|
R@bert
|
Hij is mooi
|
|
|
Micky
|
Morgenochtend (ehhh, over een paar uurtjes) nog iemand naar Katwijk? Heb mijn favoriete lunchdienst uitbesteed dus moet om 4 uur op de zaak zijn. Lijkt harder te waaien in het noorden dan in het zuiden dus playa zie ik niet zitten. 11 uur op het strand...
|
|
|
Jacq
|
Kan niet vandaag helaas..en de wind die ze gister nog aangaven voor volgende week is ook weer weg :'(
|
|
|
michiel v geel
|
als de regen dan op is ben ik zoiezo aanwezig
|
|
|
|
|
Jacq
|
ik zie t niet..zaterdag bedoel je zeker
|
|
|
michiel v geel
|
tot zondag is hetzelfde als tot en met zaterdag dus alle dagen zijn goed tot het zondag is dan is het niet goed
duidelijk genoeg?
|
|
|
R@bert
|
Morgenochtend (ehhh, over een paar uurtjes) nog iemand naar Katwijk? Heb mijn favoriete lunchdienst uitbesteed dus moet om 4 uur op de zaak zijn. Lijkt harder te waaien in het noorden dan in het zuiden dus playa zie ik niet zitten. 11 uur op het strand... Zie ik je wsl ook, dude...
|
|
|
Jacq
|
tot zondag is hetzelfde als tot en met zaterdag dus alle dagen zijn goed tot het zondag is dan is het niet goed
duidelijk genoeg?
sorry hoor, t was erg vroeg dag vandaag...
|
|
|
semen
|
Mick , ik ga eind van de middag nog even mijn jurkje uitlaten. Have fun
|
|
|
michiel v geel
|
duidelijk genoeg?
sorry hoor, t was erg vroeg dag vandaag... ik vergeef het je meid
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Iemand strakt in Oostvoorne te vinden?
Windsnelheid: 14,5 knopen (7 m/s, 4 Bft) Windstoten: 18,9 knopen (9,7 m/s)
|
|
|
semen
|
@mick, sorry, om 17.00 trok het open en de wind aan......
Morgen nog??
|
|
|
Jacq
|
Misschien morgen uit werk nog even... Hoe was het vandaag?
|
|
|
|
Micky
|
@mick, sorry, om 17.00 trok het open en de wind aan......
Morgen nog??
Morgen wil mama een nieuwe auto kopen en moet ik dus mee om er wat van af te lullen. Daarna weer om 14.00 uur werken tot sluit.... Over mijn eerst dag als full-Airtime-lid (heb vanochtend het astronomische bedrag van 110 euro overgemaakt) wil ik het niet hebben. Nou...mssn een beetje. Helemaal bouttttttt....
|
|
|
Micky
|
1 woord
Jij hebt echt iets geraakt tijdens jouw (na) geboorte.....
|
|
|
michiel v geel
|
nee ik heb smiddags gelest en daarna een topsessie nog gehad aan mijn 9 (hihi)
|
|
|
R@bert
|
nee ik heb smiddags gelest en daarna een topsessie nog gehad aan mijn 9 (hihi)
Meen je niet!! Alhoewel, heb wel met mn 9m net aan kunnen varen (wel in de f...ng regen) tot een uurtje of 2. Wel ideaal om wat dingetjes te oefenen...na vijfen werd t dus beter, aahh
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ben met mijn nieuwe 11 bezig geweest! Gelukkig genoeg wind aan het einde van de dag om hem echt is aan de tand te voelen. Wel even wennen, aan de "toch" wel kleine verschillen! Timing toch wat anders dan gewend, en soms aardig werken. Nog meer eelt op de handen haha
Maar als je beetje weet hoe hem te zetten, en wat langer voor je normaliter aan gaat kanten wacht! Groeit de druk in de kite ineens enorm! Resultaat imag er dan ook wezen zeg maar.... was lekker dagje
|
|
|
R@bert
|
Vandaag toch wel weer lekker dagje gehad op Kattuk..vol met de 9m kunnen varen..!
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Ben met mijn nieuwe 11 bezig geweest! Gelukkig genoeg wind aan het einde van de dag om hem echt is aan de tand te voelen. Wel even wennen, aan de "toch" wel kleine verschillen! Timing toch wat anders dan gewend, en soms aardig werken. Nog meer eelt op de handen haha
Maar als je beetje weet hoe hem te zetten, en wat langer voor je normaliter aan gaat kanten wacht! Groeit de druk in de kite ineens enorm! Resultaat imag er dan ook wezen zeg maar.... was lekker dagje
Leon, naar mijn idee lijkt de 11 '08een tikje trager dan het 2007 model. Ervaar jij dat ook.
|
|
|