Jacq

|
Ro en Mick, laat even weten hoe laat jullie waar gaan en ook tot hoe laat jullie denken te blijven. Kan ik kijken wat ik ga doen als ik wakker wordt van de nachtdienst. Wordt wel naar weer voorspeld btw..
|
|
|
Micky

|
Heb vandaag heerlijk tot de schemer gevaren in Oostvoorne, echt top! eind van de middag zakte de wind een beetje in maar kwam daarna weer goed op! kon top varen met een waroo 9m²!
ps: vandaag mijn eerste sprong gemaakt met landing echt super gaaf!!!
Gozer, gefeliciteerd! Is altijd een mooi moment....  @ Jacq, Oostvoorne/sluf ga ik niet redden gezien het tijdstip dat ik nu zit te posten....ben ook maar een mens....  Dusssss, ga zo lekker slapen en als ik wakker ben geworden ff checken.... zal wel Katwijk worden. x @zaadje, je hebt een pb...
|
|
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Je zou toch bellen klootviool...
Net geweest... Ijmuiden. 1 groot orgasme aldaar... Met de 7.
|
|
|
R@bert

|
aaah klinkt goed !!
|
|
|
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
|
Nou idd. ik zat vandaag nog te kijken in de Botlek naar al die draaiende windmolens. Het jeukt als de hel om te gaan, helaas ff geen tijd... Veel plezier voor degene die wel kan genieten!!! Heb wel net nog ff een 7m 2008 waroo besteld 
|
|
|
Micky

|
Hij was lekkerrrrr vandaag op Katwijk....  Toen ik aankwam kwam de hagel met bakken uit de hemel dus ben maar gewoon het strand opgereden. Daar had ik later spijt van omdat alle containers leeg moesten werd mijn Jeepie als afvoerstation gebruikt.  Dhr van Geel heeft een shizzle waar je U tegen zegt!  4 boards, 4 kite's en nog een aantal natte wetsuite's enz......  (volgens mij heeft ie alles meegenomen wat los en vast zat) Ook Vanessa dacht....hmmm, daar past nog wel iets in dus ff proppen...  Ps: je was goed bezig vanmiddag....  Zo zwaar beladen kwamen bij het Wantveld niet eens omhoog dus maar de 2e afslag genomen...  Was een topdag met lekkere wind, zon en hangtime.....  Ps: Chieltje, dat stofzuigen staat!
|
|
|
semen

|
Mick; Have fun in Frislan. Heb je wel je kitestuff bij je of alleen je hengels??
later..
|
|
|
michiel v geel

|
5 plankje zelfs he die witte gaat aan de muur!
|
|
|
michiel v geel

|
en wie probeerde savonds mijn kiteskim (letterlijk) te verduiseren?
|
|
|
|
R@bert

|
Luitjes....morgen nog mensen op t water te vinden en waar?? Morgen goede windvoorspellingen!!
|
|
|
R@bert

|
IJmuiden was toppie vandaag  !! Vol met de 9m, zonnetje erbij en gewoon gezellig  ! Bij die pier staan echt af en toe hoge rollers  ....leuk om ze te nailen en dan zwaar boven de pier uit te springen.... grappig gezicht als mensen dan naar je zwaaien va de pier haha... 
|
|
|
spoetnik

|
Iemand een nuttige tip voor morgen (de 20-ste??) Volgens mij gaat het zzw worden, Scheveningen is dan net niet te doen. Dus wie, waar morgen??? Slufter?
|
|
|
|
Micky

|
Mick; Have fun in Frislan. Heb je wel je kitestuff bij je of alleen je hengels??
later..
Wat denk je zelf?  @ Chieltje, dat skimboard...tja, we hebben ook een openhaard in Makkum dus mocht je er alsnog afstand van willen doen..... 
|
|
|
Micky

|
Mick, waar ben je dit weekend?
Wij hebben elkaar al gesproken.... 
|
|
|
R@bert

|
Iemand een nuttige tip voor morgen (de 20-ste??) Volgens mij gaat het zzw worden, Scheveningen is dan net niet te doen. Dus wie, waar morgen??? Slufter?
Wijk aan zee is een goede optie....
|
|
|
Micky

|
Hmmmm, had een beetje op morgen gehoopt....  Ziet er al weer een stuk minder uit dan de voorspellingen van gisteren... 
|
|
|
R@bert

|
Katwijk was best lekker gisteren.... hele hoge mooie tweede branding die lekker lang blijven door rollen, klein beetje geoefend met wave riden... Best apart en redelijk moeilijk nog om juist te timen met je kite en board. En er was wind zat !! 
|
|
|
|
|
|