R@bert
|
mijn opa is zondavond opgenomen, daar ben ik gister geweest
Das minder, dude.... Als het vanmiddag waait ga ik mssn nog ff op Airtime kijken....
|
|
|
Jacq
|
Ik kijk nog wel even of ik naar Katwijk kom, niet mijn favo spot as you know Eerst nog wat andere dingen doen. Misschien kom ik vanmiddag nog even kijken.
|
|
|
rocket man
|
Hoop dat het Katwijk gaat worden vanavond, voorspellingen van diverse bronnen verschillen.
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Ik ga zo naar Katwijk. Heb geen zin om naar Playa te rijden. Ik ben er om 12:30
|
|
|
michiel v geel
|
Ik kijk nog wel even of ik naar Katwijk kom, niet mijn favo spot as you know Eerst nog wat andere dingen doen. Misschien kom ik vanmiddag nog even kijken. je had er gister moeten zijn was echt precies een zeetje voor jouw
|
|
|
Jacq
|
Had ik dat geweten Hierbij het 'supertoffe beeldmateriaal'
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ben jij dat Jacq?
|
|
|
rocket man
|
Ik kijk nog wel even of ik naar Katwijk kom, niet mijn favo spot as you know Eerst nog wat andere dingen doen. Misschien kom ik vanmiddag nog even kijken. je had er gister moeten zijn was echt precies een zeetje voor jouw Ja, de oude wijsheit, ga kiten als er wind is. Sloeg gisteren over omdat voorspellingen voor vandaag beter waren
|
|
|
|
Jacq
|
Lijkt???? Onderschat me niet he,
|
|
|
Jacq
|
Ben jij dat Jacq? Ze zeggen t
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ben jij dat Jacq? Ze zeggen t Ow ok! Nou dan doe je het best goed moet ik zeggen.
|
|
|
|
Jacq
|
Ja..die was ik inderdaad 'vergeten' Thanks... Beetje vreemd weer vandaag he? Gaat iemand t nog proberen?
|
|
|
R@bert
|
you´re welcome... dacht dat ik zou kunnen nu, maar kan niet weg jammergenoeg
|
|
|
Jacq
|
Mick is volgens mij ook niet gegaan. En vanavond wordt t alweer minder volgens mij.
Dinsdag ziet er voor nu weer leuk uit..en in de tussentijd lekker van de zon genieten!
|
|
|
R@bert
|
Mick is volgens mij ook niet gegaan. En vanavond wordt t alweer minder volgens mij.
Dinsdag ziet er voor nu weer leuk uit..en in de tussentijd lekker van de zon genieten!
Klinkt goed iig ... dinsdag staat VAST!
|
|
|
Jacq
|
Deal! Wel Oostvoorne he, we gaan voor de Backroll
|
|
|
R@bert
|
you bet ya...
|
|
|
Jeromez
|
Vandaag heerlijk 3 uur lang gevaren op Katwijk. Geen hoge golven, lekker knallen met m'n 13 waroo. M'n windmeter was kapot, maar ik schat toch dat het zo tussen de 14-18 kn waaide. Ik heb iig geen benen meer over en dat is een goeie zaak!
@ Jacq: Ziet er goed uit! Je springt hoger als mij!
|
|
|
Jacq
|
@ Jacq: Ziet er goed uit! Je springt hoger als mij!
Thanks
|
|
|
michiel v geel
|
haha wel wel even lache knallen met Jerom
heerlijk lopen looperdeloopen met 7m waar ik nog gewoon hoogte mee kon houden (ja ik was zelf ook weer verbaast)
later nog even lekker lopen skimmen met een vriend van me
|
|
|
Jeromez
|
haha wel wel even lache knallen met Jerom
heerlijk lopen looperdeloopen met 7m waar ik nog gewoon hoogte mee kon houden (ja ik was zelf ook weer verbaast)
later nog even lekker lopen skimmen met een vriend van me
Ja was een lekker daggie Chiel. Jij knalde die loops er goed in met je 7! woehoe! Mooi om te zien. Zelf begin ik net met springen dus loopen zit er nog ff niet in. Oefening baart kunst...
|
|
|
|