Leon aero2
Gast
|
Je was me net voor? Ik had ook nog graag wat onderdelen willen hebben van dat board! graag gedaan
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Maar wat is dat met die foto van Micky met een schroevendraaier, en Le@n met zijn board waarvan hagenezen odd. proberen te stelen waar hij bij staat? Waat gaat het heen met het playa? Ben benieuwd wat de volgende sessie met zich meebrengt? In de tas van Jacq en Robert stikt het van de gereedschap! En Micky is daar gister achter gekomen......
|
|
|
R@bert
|
Kiteloops oefenen, nee te veel spierpijn van unhoocked loops van gisteren.
Dude...zag je die ene kite-loop van me? Die ene met aardig wat pull, die bedoel ik...hoe zag dat eruit voor de viewer? Vraag me af of t er een beetje uitziet, je ziet zelf niet of t er een beetje uitziet of dat t niks is namelijk... Was dat die ene into face-plant Die zag er namelijk fantastisch uit... haha...nee, van die weet ik dat t er niet uitzag! Was best ondiep daar btw..pff
|
|
|
Jacq
|
Joehoeoeoeoe! M'n Shockie 7m verkocht, nu kan ik ook gaan shoppen voor een Waroo 7m
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Joehoeoeoeoe! M'n Shockie 7m verkocht, nu kan ik ook gaan shoppen voor een Waroo 7m Gefeliciteerd!
|
|
|
|
Jacq
|
Thanks dudes!!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Joehoeoeoeoe! M'n Shockie 7m verkocht, nu kan ik ook gaan shoppen voor een Waroo 7m Nou ja zeg! Hadden het er gister nog even over? En weg is ie?
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Dude...zag je die ene kite-loop van me? Die ene met aardig wat pull, die bedoel ik...hoe zag dat eruit voor de viewer? Vraag me af of t er een beetje uitziet, je ziet zelf niet of t er een beetje uitziet of dat t niks is namelijk...
Was dat die ene into face-plant Die zag er namelijk fantastisch uit... haha...nee, van die weet ik dat t er niet uitzag! Was best ondiep daar btw..pff Niks mis mee als ik het niet vergeet zal ik volgende keer een foto maken, geen super foto want ik heb maar een huis-,tuin-, keuken camera. En laat die gasten maar L..en, als jij maar plezier heb.
|
|
|
Micky
|
Joehoeoeoeoe! M'n Shockie 7m verkocht, nu kan ik ook gaan shoppen voor een Waroo 7m Hij zag er al zo zielig uit....helemaal alleen op het strand.. :'( :'(
|
|
|
Micky
|
Joehoeoeoeoe! M'n Shockie 7m verkocht, nu kan ik ook gaan shoppen voor een Waroo 7m Nou ja zeg! Hadden het er gister nog even over? En weg is ie? Leoff, dat was je schroefje......
|
|
|
Micky
|
Hier nog mensen voor morgen Slufter of playa? Kitehigh lijkt wel uitgestorven... Ik heb dankzij de foto's van O zichtbaar wat gemist vandaag Maar wat is dat met die foto van Micky met een schroevendraaier, en Le@n met zijn board waarvan hagenezen odd. proberen te stelen waar hij bij staat? Waat gaat het heen met het playa? Hmmmmmmm, serieuse trut...
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Joehoeoeoeoe! M'n Shockie 7m verkocht, nu kan ik ook gaan shoppen voor een Waroo 7m Nou ja zeg! Hadden het er gister nog even over? En weg is ie? Leoff, dat was je schroefje...... hahaha engerd!!!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Hoop dat ie Zondag nog wat wordt met de wind!
Ik ga nu eerst op zoek naar een passende schroef! Varen met 1 binding is gewoon niet mijn ding! Daarna zet ik een hoog hekwerk op mijn plank!
Heb er toch soort van bindingsangst op na gehouden!
|
|
|
michiel v geel
|
hey gasten (en dames)
zijn er nog mensen hier die morgen meedoen met de airtime-downwinder?
|
|
|
Jeromez
|
hey gasten (en dames)
Ik ga naar playa, veel plezier
|
|
|
|
Micky
|
hey gasten (en dames)
Hoelaat, waar, wat en wanneer???
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
hey gasten (en dames)
Hoelaat, waar, wat en wanneer??? Mick, morgen playa doen uurtje of 10:00?
|
|
|
|
michiel v geel
|
hey gasten (en dames)
Hoelaat, waar, wat en wanneer??? www.airtimekatwijk.nl bright light
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik zeg hier altijd dat ik naar Micky ga! Heb ze verteld dat je hartstikke leuke dame bent! Weet even niet hoelang dat dit goed gaat, maar de sessie van morgen pak ik wel even mee hopelijk op playa! Trouwens rottig tappe die oranje-vla! 2 vingers schuim is echt ellende, dreft erbij gebruiken doet wonderen! Veel plezier morgen, de uurtjes die je hebt!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Was weer een topper vandaag!!!! Op een paar toch wel geschrokken gebeurtenissen na van een aantal mensen.
Ben echt gesloopt nu!
|
|
|
Jeromez
|
mja ik was op playa om 1600 met mn 9m2 warootje. Het leek op 30 kn op dat moment, woooot. Ik ben verstandig geweest en heb mn waroo in de tas laten zitten. Er reed ook nog een brandweer en ambulance daar weg. Iemand wat gezien? Ok nu eerst een 7m2 aanschaffen voor de volgende storm.
|
|
|