Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
@ Mick en Giel: helden@! Ik ben uiteindelijk ook niet gegaan. Mij te veraderlijk met die sneeuw en hagelbuien. en vriendin had ook weer s wat aandacht nodig Volgende keer weer knallen... Zo dacht ik er ook over (en door het gebrek van een kite kleiner als 9m2 ) Je bent een bikkel Mick
|
|
|
Micky
|
Een bikkel....hmnmm Chieltje was zonder schoentjes....(dom).. Gewoon zin om te varen en dan moet dat ook maar.... Waanzinnig mooie ruige zee met hele kalme stukken ertussen zodat je echt hoog kan gaan.... Wel weer ff wennen dat NW i.pv. ZW... Ik kan mij nog een sessie met Jorrit en Diederik herinneren ergens in februari dit jaar.... Moesten we langs de kant door het ijs trappen om met Oost wk6 op het Oostvoornse meer om te kunnen varen... Watertemperatuur....4 graden. Luchttemp...hmmm min 1 Was één van mijn kortste kite-sessie's ooit.....17.3 minuten.... Daarna met een vriendje van mij (niet Mark ) lekker de sauna in..... Ik heb 480 foto's van 1 sessie op mijn pc staan omdat ik op 29 december 2007 zin had om te kiten en er een mevrouw stond die net een nieuwe camera gekocht had die zin had om dat "ding" uit te testen. Was 1 van mijn mooiste sessie's ooit. Noord-west 6, zonnetje erbij en helemaal alleen (op 2 windsmurfen na) op het water.... Ik heb die mevrouw lief aangesproken en kreeg later een slide-show met muziek en al opgestuurd... Juist deze koude sessie's doen je beseffen dat je leeft..... Ach, ook vandaag was het weer leuk om de vuurtoren recht in zijn lampje te kunnen bekijken.....
|
|
|
Micky
|
Jammer dat ik donderdag niet mee kon, zag er idd goed uit! Maar ja..het is voor een goed doel. Jullie moeten het voorlopig even zonder mijn entertainment op het water doen. Zal waarschijnlijk volgend jaar pas weer gaan worden.
Nou Mick..bikkel hoor..brr..koud vandaag!
Jacq, succes in Istanboelllie...hope to SEE you soon...
|
|
|
Micky
|
@ Mick en Giel: helden@! Ik ben uiteindelijk ook niet gegaan. Mij te veraderlijk met die sneeuw en hagelbuien. en vriendin had ook weer s wat aandacht nodig Volgende keer weer knallen... Petje op, petje af en knallen met kale knar van je.....
|
|
|
Micky
|
was t niet f...ng koud, Mick?
Waarschijnlijk niet kouder dan jij het had, zwarte piet....
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Idd Mick, ook ik heb goede herinerringen aan cold-water sessies! En gisteren waren de bakken op de webcam van Scheef goed te zien. Daar was het met NW full on-shore. Haast niet te doen uit mijn ervaring. Katwijk ligt iets anders georienteerd, dus dat zal wel beter zijn gegaan. Kijken wat het vandaag wordt. Er ligt iig een laag hagel/sneeuw nog in mijn tuin op dit moment die maar niet wegsmelt
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
@ Mick en Giel: helden@! Ik ben uiteindelijk ook niet gegaan. Mij te veraderlijk met die sneeuw en hagelbuien. en vriendin had ook weer s wat aandacht nodig Volgende keer weer knallen... Petje op, petje af en knallen met kale knar van je..... Je bent mijn held
|
|
|
michiel v geel
|
het was godgruwelijk koud vandaag
schoentjes draag ik principiel niet omdat ik dom ben (zoals micky dat al zij)
nog wel 1 actie gehad waar ik nogal van schrok
ik stond met mijn 7 (rete agressief gaaf ding is dat) te varen dus trek een respectabele loop in transition die ik daarna crash. nou ik lig in start positie klaar om te varen maar komt en een grote golf aan. die spoelt het board van mijn voeten (golf kwam van rechts) en mijn rechterbeen over mijn depowerlijn.
uhh kennen jullie de reversecowgirl position? nou zo zat ik dus op mijn depowerlijn. toen knalde mijn kite op het water en ging recht omhoog.
ik was blij dat het zo koud was en dat zijn zaakje de grote van een pinda had aangenomen anders had ik er niet zonder kleerscheuren vanaf gekomen
|
|
|
Jeromez
|
mooi verhaal Giel vandaar die verdraaide balletjes, proest schoentjes draag ik principiel niet omdat ik dom ben (zoals micky dat al zij) Hoe moet ik dat nou lezen? "Schoentjes draag ik principiel, niet omdat ik dom ben" "Schoentjes draag ik principiel niet, omdat ik dom ben"
|
|
|
Micky
|
Gewoon principiel....
|
|
|
Micky
|
@ Mick en Giel: helden@! Ik ben uiteindelijk ook niet gegaan. Mij te veraderlijk met die sneeuw en hagelbuien. en vriendin had ook weer s wat aandacht nodig Volgende keer weer knallen... Petje op, petje af en knallen met kale knar van je..... Je bent mijn held Ik dank u voor dit aanbod maar sla heldendom af... Stuur ff je 06 in een pb, en volgende keer ga je gewoon mee! Tjeemig, dit is ook weer een meesterlijk gedicht. Moet dat ff onthouden als die ouwe op dat beschimmelde paard weer langs komt met zijn veel te lange witte baard....
