Leon aero2
Gast
|
Zo ben net terug, was in de ochtend echt Mega vlagerig! In de buien was ie dan wel weer lekker soms. Maar ook zware vlagen zeg pff. Net toen ik het zat begon te worden, kwam de wind terug en bleef even stabiel! Heb uurtje nog wel aardig kunnen varen. Maar heb het water nog NOOIT zo hoog zien staan, echt tot in de duinen gewoon! De terugweg naar de parkeerplaats was echt waden door kniediep water. Dit keer was ik blij dat je met de auto het strand niet meer op mag!
|
|
|
spoetnik
|
Oostvoorne zeker? Was een uurtje echt lekker varen met mijn 12, maar tijdens de buien..... shiiiit...... Inderdaad erg hoog water. Je kon terug varen naar de parkeerplaats..
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Had heel Katwijk voor mij alleen.... Pal aanlandig dus wel heftig om door de branding te komen. Paar keer lekker gespoeld... Was echt lekkere wind en de zon kwam ook nog ff langs. Stonden op een gegeven moment bijna 60 man te kijken... Na elke sprong barste het applaus los..... haha, tja wat wil je? Als ik geweten had dat de Mick der Micky daar aan het varen was? Had ik het ook wel geweten!!! Maar 60 euro voor een handtekening vind ik toch wel erg prijzig hoor?
|
|
|
Micky
|
zit je weer aan de absinth...leoffffff....
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
zit je weer aan de absinth...leoffffff.... Zeker te weten
|
|
|
michiel v geel
|
na elke sprong en aplaus na elk bommetje lachte ze je zeker uit
zaterdag was gewoon te dik
|
|
|
Nick van Kampen
|
Nounounou, 60man/applaus... je kan overdrijven in je enthausiasme Micky !
|
|
|
HDFrank
|
Ach laat Micky nou ! DIT waren zijn 15 minutes of fame!!!! Wie wil nou geen applaus bij elke scheet die hij laat! Hahaha Sorry Micky kon het niet laten! Ik doe het je toch nog lang niet na!
|
|
|
Micky
|
Nounounou, 60man/applaus... je kan overdrijven in je enthausiasme Micky !
Heb ik jou vandaag ook op het water gezien??? Ehhhhhh, nop! Houdoe...
|
|
|
Micky
|
Ach laat Micky nou ! DIT waren zijn 90 minutes of fame!!!! Indeed....
|
|
|
michiel v geel
|
wie gaat er vanmiddag nog naar katwijk
ben om half 2 thuis en wil varen!!!
|
|
|
michiel v geel
|
sms even (ivm les) bellen na 1 uur
0640915077
ik ben berijd om handtekeningen uit te delen achteraf en als je lief bent mag je mijn pak uitspoelen
i need a roady!!
|
|
|
Nick van Kampen
|
Hahaha ik was er wel hoor Micky, welliswaar op Zandvoort en maar een half uur kunnen varen omdat me Fuel in 3e brak. Maar ik stond er wel !
|
|
|
Micky
|
sms even (ivm les) bellen na 1 uur
0640915077
ik ben berijd om handtekeningen uit te delen achteraf en als je lief bent mag je mijn pak uitspoelen
i need a roady!!
En, nog gevaren Chieltje?
|
|
|
|
R@bert
|
Zooo, deze jongen is weer teug uit Kaapstad !!! Probeer snel ff wat foto's te plaatsen...maarrrr, gaat er nog gevaren worden deze week? Ben nog een paar dagen vrij dussssssssssssssssss
|
|
|
Micky
|
Welcome back... De haaien vonden je blijkbaar niet lekker.... Ik ga donderdag en vrijdag weer ff knallen... Jacq is volgens mij donderdag ook vrij....
|
|
|
R@bert
|
Welcome back... De haaien vonden je blijkbaar niet lekker.... Ik ga donderdag en vrijdag weer ff knallen... Jacq is volgens mij donderdag ook vrij.... Ok....ik ben woensdag t/m vrijdag nog vrij, dussss....we keep in touch
|
|
|
Jacq
|
Ik ben woensdag en donderdag vrij.. Kan misschien vrijdag ook nog wel, als ik hier wat kan regelen met vrije dagen!
He Ro, waar blijven je foto's???
|
|
|
|
R@bert
|
nog een paar
|
|
|
R@bert