Lex
|
hahaha o nu herken ik je op de foto! Jij bent die met de peter lynn's toch?
|
|
|
michiel v geel
|
iemand nog intresse in een winterpak pb maar!!
heb ook nog een aantal turbodiesels in de aanbieding
|
|
|
Micky
|
Vandaag naar Schellinkhout geweest met Jacq...stond genoeg wind voor de 9m, was alleen rete-druk...druk genoeg iig voor een paar lachwekkende momenten. Heb wel ff met de Best Nemesis HP 10m gevaren...beviel me goed! Heel erg stabiel staat ie in de lucht, goede upwind eigenschappen, iets meer bardruk dan de Waroo naar mijn mening...wel goede lift en hangtime !!
Wat een drukte, man! Zag net het filmpje van Hans....niet gek dat er dan iets fout gaat met al die ego's op het water. Wat een eikel dat die ene gast die andere bleef jennen door te sprayen.. Dit hoort dus echt niet op het water thuis! @Leon, jij die zomaar uit de lucht komt vallen.. Hoop dat het weer een beetje met je gaat
|
|
|
Micky
|
Maar ze ging wel kijken, omdat jij al de tweede was die vroeg of zij Jacq was!
Er is maar 1 Jacq! Playa's best bodydrag-queen...
|
|
|
HDFrank
|
Klopt Lex!
Maar ik ben NIET die snuit links voor op de foto hoor!!!
Grtz Frank
|
|
|
Micky
|
Klopt Lex!
Grtz Frank
Lijkt op Venezuela...
|
|
|
Jacq
|
Er is maar 1 Jacq! Playa's best bodydrag-queen... Ben berucht lijkt wel..Helaas nog niet bekend .. Morgen en overmorgen lijkt de wind toch met ons te zijn .. Hoe was de premiere Mick?
|
|
|
michiel v geel
|
Vandaag naar Schellinkhout geweest met Jacq...stond genoeg wind voor de 9m, was alleen rete-druk...druk genoeg iig voor een paar lachwekkende momenten. Heb wel ff met de Best Nemesis HP 10m gevaren...beviel me goed! Heel erg stabiel staat ie in de lucht, goede upwind eigenschappen, iets meer bardruk dan de Waroo naar mijn mening...wel goede lift en hangtime !!
Wat een drukte, man! Zag net het filmpje van Hans....niet gek dat er dan iets fout gaat met al die ego's op het water. Wat een eikel dat die ene gast die andere bleef jennen door te sprayen.. Dit hoort dus echt niet op het water thuis! @Leon, jij die zomaar uit de lucht komt vallen.. Hoop dat het weer een beetje met je gaat hoe durft ie zoiets zou ik nou nooit doen
|
|
|
Micky
|
Er is maar 1 Jacq! Playa's best bodydrag-queen... Ben berucht lijkt wel..Helaas nog niet bekend .. Morgen en overmorgen lijkt de wind toch met ons te zijn .. Hoe was de premiere Mick? Was helemaal gaaf! Top etage van een beroemd hotel in Noordwijk afgehuurd, mooie vrouwen, free drinks, lekkere hapjes en een rete-vete film....
|
|
|
|
Micky
|
Ik ga zo rijden....slufter of playa! Draait naar Noord dus beter slufter....
|
|
|
Jacq
|
En..hoe was het? Had mn spullen ook mee naar werk, maar actuele waterdata gaf zo'n schommelende grafiek, dat ik het er niet op gewaagd heb. Morgen lijkt t wat harder te waaien. Ga proberen de Nemesis uit te proberen, zal wsl Wijk of Schellinkhout worden. Nog meer gegadigden?
|
|
|
Micky
|
Hij was lekker! Alleen nog nooit zo'n rare wind meegemaakt. Om kwart voor 12 helemaal uit. Half 1 ff lekker (net) kunnnen varen. Kakte daarna weer in en kwam toen in een keer terug met een dikke 25kn. 20 minuten rammen en toen was het over en uit....
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
hij was vaag maar lekker inderdaad, ;s ochtends was ie nog wel te doen..ging uit, kwam terug, ging uit en toen ben ik maar gaan opruimen:P
|
|
|
michiel v geel
|
heb jij nou straks zien rijden richting noordwijk rob?
hotel op duinen toch mick?
|
|
|
HDFrank
|
Klopt Lex!
Grtz Frank
Lijkt op Venezuela... Dominicaanse Republiek!! je zat in de goede hoek
|
|
|
|
R@bert
|
Ik dacht dat het Harderwijk was.
He Er...!! Leef je nog, dude..? @Micky....nice, dude. Was dat vandaag of ?
|
|
|
Micky
|
@Micky....nice, dude. Was dat vandaag of ?
Nop, was dinsdag...
|
|
|
|
michiel v geel
|
wie gaat morgen nog naar scheef om de nederlandse helden te zien varen?
|
|
|
|
JorritPi
|
Hee topic verslaafden! Hoe gaat het hier? Ik heb mij een beetje moeten terug trekken uit de kitescene vanwege mijn afstuderen maaaaaaarrrrr....ik mis 't zo!! En toen bedacht ik me dat ik af en toe best nog wel even mag genieten van Kitehigh.nl en het kiten natuurlijk.... Woensdag en donderdag ziet het er goed uit! Wie O wie durft? Ik heb mijn 2 kites verkocht... 12m F-one Dream II 05 en vandaag mijn 8m Airush Flow 06...maaaaaaarrrr Jorrit heeft daarvoor in de plaats een Best Bularoo 13m (lekker hoog springen, maar ik wil 'm verkopen want ik hou niet van bow-kites) en vandaag heb ik een 9m Airush Reactor '07 gekocht... Met de Reactor heb ik nog niet gevaren maar ik ben ZOOO benieuwd! Hij ziet er super strak afgewerkt uit, vooral de bar en hij schijnt aardig snel te zijn. Heeft er iemand ervaringen met de 07 Reactor? zoo ik ben ook weer even mijn ei kwijt! Wo of Do? Wie wat waar?
|
|
|
TtHoM@s
|
zoo je heb jezelf weer flink verwend jorrit haha deze week kan je je Reactor in veel wind testen want vamiddag stelde het niet echt veel voor pff deze wind dwinkt me gewoon tot spijbelen tja als het moet het moet het
|
|
|