R@bert
|
nee hoor, geeltje....ze zijn toppie hoor, haha....
|
|
|
HBob
|
Ik zie alleen een Jacuzzi® en af en toe een gephotoshopte kiter ;-)
@El Rudo- Homo's op de kant je bedoelt thuis achter de computer commentaar leveren.
Leuke foto's maar met een handle pas of sprong krijg je nu eenmaal eerder reacties
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Ik zie alleen een Jacuzzi® en af en toe een gephotoshopte kiter ;-)
@El Rudo- Homo's op de kant je bedoelt thuis achter de computer commentaar leveren.
Leuke foto's maar met een handle pas of sprong krijg je nu eenmaal eerder reacties
Haaaabob, ik was er graag nog ff op uit gegaan vandaag maar dat zou me 2 klanten kosten schat ik (nee en niet dat soort klanten! hehe). klopt wat je zegt van die hp of sprong, maar ik vin de foto's zo al tof, respect!
|
|
|
Iman
Geen avatar
|
argh helaas heb ik zondag geen tijd gehad, zo te zien hebben jullie echt super sessies gehad. (moest mijn zusje helpen verhuizen naar scheveningen) en kwam er tot overmaat van ramp nog achter dat ik mijn trapeze kwijt ben!!!! aaaaahhhhhhhhhhhhh
ik hoop dat ik hem @ jumpteam heb laten liggen, de organisatie ook gemailed.
|
|
|
HBob
|
werken en familie blij maken is veel belangrijker.
@iman wel goed helpen he, geen half werk leveren('trapeze kwijt 'als dat maar goed gaat). Als ik bij mijn nieuwe meisje intrek moet alles wel tiptop in orde zijn ;-)
Fun is for later
|
|
|
Iman
Geen avatar
|
werken en familie blij maken is veel belangrijker.
@iman wel goed helpen he, geen half werk leveren('trapeze kwijt 'als dat maar goed gaat). Als ik bij mijn nieuwe meisje intrek moet alles wel tiptop in orde zijn ;-)
Fun is for later
ben ik met je eens, maar als je dan langs het strand rijd en je alle kiters ziet, en je denk damn sinds september heb ik niet meer op de plank gestaan. dan is dat toch wel flink balen maar goed bedje/kastjes voor mijn zusje is allemaal netjes in elkaar gezet
|
|
|
michiel v geel
|
gaat er iemand van het weeken (zondag lijkt het) nog naar een oostspot?
of het word het koud met een hoofdletter koud
|
|
|
Lex
|
oostspot? word toch zuid?
|
|
|
michiel v geel
|
oost volgens windfinder
maar een zuidspot kan ook
|
|
|
|
|
robin..
|
hallo
mag ik me bij jullie gezelschap voegen
ben robin woon in lisse mag nog geen auto rijden en kite meestal op katwijk
|
|
|
michiel v geel
|
hmm dat moet je wel de speciale topic ontgroening ondergaan
dit houd in: een hele dag in een ''retro'' pak van robert varen die zowel rose als geel bevat en daarna had micky ook nog wel een voorstel wat in prive kring bij hem thuis gebeurt (witte handschoenen ofzo hoorde ik??)
dan kan je je een echt leiden/den haag topicganger noemen
maar dames waar gaan we zondag heen??
|
|
|
Jacq
|
Hoi Robin, gezellig...Join the club!
8 graden is eigenlijk wel mijn minimum, volgens mij redden we dat morgen niet, brr.. Eind van de week ziet er wel ok uit voor nu, 18 knopen en wat warmer!
|
|
|
robin..
|
dit houd in: een hele dag in een ''retro'' pak van robert varen die zowel rose als geel bevat en daarna had micky ook nog wel een voorstel wat in prive kring bij hem thuis gebeurt (witte handschoenen ofzo hoorde ik??)
dat pakie kan ik michien nog wel aan maar micky en handschoentjes hmmm
|
|
|
michiel v geel
|
mick of rob ken ik morgen met een van jullie meekarren mayby??
|
|
|
robin..
|
waar gaan jullie heen
|
|
|
michiel v geel
|
thad is up to them
ik denk dat sluf een goede optie is want met dit weer wil je niet aan het ijselmeer zitten denk ik
|
|
|
NIELZZZZ
|
slufter is met z o volgens aflandig toch??
|
|
|
Micky
|
dat pakie kan ik michien nog wel aan maar micky en handschoentjes hmmm Hee Robin, welcome... De eerste keer is ff wennen maar Chieltje wil ook niets anders meer.... Tjaa, morgen....als er wind is mssn ff naar Enkhuizen of Schellinkhout als het niet teveel Z-O is.
|
|
|
Micky
|
Hoi Robin, gezellig...Join the club!
8 graden is eigenlijk wel mijn minimum, volgens mij redden we dat morgen niet, brr.. Eind van de week ziet er wel ok uit voor nu, 18 knopen en wat warmer!
En als we nou een warme douche regelen.....
|
|
|
Jacq
|
|
|
|
michiel v geel
|
dames en micky
ik wil! ik wil! ik wil!