Leon aero2
Gast
|
Als jij om 1600 brandweer en ambulance op playa gezien hebt, dan was dat de 2e keer vandaag. Rond 1400 waren er trauma heli, brandweer plizi, ambulance. Hoop dat het allemaal meeviel.
Klopt kwam toen net terug van kiten, was me aan het omkleden! Hoop dat het allemaal meevalt, maar met die wind vandaag weet ik het niet!
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Als jij om 1600 brandweer en ambulance op playa gezien hebt, dan was dat de 2e keer vandaag. Rond 1400 waren er trauma heli, brandweer plizi, ambulance. Hoop dat het allemaal meeviel.
Klopt kwam toen net terug van kiten, was me aan het omkleden! Hoop dat het allemaal meevalt, maar met die wind vandaag weet ik het niet! Ze gingen net weg toen ik er langs liep. Kan zijn dat het 15:00 of 15:30 was. Verder zag ik nog wat idioten met grote maten lopen zoals een 13 en 12. Hoop dat ze het hebben overleeft.
|
|
|
|
R@bert
|
Was idd top op Katwijk!!!!! Was er om een uur of 5 tot half 7 met wind tussen de 29 en 40 knopen, sommige vlagen van 45 knopen zelfs !!! Geeft toch een leuke dimensie aan t kiten om dan een kite-loop in te zetten... !! Tering, wat een pull krijg je, pfff..Mn knietjes voelen weer lekker aan..NOT ! Lekker voor t eerst met mn nieuwe 7m Waroo '08 gebeuld... een knoopje te hoog gezet jammergenoeg, dus Jacq moest me op een gegeven moment ff redden , omdat ik haast niet meer terug kon lopen door de harde wind, pff....maar wat een Hawaiiaanse omstandigheden haast...zon, warm en BRUTE wind !!! We waren haast luchtvaart waardig vandaag, zo hoog .....
|
|
|
Micky
|
Je hebt vroege en late vogels......
|
|
|
R@bert
|
laat en vroeg...pfff. Nachtdienstje...bleh Was vet, he? Heb precies in die piek gevaren (zie actuele water data)....
|
|
|
Micky
|
Was idd een dag voor in de boeken. Mijn "zwager" heeft nog staan filmen dus was wel leuk om ff terug te zien....
|
|
|
R@bert
|
Oh gaaf man, wil ik wel een keer zien (of YouTube )....er zijn een paar foto's gemaakt van me, maar die mailen ze hopelijk. Hoop dat die loops erop staan. Jacq heeft ze gezien gelukkig, haha(eindelijk...)...de tijd van de pussy loops zijn voorbij
|
|
|
R@bert
|
Iemand nog zin in een vroege ochtend sessie?? Ben nu klaar met mn nachtdienst, ff doortuffen naar de bietsj Spullen liggen nog in de auto ....is een mooi plaatje denk nu
|
|
|
Jacq
|
Best leuk om nu s iemand anders van een zandbankje te redden
|
|
|
Micky
|
Best leuk om nu s iemand anders van een zandbankje te redden Vertellll
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Best leuk om nu s iemand anders van een zandbankje te redden Vertellll Zeehond
|
|
|
Micky
|
Best leuk om nu s iemand anders van een zandbankje te redden Vertellll Zeehond Ik denk eerder een zeeRob....
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Best leuk om nu s iemand anders van een zandbankje te redden Vertellll Zeehond Ik denk eerder een zeeRob.... Je bedoelt een zeeR@B
|
|
|
R@bert
|
haha....Weet ik ook es hoe t voelt...anders had ik er nog gestaan
|
|
|
michiel v geel
|
ahh joh je had best even die 50m kunnen opkruisen toch?
ik dacht dat je daar wel power genoeg voor had
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Morgen nog iemand playa? Wil het nog wel even gaan proberen!
|
|
|
R@bert
|
wordt t nog wat morgen dan op Playa?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
wordt t nog wat morgen dan op Playa?
Hoop het wel, dit is het beeld volgens het KNMI De wind draait van zuidoost naar west tot zuidwest en is zwak tot matig. In het zuidoosten hebben we eerst een zwakke variabele wind. In de middag neemt de wind in het westen toe tot vrij krachtig of krachtig, aan de westkust wordt de wind dan hard, windkracht 7. In de westelijke kustprovincies komen er dan windvlagen tot 75 km/uur.
|
|
|
R@bert
|
Ja dusss....zie je morgen dan !! Yihaaa.... Voel weer een 7m-tje opkomen
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ja dusss....zie je morgen dan !! Yihaaa.... Voel weer een 7m-tje opkomen Ik hoop ook dat het echt goed gaat komen met de wind! Heb zelf ook nog een 7m2 nieuw in de tas zitten! En die vraagt de hele tijd wanneer ie nou is uit de tas mag?
|
|
|
Jacq
|
Mag t ook windkracht 4/5 zijn..heb geen 7m meer!!!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Joh mocht het nou echt gaan blazen, mag je ook gerust de 7m2 van mij even lenen hoor! Kan de 11m2 sowieso tot wel aardig wat knopen houden mocht je ook naar playa gaan.
|
|
|
Jacq
|
Joh mocht het nou echt gaan blazen, mag je ook gerust de 7m2 van mij even lenen hoor! Kan de 11m2 sowieso tot wel aardig wat knopen houden mocht je ook naar playa gaan. Neem je m wel mee dan naar t strand dit keer
|
|
|