|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
oh welk hotel?
't Wapen van Marion. Ligt tegen de duinen aan als je het dorp bent doorgereden richting playa. Slechte Mojito's trouwens...... Als je in Oostvoorne lekker wil eten ga dan naar Bistro de Landbouw. Salade hele kreeft, piri-piri garnaaltjes, tournedos van de grill, gebakken kalfzwezerik, een mooie fles Pulligny-Montrachet en je avond kan niet meer stuk..... Ik weet welk hotel je bedoeld! Wat kost dat? 90 euro per nacht oid?
|
|
|
|
Micky
|
Jajaja....druk... Als je direct boekt idd 90 eurie's! Via weekendcompany.nl was het incl. reserveringkosten 79,50 en 2,50 voor Bob.... Doordat alles lastminute was en er van alles fout ging hebben we uiteindelijk 72,50 betaald incl. Bob. Prima hotel, geweldige douche en de bar is ok. Eten zou ik zoals boven beschreven ergens anders doen. Ontbijtje was ook een beetje gepruts. Het grootste voordeel is de ligging. Normaal rij je net weg en duik je nog 2 uur de file in...nu sta je binnen 2 minuten onder een hete douche...........
|
|
|
|
|
Jacq
|
Ps: is jacq al aan het springen.... Waait t dan??
|
|
|
R@bert
|
je hebt wat gemist, Mick....Jacq gaat de goede kant op....omhoog !!!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
je hebt wat gemist, Mick....Jacq gaat de goede kant op....omhoog !!!
haha K,zou willen dat mijn bankslado dat is deed? Wil naar Tahiti
|
|
|
R@bert
|
je bankslaatje?!
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Tahiti? Wat heb je daar wat hier niet is ???
wat hier niet is en daar wel
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
wat hier niet is en daar wel Huh.....ben net thuis van werk en moet dit even verwerken....
|
|
|
Jeromez
|
wat hier niet is en daar wel Huh.....ben net thuis van werk en moet dit even verwerken.... Wat is hier niet en daar wel en wat hebben we daar wat hier niet is? Ziet er erg vet uit Leon! Wat in ieder geval daar wel is en hier niet is een superblauwe oceaan! Waaien? Waar? Momenteel waait het alleen hard in mn onderbroek
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Maandag geven ze wel redelijk wat wind op als ik het nieuws mag geloven!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Het zal ZEKER waaien omdat dat de enige dag in de week is dat ik kan EN omdat ik geen kites heb...
|
|
|
Jeromez
|
Ja maandag wordt het feest. Jammer alleen dat deze jongen moet werken. Mijn tijd komt wel weer Het zal ZEKER waaien omdat dat de enige dag in de week is dat ik kan EN omdat ik geen kites heb...
hoe ga je dan kiten zonder kites?
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
daar Jeromezzzz beuk jij de spijker op ze kop! Ik ben kreupel, mank, half, lam, etc., dus ik denk dat ik m'n rollator maar weer eens een ommetje laat maken... maarrrr dinsdag heb ik m'n nieuwe OR Risejes binnen traaaalaalalalala
|
|
|
michiel v geel
|
nieuwe xbow vandaag en gister gevaren...
|
|
|
|
R@bert
|
iemand nog straks??
|
|
|
Jacq
|
Waait t genoeg denk je?
|
|
|
R@bert
|
volgens mij wel...krijg actuele waterdata niet wat denk jij? Noordwijk waait t nu 13 t-m 20kn staat op windzoeker
|
|
|