Micky
|
Zeg!!! Waar hangt mevrouw Jacq eigenlijk uit? Ik mis dat afstraffen.... t, gaat veels te gelikt hierzo Ik mis Jacq eigenlijk ook wel een beetje.....vooral op een zandbank met 30kn en een 9 in haar handen.... Dat waren nog eens tijden (met wind).....
|
|
|
Jacq
|
Joehoeoeoe, still alive! Mis mezelf ook wel op een zandbankje met lekker veel wind
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
JIhaaa!!!! Mick! Ze is er weer hoor!!! Mag de wind nu aan?
|
|
|
|
Lieketjee
|
vanavond toch maar richting autostrand, lijkt nu windstil hier (berkel) maja toch ff kieken!
kheb nog een plekje over in de auto..als je in de buurt woont en mee wilt rijden! let me know!
X Liek
|
|
|
R@bert
|
gaat idd wel waaien volgens mij in t zuiden...wel laat, maar ach
|
|
|
Lieketjee
|
jep..heb net gehoord dat op het autostrand het lekker waait! nu nog ff de regen weg..maar we zijn geen suikerklontjes he;)..duss vanmiddag wat later zoiezo erheen!!!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
damn heb ook zin!!!!
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Omkleden en wegwezen! Yep! Nou heb mijn mooiste kloffie maar aangetrokken voor op het board, maar de ladders zitten nu in mijn panty,s en mijn pumps zijn ook weggespoeld!
|
|
|
michiel v geel
|
vanmiddag dikke bagger gevaren, savonds dikke chill gevaren sorry mick/rob jullie waren te vroeg
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Jullie hadden geluk want hier in het noorden was het
|
|
|
michiel v geel
|
ik heb hele dag tijd met 11 gevaren maar dr zijn idd ook 7tjes uit de tas getoverd
|
|
|
Micky
|
Sommige suckers werken nou eenmaal s'avonds.... Zag om 3uur dat de wind toch begon aan te trekken dus nog ff snel voor het werk naar Katwijk. Een uurtje redelijk kunnen varen met de 13m en om 5 uur dus door naar werk. Jammer dat er van die gasten rondlopen die aan een geheugenstoornis lijden en dus om de 5 minuten er uit gooien dat ik om 18.00 uur moet werken en dat het dan pas echt gaat waaien....
|
|
|
|
semen
|
Als het troost is, om 7 uur had ik een rechterenkel die net zo dik is als mel zijn puntbuik. Ik sla vandaag dus even over.
|
|
|
michiel v geel
|
en dan toch stug blijven volhouden dat kiteloopen leuk is
|
|
|
robin..
|
word er vanaavond nog gekite op katwijk
|
|
|
michiel v geel
|
nope morgen rond het middaguur ben ik er weer
|
|
|
robin..
|
nope morgen rond het middaguur ben ik er weer
ik was maar niet gegaan even kijken wat de wind morgen doet
|
|
|
|
Jacq
|
Ik dacht doe eens gek....Noordwijk....... Ben redelijk kapot maar het was leuk.......... En...zat je nog op tijd in de kroeg??
|
|
|
R@bert
|
ADIEU LES BLEUS !!! Ook zo genoten van de match, gasten?
|
|
|