R@bert

|
Gaan er vandaag nog piepoltjes het water op? Ik ben gisteren nog op Wassenaar geweest, werd toch echt eens tijd voor die nieuwjaarsduik  It's alive!! Wij gaan mssn ff naar Ijmuiden rond half12...jij?
|
|
|
Pjoeloe

|
It's alive!! Wij gaan mssn ff naar Ijmuiden rond half12...jij?
Alive and kickin' !  IJmuiden? Mijn voorkeur gaat toch uit naar Wijk dan..
|
|
|
|
R@bert

|
kite looks good, Michieltje.... btw @ afg zaterdag cluppie Heb de pics geplaatst...niet alles iig. Mick, zal gauw ff cd-tje inelkaar flansen.. 
|
|
|
Micky

|
Nice pic's dude..  Kan niet wachten op de cd.... 
|
|
|
R@bert

|
Morgen nog iemand? Gem 15 knopen en.....ZON !!! Kan ik mn nieuwe 13m ff uitproberen en mn zonnebrand
|
|
|
Micky

|
Moet lunch draaien....  :'(
|
|
|
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
|
Morgen nog iemand? Gem 15 knopen en.....ZON !!! Kan ik mn nieuwe 13m ff uitproberen en mn zonnebrand
Hey Rabbert, waar zie jij 15 knoten? ben evt graag van de party
|
|
|
R@bert

|
Hey Rabbert, waar zie jij 15 knoten? ben evt graag van de party Rudo...op WSW is geeft ie ong 13/14 kn aan, in de praktijk is dat vaak een knoopje of 2 meer, is natuurlijk gissen maar dat zonnetje maakt veel goed ofcourse  He maar, Rudo....Rabbert? Wtf 
|
|
|
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
|
haha ik probeer me een beetje aan te passen aan Haegsch ende Leydsch taalgebruik, zal het nooit meer doen. En ik word een beetje dislectisch van die @penleuter., maarrr qua kiten morgen neem ik ff de rain check want too ffing busy met werk. laterz, Rudo
|
|
|
Jacq

|
Ff kijken hoever ik met een 9m kom? Of is dat te enthousiast, haha
|
|
|
|
R@bert

|
Ff kijken hoever ik met een 9m kom? Of is dat te enthousiast, haha
Kan, ligt altijd in de auto, dus...of je kan ook ff onder de 13m hangen
|
|
|
Jacq

|
Knmi geeft nog wel krachtige wind aan voor aan de kust. Wsw is niet echt hoopgevend. Gewoon maar proberen. Zonnetje erbij, vogeltjes hoorde ik vandaag ook alweer fluiten. Wat wil een mens nog meer? ok..ok..veel wind 
|
|
|
Micky

|
Wat wil een mens nog meer?
Nog meer zoenen met Cora?? 
|
|
|
|
Micky

|
vrij.. :'(
Of een hoofdprijs in de staatsloterij...met als conclusie altijd vrij....  Ik ga morgen maar ff een winnend lot kopen.... 
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Nog meer zoenen met Cora??  Mick! Heb toch het idee dat die Cora beetje soort van bedrijfsloerie is? 
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
Twijfelachtig voor vandaag de windvoorspellingen, wel zon. Later op de dag waarschijnlijk net genoeg wind. De rest van de week ziet er onstuimig uit. 
|
|
|
R@bert

|
Nog meer zoenen met Cora??  Mick! Heb toch het idee dat die Cora beetje soort van bedrijfsloerie is?  Duidelijk....haha  , maar dr smaak gaat wel vooruit 
|
|
|
R@bert

|
Twijfelachtig voor vandaag de windvoorspellingen, wel zon. Later op de dag waarschijnlijk net genoeg wind.
Ga vanmiddag ook maar ff kijken on de bietsj....zonnebril mee en de 13m (en de 9m voor Jacq?) De weersverwachting van het KNMI geldig tot morgen middernacht.
Opgesteld op dinsdag 29 januari 2008 om 06.48 uur.
Meest bewolkt en droog
Het blijft meest bewolkt en neerslag wordt niet verwacht. Als de zon door komt, is de kans daarop het grootst aan de westkust. De middagtemperatuur ligt rond de 8 graden. De wind is zuid tot zuidwest en zwak tot matig, kracht 2 tot 3, langs de kust meest matig, 4. In de loop van de dag neemt de wind geleidelijk toe tot matig, 3 tot 4, langs de kust tot matig of vrij krachtig, 4 of 5, en langs de Wadden later mogelijk tot 6 Bft.
|
|
|
Jacq

|
Zie nog niet veel zon en ook nog niet echt veel wind..zou t genoeg zijn voor een 13M?
|
|
|
R@bert

|
nou...  17 t/m 20kn nu !! 
|
|
|
semen

|
Net thuis,het ken net. Ga je nog?