Micky
|
Ik hoop op donderdag.....ben het nu echt zat aan het worden!!!! Zag vandaag nog een kite boven de Kagerplassen hangen terwijl we aan het varen waren. 2 rakjes en toen pleurde ie heel hard uit de lucht... PS: was te ver weg om goed te zien maar volgens mij was het een 33meter kite.....
|
|
|
spoetnik
|
Kiten op de kaag?????
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Met al die bomen en eilandjes daar. Werd ie niet getrokken door een boot?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
JAJAHAAAA Hij zei meneer tegen me! Whoopie! Hey Le@oon, mss einde week weer als vanouds gewoon alles slopen, lek en in de knoop dan maar? spring jij dan maar ff over de wrakstukken heen... haha!! Ach hou dit keer alles maar gewoon heel hoor! Als de wind maar snel komt!!!!!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Als de wind maar snel komt!!!!!
Nou daar kan ik ook wel weer wat van gebruiken...
|
|
|
R@bert
|
er schijnt licht aan t einde van de tunnel !! Duimen gasten voor wind deze week !!
|
|
|
R@bert
|
Tering, hoe lang hebben we nou al geen goede bak wind gehad :'(?? Als ie nu komt, kan t niet anders dan dat ie met orkaan kracht komt ...weet je wat, ik koop alvast een 7m-tje dacht ik bij mezelf...ben ik iig voorbereid haha ....check it out
|
|
|
R@bert
|
laat die woei nu maar komen...!! Heerlijk zo´n kleine kite, past gewoon in mn voortuin
|
|
|
El Rudo
|
ooeffff - als dat maar niet iets wordt als met parapluus: zodra je er een hebt dat het dan niet meer regent
|
|
|
R@bert
|
Beetje de goden tarten mag wel, toch?
|
|
|
El Rudo
|
kom maar dan... mooie kiteje wel, ding heeft mega power en lowend voor zo'n kleintje
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
laat die woei nu maar komen...!! Heerlijk zo´n kleine kite, past gewoon in mn voortuin Lekker kite-je aangeschaft R@bert! Ik heb toen op het Oostvoornsemeer die van O mogen bevoelen, toen jij met je 13 Waroo opstond. Ik was vet gepowered op die uk, en springen ging ook nog best aardig. Misschien woensdagavond, maar ik ben bang niet genoeg voor je nieuwe ukkie...
|
|
|
R@bert
|
ik hoop je er gauw mee te zien knallen dan (dan mag ik namelijk ook)
haha...preciessss
|
|
|
R@bert
|
laat die woei nu maar komen...!! Heerlijk zo´n kleine kite, past gewoon in mn voortuin Lekker kite-je aangeschaft R@bert! Ik heb toen op het Oostvoornsemeer die van O mogen bevoelen, toen jij met je 13 Waroo opstond. Ik was vet gepowered op die uk, en springen ging ook nog best aardig. Misschien woensdagavond, maar ik ben bang niet genoeg voor je nieuwe ukkie... Idd, heb er ooit een keer op de Roompot mee gevaren, en was idd overdonderd door de low-end van dit kleine beestje...nu alleen nog een bak WIND!!!!
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
laat die woei nu maar komen...!! Heerlijk zo´n kleine kite, past gewoon in mn voortuin Gefeliciteerd.... Nu idd ff wachten op wat wind
|
|
|
Micky
|
laat die woei nu maar komen...!! Heerlijk zo´n kleine kite, past gewoon in mn voortuin Gefeliciteerd.... Nu idd ff wachten op wat wind Donderdag gaat het woeien.....
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
laat die woei nu maar komen...!! Heerlijk zo´n kleine kite, past gewoon in mn voortuin Gefeliciteerd.... Nu idd ff wachten op wat wind Donderdag gaat het woeien..... WAaar..waar want donderdag en vrijdag ben ik vrij
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
heeej
er wordt gevliegerd op scheef... volgens mij nog niet echt gevaren..
|
|
|
|
michiel v geel
|
idd do word de dag. 11m opzetten @ katwijk. mischien dan al mijn nieuwe boots testen
|
|
|