AvA
|
Hey Robert, Ben jij toevallig morgen nog van plan naar Katwijk te gaan?
Arjan
Heel mssn. MOet eerst werken tot 14uur ong. Hij zou wel weer toenemen en draaien naar NW, dus op zich moet t goed zijn vanmiddag... Ik bedoel eigenlijk morgen, donderdag dus. Volgens mij is het dan droger en ook wat meer wind en idd N-NW. Ik heb alleen geen idee als je tegenwoordig op een doordeweekse dag eind van de ochtend gaat, of er dan sowieso nog een beetje kiters zijn in Kattuk?
|
|
|
michiel v geel
|
nee rob niet meer geweest poot is dit keer echt naar de tyfus en had ook normaal school kan niet eens normaal lopen en doet fucking pijn ook als ik er nie top steun
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Hallo!! Zo was gezellig he een Dinsdag ;-) Top dag! Robert jij gaat lekker zeg heb een aantal mooie down-loops van je gezien! En ook een paar mooie sprongen incl. kiteloop (grinnik_kitesmiley) Je gaat echt lekker man! Mick ging ook super, met name de tailgrabs en one-footers Je zou spontaan verliefd op hem worden als je hem bezig ziet Toffe dingen van je gezien, ook mooie en hoge backrolls Lijkt me weer is lekker als het 30knopen gaat blazen!
|
|
|
Micky
|
Gezellig Je was in 1 keer met een windvlaag vertrokken... (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Ben best lenig hé, met dat oude lichaam.... fladder ook maar wat achter die kite aan... Was echt een super-dagje Lekkere constante wind en de hele dag de zon... (hangloose_kitesmiley) Wat gaat er morgen gebeuren? Eerst ff mijn nieuwe 9m oppikken en dan Muiderberg/Wijk/Katwijk/slufter/Playa...... (grinnik_kitesmiley) Gaap...
|
|
|
R@bert
|
Was zeker toppertje dinsdag..!! He Mick, lees ik nu 'nieuwe' 9m? We horen t wel weer.. (tong_kitesmiley) Moet werken tot 14uur, heb mn kite shizzle in de auto liggen, wie weet of t nog wat wordt vandaag @Leon sorry about the picture, dude.. Stond er te ver vanaf om m scherp te krijgen (cry_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Gezellig Je was in 1 keer met een windvlaag vertrokken... (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Had om 16:00 afspraak staan, en ben dus wat eerder vertrokken. Heb nog wel even uitbundig staan zwaaien!Maar je was zo in je element dat je me gewoon niet zag staan (cry_kitesmiley) Maar ik maak het binnenkort wel weer goed met je (kiss_kitesmiley) @Leon sorry about the picture, dude.. Stond er te ver vanaf om m scherp te krijgen (cry_kitesmiley)
Geeft helemaal niks! Heb lekker gevaren, en daar gaat het om toch!
|
|
|
Micky
|
Ik gaat zo naar Katwijk....
|
|
|
spoetnik
|
Voor het eerst op Scheveningen "gevaren" Wind was een beetje aan/uit, en bijna recht aanlandig. Erg lastig voor deze beginner om de golfen door te komen. Wel een super ervaring. Mij zie je voorlopig niet meer terug in Oostvoorne, en veel vaker in Scheveningen!!
|
|
|
Micky
|
Voor het eerst op Scheveningen "gevaren" Wind was een beetje aan/uit, en bijna recht aanlandig. Erg lastig voor deze beginner om de golfen door te komen. Wel een super ervaring. Mij zie je voorlopig niet meer terug in Oostvoorne, en veel vaker in Scheveningen!!
Thats the spirit... Zaten vast leuke bakken tussen.... (tong_kitesmiley) Was zelf in Katwijk! In het begin vol gepowerd met mijn 9m en 5 minuten later kwam je met een 13m niet meer weg. Om half 2 trok het helemaal open en nog een dik uurtje vol kunnen knallen met mijn 13m.
|
|
|
semen
|
Micky, wordt toch lid man, voor die paar tientjes ben je ook van het gezeur af. Btw , in de winter zitten we voor de vuurtoren, die kleine witte (kost niks)
Btw2, ben je vanmiddag vrij, kunnen we even een downwinder doen vanaf langeveld naar Kattik.
|
|
|
michiel v geel
|
ey zaadje met welke wind ga jij downwinderen?
vuurtoren rocks!!
onder welke steen ben jij vandaan gekropen dan?
|
|
|
Micky
|
Micky, wordt toch lid man, voor die paar tientjes ben je ook van het gezeur af. Btw , in de winter zitten we voor de vuurtoren, die kleine witte (kost niks)
Btw2, ben je vanmiddag vrij, kunnen we even een downwinder doen vanaf langeveld naar Kattik.
Zal er volgend jaar eens over nadenken... (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Moest gisteren ook overdag werken dus noppes downwinder voor mij Ben jij nog geweest of liet de wind je in de steek. Toen je donderdag weg ging trok het helemaal open en ging het goed waaien. Nog lekker met mijn 13m kunnen raggen...
|
|
|
R@bert
|
volgens mij waait t nu ook redelijk...hmm
|
|
|
michiel v geel
|
14 knopen nu rob gaan we nog ff? hier mijn nieuwe aanwinst mijn nieuwe high end boardje 80cm lang is ook gelijk het minimale wat je nodig hebt en het vaart top ik kan dr gewoon mee springen en hoogte houden kiteloops nog niet mee geprobeerd, slided hp wel maar dat was nog geen succes
|
|
|
|
Micky
|
Hee Chiel, het lijkt een beetje op een hobbit! (grinnik_kitesmiley)
Morgen nog iemand van plan ergens wind te gaan vangen...??? (tong_kitesmiley)
|
|
|
R@bert
|
Morgen nog iemand van plan ergens wind te gaan vangen...??? (tong_kitesmiley)
Ik ga wsl wel woensdag...!! Staat NO5 gem volgens KNMI...dus op open water iets meer. Mssn Muiderbergje doen??
|
|
|
|
michiel v geel
|
ahh rob ken ik met jouw mee karren morgen? pleasse!!!
me shit is al in oegstgeest
|
|
|
|
michiel v geel
|
mick morgen anders dagje vrouwenpolder?
|
|
|
Micky
|
mick morgen anders dagje vrouwenpolder?
Wil morgen in ieder geval varen. Vrouwenpolder is bijna 2 uur karren Eerst ff kijken wat M'berg of Enkhuizen morgen doet.
|
|
|
michiel v geel
|
is goed
en houd je nu op met schelden ik geraak er helemaal onzeker van
|
|
|
Lex
|
zondag komt het goed mannen! En mischien donderdag een kansje voor vrouwenpolder....
|
|
|