R@bert
|
denk om een uurtje of 12 ofzo...? In de loop vd ochtend zou t toenemen zegt teletekst
|
|
|
Jacq
|
mmm de datum bij windzoeker staat op 5 juli...geen idee of de datum fout staat of de windgegevens...De bomen bewegen wel iets hier. En ze zeggen idd dat het toe gaat nemen. Net zoals de regen??
|
|
|
R@bert
|
op buienradar zie ik niks...t lijkt hier ook te waaien iig. Maar ga jij sowieso of..?
|
|
|
Jacq
|
Buienradar gaat ook nog niet zo ver..niet dat t uitmaakt, nat word je toch. En volgens mij gaat t morgen echt te hard. Heb denk mn 7m niet op tijd binnen en dan nog..
Ik wil wel even gaan kijken..
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
daar Jeromezzzz beuk jij de spijker op ze kop! Ik ben kreupel, mank, half, lam, etc., dus ik denk dat ik m'n rollator maar weer eens een ommetje laat maken... maarrrr dinsdag heb ik m'n nieuwe OR Risejes binnen traaaalaalalalala lol gast! veel plezier ermee!!!
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Wakker worden!!!! T, waait!!! Uitschieters naar 15 m/s
Kortom strand weer....
|
|
|
Lex
|
Veel plezier leonieponnie
|
|
|
|
Micky
|
Leon, have fun.. Ik ga straks ook maar ff kijken op Katwijk....
|
|
|
|
R@bert
|
Leon, have fun.. Ik ga straks ook maar ff kijken op Katwijk.... hoe laat gozer....kom na mn werk ook ff. Lekker met de 7m raggen!!!
|
|
|
Micky
|
Leon, have fun.. Ik ga straks ook maar ff kijken op Katwijk.... hoe laat gozer....kom na mn werk ook ff. Lekker met de 7m raggen!!! Ga over een half uurtje rijden....
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Hij ging best aardig in de vlagen! Alle weerscondities bijna gehad, op net niet onweer na. Lucht werd echt heel erg raar en donker op bepaalde momenten. 1 Moment dat we echt even het water af zijn geweest omdat het te dreigend werd. Voor de rest top sessie Hoe was ie bij Katwijk?
|
|
|
michiel v geel
|
hoog, ben 1 keertje ongeveer 10m hoog gegaan (volgens de kantjury) ik vond um igg facking hoog. hij was top, alleen net aflandig
|
|
|
|
michiel v geel
|
ben zelf een beetje door elkaar geschud maar dat komt wel goed, hoort erbij
mick kwam ook nog ff kijken maar die had het niet zo naar zijn zin geloof ik
|
|
|
Micky
|
ben zelf een beetje door elkaar geschud maar dat komt wel goed, hoort erbij
mick kwam ook nog ff kijken maar die had het niet zo naar zijn zin geloof ik
Ik heb het enorm naar mijn zin gehad... Zeker toen jij weg was..... En waar was Ro...
|
|
|
R@bert
|
net een beetje na de pret gekomen....net aan met mn 9m kunnen varen, was er rond half vier
Hoe was t eigenlijk, Mick?
|
|
|
Jacq
|
Daar is ie dan...
|
|
|
michiel v geel
|
waarom was je nou niet het water op gegaan jacq?
|
|
|
|
Jacq
|
waarom was je nou niet het water op gegaan jacq?
Geen tijd...en moest mn nieuwe warootje in ontvangst gaan nemen..
|
|
|
Jacq
|
mooi warootje Jacq! gefeliciteerd!
Thanks
|
|
|