dude...?
|
|
|
JorritPi
|
Scheveningen! Ik ben van de partij! Kom je niet een keertje in Katwijk kijken, dude...heerlijk rustig daar . Strandtentje er vlak naast, chill...kan je wel oppikken van centraal of heb je een auto tegenwoordig?? (grinnik_kitesmiley) haha nog steeds geen auto... tnx, maar ik moet 's middags fotograferen dus ik kan alleen 's ochtends. Maar voor de volgende keer lijkt me dat een goed plan!!! gezellig!!!
|
|
|
michiel v geel
|
dames morgen sla ik even over moet nog mountainboard verkopen en school en shit
ik snap dat dit natuurlijk een enorme klap voor al mijn trouwe fans
maar ik beloof dat als het van de week nog gaat poeieren dat ik het ruimschoots goedmaakt
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
ohwja nu we toch alles in de groep gooien ;-) Ben jarig vandaag!
|
|
|
|
CHRIZZZZ
|
van harte gefeliciflappert he leon....
|
|
|
michiel v geel
|
en wat heb je gekregen?
een dozijn verse blikken wind?
trek ze maar open hoor
|
|
|
CHRIZZZZ
|
k denk een illegaal gestookte krat absinte
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
leon gefeliciteerd man! kom je binnenkort nog even boarden op oostvoorne of slufter?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Dank u allen! Tja t.was een mooie dag vandaag! Maarre laat het herfstweer nu echt maar komen met heel veel wind (grinnik_kitesmiley) Zie jullie dan zeker weer op het water, de echte goede sessies is alweer tijdje geleden? Zo voelt het althans (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Lex
|
nou leon...die absint van die foto is alweer voor de helft op....krijg je met geen wind
|
|
|
R@bert
|
ohwja nu we toch alles in de groep gooien ;-) Ben jarig vandaag!
He guru....gefeliciteerd, man... ga je nog je vlieger uitlaten morgen?!
|
|
|
Micky
|
Leon, lang zal die zweven, lang zal die zweven, lang zal die zweven aan de horizon..... Happy Birthday.. (kiss_kitesmiley) Morgen hmmmm...druk druk druk gehad dus morgen weet ik nog ff niet. mssn eind van de middag ff Katwijk... (hangloose_kitesmiley) Dinsdag ga ik in in ieder geval naar de playa.... kan niet wachten...
|
|
|
michiel v geel
|
vanmiddag om 5 uur katwijk sie joe on te bietsjjj
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Dinsdag ben ik ook van de partij Micky!
|
|
|
R@bert
|
denk dat k dinsdag ook weer ff naar Playa ga, as the good 'ol day's !!! Ga zo iig naar Katwijk !!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
denk dat k dinsdag ook weer ff naar Playa ga, as the good 'ol day's !!! Ga zo iig naar Katwijk !! Gezellig! Zie ik je daar
|
|
|
FunkyoneNL
|
Ik ben er morgen ook denk dat ik er rond 14.00 ben we zijn met 2 sjokweefs..... see you there...
|
|
|
Er
Geen avatar
|
@ Ro, hoe was het? Hard en hoog?! Morgen weer? Ik moet voor de verandering werken.
|
|
|