Micky
|
Dinsdag ben ik ook van de partij Micky!
denk dat k dinsdag ook weer ff naar Playa ga, as the good 'ol day's !!! Ga zo iig naar Katwijk !! Gezellig! Zie ik je daar Leon, leuk je morgen te zien... (grinnik_kitesmiley) Heb met Ro morgen om half 10 op de carpool afgesproken dus we zijn er ca. half 11. Nog meer kansloze Leidenaars/en omgeving die morgen gaan... (tong_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
toch weer 2 fans gezien, het is fijn om weer eens onder het normale volk te zijn
nog 4 mooie kiteloops op het eind alleen de 4e was veel te diep ingestuurd en mijn voet weer naar de klote geholpen dus dat is fijn maar niet heus, dikke bagger
Je liep zelfs zo te strompelen dat je mijn kite niet eens meer wilde aanpakken... (huilen_kitesmiley) Gelukkig was je blij dat we even naar je zijn komen kijken.. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
(sealedlips_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
Ik ben er morgen ook denk dat ik er rond 14.00 ben we zijn met 2 sjokweefs..... see you there...
Gezellig
|
|
|
michiel v geel
|
posts nodig mick
pas op he of ik moet morris inschakelen de postmonster die verwijderd ze zo
|
|
|
Iman
Geen avatar
|
het lijkt dat er vandaag weer wind staat, toevallige nog mensen die het vanavond @ scheveningen gaan proberen? ik zit er aan te denk om een beetje bijtijds van mijn werk te vertrekken zotdat ik rond 17:30 - 18:00 aanwezig kan zijn!
|
|
|
michiel v geel
|
fack man het waait al heel lekker en ik loop te strompelen (huilen_kitesmiley)
|
|
|
Iman
Geen avatar
|
ai what happend? helaas volgens windguru neemt de wind in de namiddag weer af
|
|
|
michiel v geel
|
nog 4 mooie kiteloops op het eind alleen de 4e was veel te diep ingestuurd en mijn voet weer naar de klote geholpen dus dat is fijn maar niet heus, dikke bagger
|
|
|
Iman
Geen avatar
|
ai maar gekneused? of erger? net de webcam @ scheveningen even gecheckt er lijken toch wel een aantal kiters bezig te zijn. hopelijk staat er vanavond genoeg wind om met mijn 14m2 C nog even te kunnen knallen!
|
|
|
michiel v geel
|
geen id maar ga dr niet mee naar de dokter straks mag ik niet meer kiten ga na de vakantie wel weer ik tape nu gewoon in
|
|
|
Iman
Geen avatar
|
hahaha nou ja succes, zo te zien ligt de wind nu weer op zijn gat, ben bang dat het niks meer word vanavond
|
|
|
R@bert
|
Vandaag met Micky naar Playa geweest voor wat bleek een TOPDAG!! Eentje voor in de boeken ..Zon en strakblauwe lucht de hele dag, 18gr en een straffe wind die voor Oostvoornse begrippen heel stabiel was. Heb lekker kunnen knallen met mn 9m-tje.. Onze guru (Le@n) was al bezig.. iedereen was weer lekker bezig, soms sprongen we haast letterlijk over elkaar heen (geschokt_kitesmiley), haha....Heb vandaag mn eerste kite-loops gestickt ...weet niet of t eruit zag, maar heb er een stuk of 4 geland !! Mick was weer goed bezig met zn gepatenteerde back-roll tail grab ...en Le@n ging weer rete-hoog !!! (geschokt_kitesmiley) (heb een zwaar vage foto ervan,maar ja 24x digitale zoom, pff...)
|
|
|
Lex
|
Ons opperhoofd is weer lekker bezig. IK WIL OOK WEER!
|
|
|
FunkyoneNL
|
hsi dudes was er rond 3 uur 1 rak kunnen varen en toen kakte de wind in en kwam nauwelijks weg hoelaat waren jullie er dan?
|
|
|
R@bert
|
Wij waren er vanaf half 12, 3uur waren we op parkeerplaats..zo te horen dus op tijd weg gegaan
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
hey gasten was idd een superdag daar op de playa, ik heb mijn plafond opgeschroefd naar 2 meter, en ik zag Micky een grote spray aan R@bert geven, midden op z'n bolletje, dat zag er erg leuk uit! Is Leon die man met de paarse slingshot die zo hard aan het beulen was? DAT zag er leerzaam uit!
|
|
|
FunkyoneNL
|
ind hebben we elkaar net gemist...... was wel jammer want toen we op de parkeerplaats liepen zag het er errug lekker uit zonnetje op me bol.... maar aleen das pech woei weg....
|
|
|
R@bert
|
hey gasten was idd een superdag daar op de playa, ik heb mijn plafond opgeschroefd naar 2 meter, en ik zag Micky een grote spray aan R@bert geven, midden op z'n bolletje, dat zag er erg leuk uit! Is Leon die man met de paarse slingshot die zo hard aan het beulen was? DAT zag er leerzaam uit!
Jep, zwart/paars idd...haha, die spray heb je gezien . Dat kwam trouwens hard aan btw... (sealedlips_kitesmiley). Probeerde later nog boven op m te landen om m terug te pakken (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)(bij wijze van dan.....Was lekker dagje, toch?
|
|
|
Micky
|
Jep, zwart/paars idd...haha, die spray heb je gezien . Dat kwam trouwens hard aan btw... (sealedlips_kitesmiley). Probeerde later nog boven op m te landen om m terug te pakken (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)(bij wijze van dan.....Was lekker dagje, toch? Was een mooie spray en een mooie dag... (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
michiel v geel
|
jee robert aan het kiteloopen!!! tof man
vanaf waar stuur jij hem ongveer door ? vanaf 12 uur of houd je hem laag
|
|
|
AvA
|
Hey Robert, Ben jij toevallig morgen nog van plan naar Katwijk te gaan?
Arjan
|
|
|
R@bert
|
jee robert aan het kiteloopen!!! tof man
vanaf waar stuur jij hem ongveer door ? vanaf 12 uur of houd je hem laag
He chieltje...vanaf 12uur op mn hoogste punt, vlak voordat ik weer ga dalen...rustig aan beginnen,he? Ben jij nog geweest?!
|
|
|