Leon aero2
Gast
|
Doordat jij een of andere stacaravan wil aanschaffen ga je niet mee naar Boracay!!!! Gozer, van harte gefeliciteerd met je nieuwe huis..... Tis niet zomaar een stacaravan? Hoop dat het vieze stelletje dat er momenteel inzit, snel wat anders heeft gevonden!
|
|
|
Micky
|
Doordat jij een of andere stacaravan wil aanschaffen ga je niet mee naar Boracay!!!! Gozer, van harte gefeliciteerd met je nieuwe huis..... Tis niet zomaar een stacaravan? Hoop dat het vieze stelletje dat er momenteel inzit, snel wat anders heeft gevonden! LOL....hier kunnen we wel ons nieuwe kite-honk van maken....
|
|
|
Micky
|
Was een heerlijk daggie, en wat zijn jullie nog met veel gekomen voor een doordeweekse dag in Januari! Was zeker lekker....moet je nu eens naar buiten kijken...
|
|
|
michiel v geel
|
gaan jullie morgen nog het water op gasten?
|
|
|
Jacq
|
Ik weet niet of ik onder de gasten val...maar ik moet werken morgen
|
|
|
michiel v geel
|
dat wist ik daarom zij ik ook gasten
voel je je nu gepaseerd? wil je er over praten?
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
lol @ michiel ik ga denk ik naar schellinkhout zondag!!! wordt de eerste keer maar kan me niet rotten.
|
|
|
michiel v geel
|
rob/mick
kan ik morgen nog met jullie ergens heen mee karren??
|
|
|
R@bert
|
rob/mick
ik ben ziek, gozer....dus wordt niks voor mij
|
|
|
|
Micky
|
rob/mick
ik ben ziek, gozer....dus wordt niks voor mij Snel weer beter worden.... moeten nog op vakantie....
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Mick k,ga morgen denk ik is keer naar Schellinkwood! Ging jij nou ook misschien?
|
|
|
|
|
JorritPi
|
mooie foto's
chille gallery echt top!
Tnx!!
|
|
|
michiel v geel
|
hoe kom jij aan zoiets eigenlijk hoe regel je dat is dat gewoon een functie als je een website bouwd ofzo (ik heb er echt 0,1 verstand van)
|
|
|
JorritPi
|
hoe kom jij aan zoiets eigenlijk hoe regel je dat is dat gewoon een functie als je een website bouwd ofzo (ik heb er echt 0,1 verstand van)
Simpleviewer kan je gewoon gratis downloaden. Vervolgens stop je de plug-in in de juiste map van Photoshop en dan kun je in Photoshop de gallery laten maken.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Mooie foto's!
Mick, wordt het nu de Sol 2008 of heb je nog andere boards op het oog?
|
|
|
Micky
|
Mooie foto's!
Mick, wordt het nu de Sol 2008 of heb je nog andere boards op het oog?
Denk wel dat het deze gaat worden al was die 555 '08 ook wel ok...
|
|
|
Micky
|
Mick k,ga morgen denk ik is keer naar Schellinkwood! Ging jij nou ook misschien?
Ik ging ook misschien.... Morgenochtend ff kijken of het hard genoeg waait, of Paulien mij laat gaan en of ik weg mag van Bob....
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Goedemorgen!! Hard genoeg waaien doet het wel! Nou Paulien en Bob nog zien over te halen haha Ik gaat omstreeks 10:00 rijden! Dus msschien tot staks dan.
|
|
|
Micky
|
Goedemorgen!! Hard genoeg waaien doet het wel! Nou Paulien en Bob nog zien over te halen haha Ik gaat omstreeks 10:00 rijden! Dus msschien tot staks dan. En.....hoe was het?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Op een paar Amsterdammers na best wel oke haha Ben jij ook nog geweest
|
|
|