Leon aero2
Gast
|
Mag t ook windkracht 4/5 zijn..heb geen 7m meer!!!
Joh mocht het nou echt gaan blazen, mag je ook gerust de 7m2 van mij even lenen hoor! Kan de 11m2 sowieso tot wel aardig wat knopen houden mocht je ook naar playa gaan. Neem je m wel mee dan naar t strand dit keer Ja mevrouw!! Ik geloof niet dat ie zo pittig zal gaan blazen! Echter dit dacht ik ook afgelopen Zondag, maar we zullen zien?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
je had er al weer eentje kunnen hebben hoor.
maar ze vond het kleurtje niet leuk....
hahaha
|
|
|
R@bert
|
Mag t ook windkracht 4/5 zijn..heb geen 7m meer!!!
Joh mocht het nou echt gaan blazen, mag je ook gerust de 7m2 van mij even lenen hoor! Kan de 11m2 sowieso tot wel aardig wat knopen houden mocht je ook naar playa gaan. Neem je m wel mee dan naar t strand dit keer Ja mevrouw!! Ik geloof niet dat ie zo pittig zal gaan blazen! Echter dit dacht ik ook afgelopen Zondag, maar we zullen zien? ´s avonds gaat t wel blazen volgens mij...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
´s avonds gaat t wel blazen volgens mij... Absoluut, ik moet echt voor de herfst ook een 6.5, 7 of 7.5m2 erbij hebben. Wat een wind zondag (gelukkig aan het einde van de middag ff een waroo 7m2 kunnen lenen
|
|
|
Jacq
|
Hoe laat willen jullie gaan morgen?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Heb zelf in feite de gehele dag tot mijn beschikking, punt is meer wanneer het beetje wil gaan waaien!
Ik ben zelf altijd nogal enthousiast, en hoop dat rond uurtje of 11:00 het misschien al kan met de wat grotere maten 11m2/12m2
|
|
|
R@bert
|
Hoe laat willen jullie gaan morgen?
Dacht om een uur of 11 ofzo? Ben je rond half1 startklaar, inmddels is dan de zon er volop en de wind ook Hoe laat wil jij...?
|
|
|
Jacq
|
Vind t prima..eerst even lekker uitslapen..
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Goedemorgen! Tot nu toe is het echt nog helemaal drama betreft de wind? Maar geduld is een schone zaak! Helaas heb ik weinig geduld, dus die "zaak" kan me niet smerig genoeg zijn. Als het maar gaat waaien!!!
|
|
|
Jacq
|
T wordt al iets meer..
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
T wordt al iets meer..
Ja klopt! Hier begint het nu ook beetje te waaien! Ik ga zo rustig aan richting strand, zie het allemaal wel wat de dag brengt!
|
|
|
Jacq
|
En wat heeft deze dag gebracht, pff... Echt super, ruim 20 graden en zeker windkracht 6! Weer heerlijk met de 7m van Robert gevaren. En onder toezicht oog van mijn guru's Leon en Robert weer flink geoefend met springen. Thanks guys . Het was echt weer een dag voor in de boeken. Ps..Mick, waar was je nou :'(
|
|
|
R@bert
|
En wat moois heeft de dag gebracht, Leon...! Maui, eat your heart out ..Onwaarschijnlijk mooie dag weer. Dikke 6 bft op t einde, strakblauwe lucht en gewoon rond de 21graden..Jihaaaaaa . Jacqie gaat met de dag hoger en ript als een bezetene ....Leon, tja.....skyhigh, he En heb zelf ook flink genoten ... Jacq, volgende board een Brunotti Ladies?? Mooie lichtblauw en roze...past goed bij je toekomstige kite..Hij vaart lekker, he? Vond mn 555 altijd top, maar nu ik er weer op gestaan heb weet ik dat ik een goede keus heb gemaakt met die Pro-X idd Mick...waar was je nou, dude?
|
|
|
Jacq
|
Even de loterij winnen. Maar je hebt gelijk. Had t idee dat ik minder stuiterde..En mn sprongen gingen ook ineens hoger (zover je t hoog kan noemen, haha). Zal wel toeval zijn. Maar wie weet..ben nog in onderhandeling met mn Belgische vrienden, dus misschien hou ik wat geld over. En er zijn overal weer aanbiedingen he..Ga s ff rondneuzen op internet..
|
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Net terug uit Katwijk. Heerlijk even uitgeleefd na een lange dag werken. Wat een golven en wat een feest.
|
|
|
Micky
|
Tja, waar was ik nou............ :'(
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Tja, waar was ik nou............ :'( :'( :'(
|
|
|
|
michiel v geel
|
en ik heb lekker gevaren......morgen weer
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Heb er nog even een avond sessie achteraan gegooid vandaag op playa! Was lekker met de 11! Aardig gepowerd nog omstreeks 21:00
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Lijkt mij vrij pijnlijk of niet? Waar heb je dat aan te danken!
|
|
|
Micky
|
Heb er nog even een avond sessie achteraan gegooid vandaag op playa! Was lekker met de 11! Aardig gepowerd nog omstreeks 21:00
Vergeeft u mij als ik hier niet vrolijk van ga worden.........
|
|
|
Micky
|
Zie net dat het over 4 uurtjes nog steeds hard waait....ff mijn rooster/wekker bijstellen en dan maar een ochtendsessie op katwijk.....
|
|
|