michiel v geel
|
tijd dat het van de week gewoon weer normale temperatuur was dat dus! varen met dat kadaver. morgenmiddag nog katwijkgangers? ben om 12 uur uit en wil best een lift hebben hoor
|
|
|
matta
|
Haha Micky, volgens windfinder report was er gewoon 5 bft? En met de flysurfer moet het wel lukken! Maar ik vond het echt veels te bewolkt/mistig... Als het helder was geweest was ik gegaan! Misschien morgen of overmorgen... Maar ik moet even kijken hoe ik met school zit
|
|
|
R@bert
|
Ik ga morgen mssn ff kijken op Katwijk, maar be er redelijk vroeg dan....uurtje of 10 denk
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Helaas mijn rijmen loopt aan zijn eind Tis nu 08:22 en ben mijn toetsenbord kwijt
Hey dat rijmt nie Ik ga morgen mssn ff kijken op Katwijk, maar be er redelijk vroeg dan....uurtje of 10 denk
Have fun dan maar! Ik kan op zn vroegst zaterdag pas weer.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Helaas mijn rijmen loopt aan zijn eind Tis nu 08:22 en ben mijn toetsenbord kwijt
Hey dat rijmt nie Dat klopt ook! Had ook door moeten rijmen, enkel mijn toetsenbord op het werk deed het niet meer goed omdat de bleutooth verbinding steeds wegviel. Sommigen zinnen zijn dan ook weggevallen, las dit later terug en moest er eigenlijk wel om lachen dat precies idd. dat laatste stuk compleet dan niet rijmt. Het heeft wel wat toch? Niet alles te letterlijk nemen, want anders neem ik de benen
|
|
|
R@bert
|
iemand nog naar Kattuk ff...? Waait goed zo te zien
|
|
|
R@bert
|
Helaas dus maar weer wachten op de juiste wind Mssn dat ik boven die sokken wel het kruisje vindt.... whoehaha....meesterlijk
|
|
|
Micky
|
iemand nog naar Kattuk ff...? Waait goed zo te zien En nog gevaren Ro? Ziet er weer bagger uit de komende dagen Gisteren dan ook maar mijn wetsuit naar "vrouwtje Kuyt" gebracht voor een APK'tje... Zat al zo lang een "niet helemaal door scheurtje" in. Morgenochtend al weer klaar...
|
|
|
|
Lex
|
Ooo..ben jij er 1 van die kant
|
|
|
Micky
|
Ooo..ben jij er 1 van die kant He just want's to break free...
|
|
|
kitebart
|
't moet toch schoon blijven he
|
|
|
|
Micky
|
Al een tijdje niet meer....
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ach dat arme kind! Als het allemaal goed gegaan is kijkt ze daarlijk dwars door iedereen heen...
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Jammer dat er geen wind staat, moet ik helaas weer gaan klussen.....
|
|
|
Jacq
|
Ze is er weer hoor. En kan nog zelf dit berichtje tikken ook! Gaat helemaal goed met me, dus sta over 4 weken weer gezellig mee te bibberen op het water!
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Ze is er weer hoor. En kan nog zelf dit berichtje tikken ook! Gaat helemaal goed met me, dus sta over 4 weken weer gezellig mee te bibberen op het water!
Jacq is beck! Gelukkig maar weer!
|
|
|
Micky
|
Jacq is back.. Lets go on track High in to the sky Dan maak je mij weer blij... ps: ik hoop dat alles goed gegaan is.. Ach, je kan weer typen dus...
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Jammer dat er geen wind staat, moet ik helaas weer gaan klussen.....
Je kan ook reserveren op een zaterdag.......... Weet het! Weet het! Maar mijn fam. hebben iedere keer wat! Ja of je moet het enkel met mij doen? Maar dan moet je me wel gezelschap houden.. Trouwens tafel voor 2 Ik en Bob
|
|
|
Jacq
|
Word ik nu ook uitgedaagd voor een mooi gedicht..of ben je gewoon blij dat ik er weer ben Jacq is back.. Lets go on track High in to the sky Dan maak je mij weer blij... ps: ik hoop dat alles goed gegaan is.. Ach, je kan weer typen dus... Word ik hier nu ook uitgedaagd voor een gedicht of ben je gewoon blij dat ik er weer ben
|
|
|
|