|
Leon aero2
Gast
|
Dan zie ik u allen daar!
|
|
|
Jacq
|
Dan zie ik u allen daar!
Ik spreek niet voor 'allen' natuurlijk... Ik heb nachtdienst, maar moet wel lukken om rond 12 uur daar te zijn..Ik voel een Fuel test aankomen
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Hallo luitjes, de zomerpakken kunnen weer uit de kast. Morgen op de playa verwacht men 14 graden! Veel plezier.
|
|
|
R@bert
|
wel heel veel regen !!!
|
|
|
Er
Geen avatar
|
wel heel veel regen !!! Pas in de loop van de middag.
|
|
|
Micky
|
Okido....playa it will be Hoog water om 13.30 dus dat scheelt weer lopen... Wind zit wel in een dipje tot een uurtje of 1.... Lijkt ook wel vrij veel zuid.... WTF...we zien wel...
|
|
|
Jacq
|
Wat zijn jullie snel overtuigd zeg, maar ben er blij mee. Gezellig samen naar Playa We zijn allemaal wat laat morgen, dus tegen die tijd waait t lekker door. Wel met aardig wat regen geloof ik. En hij draait idd naar zuid. Mocht t nou helemaal niks worden, sms me dan even, slaap ik lekker door namelijk
|
|
|
Micky
|
Wat zijn jullie snel overtuigd zeg, maar ben er blij mee. Gezellig samen naar Playa We zijn allemaal wat laat morgen, dus tegen die tijd waait t lekker door. Wel met aardig wat regen geloof ik. En hij draait idd naar zuid. Mocht t nou helemaal niks worden, sms me dan even, slaap ik lekker door namelijk Ok, Slufter it will be....
|
|
|
|
|
Jacq
|
Ga nou maar slapen, anders ben jij straks de chagarijnige
|
|
|
Micky
|
Ga nou maar slapen, anders ben jij straks de chagarijnige 89-4....
|
|
|
|
Micky
|
Ga nou maar slapen, anders ben jij straks de chagarijnige 89-4.... Vroeger toen je nog kuilen had enz.. had je ook nog dienstijd... = bikkel...
|
|
|
|
Jacq
|
|
|
|
HDFrank
|
jezus wat een verschil!
Ik maar 82 1!!
|
|
|
HDFrank
|
Micky, je moet niet alles duidelijk maken, Hahahahah
|
|
|
R@bert
|
je moest wel ff googlen....haha
|
|
|
R@bert
|
Mick en Leon, hoelaat en waar gaan jullie nou??
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Mick en Leon, hoelaat en waar gaan jullie nou?? Ik ben er omstreeks 12:30 a 13:00, Playa dan wel he ;-) Jullie hebben aardig doorgepost zie ik? Netjes!!
|
|
|
Micky
|
Mick en Leon, hoelaat en waar gaan jullie nou?? Ik ben er omstreeks 12:30 a 13:00, Playa dan wel he ;-) Jullie hebben aardig doorgepost zie ik? Netjes!! Hee Leon, wij gaan naar alle waarschijnlijkheid (er is nog 1 slapende factor in het spel ) om 12 uur rijden dus zijn er ook zo rond 13.00 uur. Gaat wel waaien.....
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Helemaal oke Mick!
Als het nu echt pas in de middag ging regenen, dan deed het weer het er een beetje om! Maar gelukkig regent het nu ook al, dus geen probleem haha
Als die slapende factor niet te lang is blijven hangen in de absinth-bar, dan komt dit best goed ;-)
|
|
|