|
|
|
Jeromez
|
Sint en Piet zaten te bedenken Wat ze Mick nu eens zouden schenken Sinterklaas is weer in 't land En dat verstevigt de vriendschapsband Dit is 't cadeau dat precies bij je past Sint hoopt dat hij je daar blij mee verrast Sint staat bekend om z'n goede smaak En geschenken uitzoeken is z'n belangrijkste taak Bij dit geschenk wil Sint nog even kwijt Dat je voortaan heel voorzichtig rijdt Ook al is de Sint heel erg oud Weet dat hij veel van Mick houdt Dit gedicht is bijna uit Als dichter verschoot ik bijna al m'n kruit Dit is het cadeau waar je op zat te wachten Kijk maar snel in je PB dan hoef je niet langer te smachten
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
hahaha mooi.....
|
|
|
Micky
|
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( Ik ben te ontroerd om hier op te reageren, zulk geweldig dichterschap valt niet te leren. Aangeboren dicht-talent is jou overkomen met zoveel rijmtalent beginnen mijn oren te stomen. Ik kwam jou tegen op het Katwijkse strand toen riep je al: jij bent Mick, best bijdehand! Direct heb ik jou toen in mijn hart gesloten en dacht: Jeromez is geboren met stalen kloten. Samen varen is er helaas nog niet van gekomen net als mijn hand door jouw haar halen om je te belonen voor een hele mooie sessie samen met mij met die kale kop van jou gaat dat helaas aan ons voorbij... Binnenkort dan maar eens samen op stap wie weet op de Slufter bij de 3e trap. Jouw pb heb ik inmiddels mogen ontvangen wat is het mooi dat ik jou nu mobiel kan stangen...
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
haha Het is niet de hobby van iedereen Gelukkig sta je daarin niet alleen Gedichten van Jeromez en Micky vind je nu op deze site Zo bent u er zelf niet al teveel tijd aan kwijt
|
|
|
R@bert
|
Jeetje, hebben jullie niks te doen of is het gewoon het einde vh seizoen
Maar je weet, zoiets bestaat voor ons niet zelfs niet voor deze 'zwarte piet'
wie weet kunnen we donderdag onze handen door elkaars haar halen dan moeten we onze talenten op t water laten vertalen
want zoals het er nu uitziet gaat t waaien maar Mick, moet je wel Jeromez zn telefoonnummer draaien
want ik wil je niet fokken anders wordt er helemaal niks gehaald door zn wilde lokken
dudes, waait t donderdag niet te slap dan zie ik jullie bij de derde trap
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Hopelijk waait het voor jullie een Donderdag van de daken Zodat Sint zijn paard ook het water kan gaan raken
De derde trap is hem immers goed gezind En vervolgd daarna zijn weg langs ieders kind
Met een nacht spierpijn in de benen Is ie ook weer met de wind mee zo verdwenen
Dus laat de Donderdag nu maar snel komen In verwachting op veel wind en omgewaaide bomen
Dikke kus
Sint en Piet
|
|
|
Jeromez
|
whahaha wat een giller dit Wat een gelukzalig moment is dit voor mij Samen op stap met Mick, o wat ben ik blij As donderdag bij de derde trap Krijg de klere wat een grap! Mijn baas vond het een minder groeie grap en zei Jij zit as donderdag bij een belangrijke klant en krijgt geen vrij Het gelukzalig moment duurde dus maar even Ik zit hier nog op mijn stoel te beven Maar ik weet zeker er komt een dag Dat ik samen met Mick en zijn vrienden kiten mag
|
|
|
R@bert
|
haha....dit is pas echt hilarisch zo erg dat ik zowat in mn broek pies maar ik ga nu echt kappen want het is nu te laat voor deze grappen donderdag begint pas echt de pret deze jongen duikt nu in zn bed oh gut oh gut oh gut oh gut mn vrouw dr kousen komen tot aan dr ........ knieen want de wol was op, whoehahaha Laterrrrrrrrr
|
|
|
Micky
|
Ook ik heb voor mijn beurt gepraat en sta nu dus ongelofelijk voor aap... Donderdag tot 12 uur thuisblijven is mij verzocht, iemand heeft namelijk mijn 9m Tribal II gekocht. Daarna kiten gaat mij ook niet meer lukken, heb een afspraak met 2 mensen die druifjes plukken. Helaas dus maar weer wachten op de juiste wind Mssn dat ik boven die sokken wel het kruisje vindt....
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ook ik heb voor mijn beurt gepraat en sta nu dus ongelofelijk voor aap... Donderdag tot 12 uur thuisblijven is mij verzocht, iemand heeft namelijk mijn 9m Tribal II gekocht. Daarna kiten gaat mij ook niet meer lukken, heb een afspraak met 2 mensen die druifjes plukken. Helaas dus maar weer wachten op de juiste wind Mssn dat ik boven die sokken wel het kruisje vindt.... Jammer dat Micky een Donderdag net als ik helaas niet kan gaan. Let wel: Dat Sint en Piet van zijn laatste zin toch behoorlijk zijn ontdaan! Zijn Tribal 9 is eindelijk verkocht Waar hij tot voor kort zijn hart aan had verknocht Helaas mijn rijmen loopt aan zijn eind Tis nu 08:22 en ben mijn toetsenbord kwijt
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Jammer dat Micky een Donderdag net als ik helaas niet kan gaan.
GVD, lopen we elkaar allemaal weer mis Mick en Le@n! Hopen dat het koude weer wat eraan gaat komen weer snel opkrast. Waar is global warming als je het nodig hebt?
|
|
|
matta
|
Joooo Gaat er zo nog iemand kiten? Ik ben van plan om te gaan zoo... Maar ik zie niemand op Scheveningenlive.nl?? Het is nu wel lekker weer om te gaan volgensmij, in iedergeval zacht weer? Sms ff op nulzes 234222vierzes
|
|
|