Micky
|
Hee Jorrit, dinsdag moet ik lunch draaien maar wo en do heb ik geruild. Gaat dus sluf of playa worden. Ro, Jacq, Leon....jullie nog plannen? Vrijdag kan ik ook Eindelijk die 9m de lucht in....
|
|
|
R@bert
|
Wij (jacq en ik) zijn di en wo vrij ...zag er ook goed uit dan . Do en vr kan ik mssn in de middag alleen, hangt af of ik ze kan ruilen
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Heb nu al zin! Ik laat 1 dezer dagen even mijn planning weten Mick.
|
|
|
R@bert
|
Wij (jacq en ik) zijn di en wo vrij ...zag er ook goed uit dan . Do en vr kan ik mssn in de middag alleen, hangt af of ik ze kan ruilen joepie....do en vrij heb ik kunnen ruilen !!! BEULEN!!!!!!!!!!
|
|
|
JorritPi
|
YES YES!!! Het ziet er eindelijk weer HEEEEL goed uit!!! Voor mij gaat het WO worden! Jippie...met mijn nieuwe Reactor! Wie van jullie gaat er sowiezo woensdag...lijkt me leuk om jullie ook weer eens een keer te zien! wo, 07-11ochtend W 6-7 (stoten 90 km/h) middag NW 6-7 (stoten 70 km/h) avond NW 5 (stoten 60 km/h)
|
|
|
Micky
|
Wij (jacq en ik) zijn di en wo vrij ...zag er ook goed uit dan . Do en vr kan ik mssn in de middag alleen, hangt af of ik ze kan ruilen Heb nu al zin! Ik laat 1 dezer dagen even mijn planning weten Mick.
Woensdag dus playa of als het laag is mssn slufter.... Morgenmiddag nog iemand naar Katwijk? Gr, Mick
|
|
|
michiel v geel
|
hoe laat start jouw middag mick? ik wil wel mee
|
|
|
|
michiel v geel
|
wie gaat er vanmiddag nog het water op?
|
|
|
JorritPi
|
wie gaat er vanmiddag nog het water op?
Ik was graag met je mee gegaan...maar ik zit mijn dag op school te verspillen met wachten op een beoordeling. )-; waait het al?
|
|
|
michiel v geel
|
ik zit thuis zonder vervoer en in ga niet fietsen
|
|
|
JorritPi
|
Morgen Scheveningen iemand? Lekkere golfjes!! Whahahaa
|
|
|
Micky
|
Hij was lekkerrrr... Net ff anderhalf uur met Chieltje op Katwijk gevaren. Goed gepowerd met mijn 9m. En dan de rest van de week... Morgen dus niet maar wo/do/vrij knallen...
|
|
|
|
JorritPi
|
Nog iemand op Scheveningen te vinden dinsdag?
|
|
|
Jacq
|
Wind is coming up Wie gaat waar??? Morgen vrij: naar Zeeland, testdag Xwatersport Woensdag vrij: waarschijnlijk Playa? Donderdag eerst werken, dus 's middags wsl Katwijk Vrijdag.... wsl fotootjes maken, iets te veel wind en vooral errug hoge golven
|
|
|
Micky
|
Hee Jacq, probeer echt ff aan die Bandit te hangen.... Morgen voor mij dus niet. Wo naar de playa. Ik pik Jorrit en Laurens (Rauwepower) op dus zijn er ca. 11.00 uur. Donderdag waarschijnlijk ook playa of slufter en vrijdag denk ik Katwijk... Wil die bakken van 4/5 meter ook wel eens meemaken...
|
|
|
Jacq
|
Dacht dat je die Bandit niet zo heel geweldig vond, of was t alleen een kwestie van wennen? Wel gezellig met zn allen naar de Playa woensdag Donderdag moet ik eerst werken, dus dan wordt Playa een beetje krap denk om nog naar toe te rijden. Slufter is sowieso nog niet aan mij besteed. Tja..vrijdag..vind de golven van 2 a 3 meter al een survival, dus denk dat ik mezelf lekker warm aan ga kleden en een paar leuke fotootjes van jullie ga maken . Moet ook dan eerst werken, dus zal pas smiddags worden.
|
|
|
|
R@bert
|
Wordt iig lachen om al die kites te testen , ga zeker ook ff aan die Bandit hangen als t kan...
|
|
|
Micky
|
Wordt iig lachen om al die kites te testen , ga zeker ook ff aan die Bandit hangen als t kan... Yep, wrijf het er nog maar een keertje in.... Nou ja, de rest van de week moet het dan maar goed gaan maken...
|
|
|
|
michiel v geel
|
wie kan mij vrijdag oppikken ben om tien over 3 uit
|
|
|
JorritPi
|
wie kan mij vrijdag oppikken ben om tien over 3 uit
Ik hoop dat je kleiner hebt dan 9 voor vrijdag. Volgens mij breekt vrijdag de hel los! (-:
|
|
|